!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

همین

خوبما !!! 
اما دلم برای یه شادی عمییق تنگ شده !
منم همینطور...
حالا چیکار کنیم؟!
Vacation ببین . هرچند شاید شادی عمیق نیاره اما خنده یرعمیق حتما
مرسی معرفی
چندتا فیلم هم دانلود کردم حوصله دیدنشونو ندارم
اما اینو میبینم ممنون
منتظر نمون بقیه برات این شادی عمیق رو ایجاد کنن.پاشو خودت به وجود بیارش به بهترین نحوی که میتونی
نه منتظر کسی که نیستم اما راه های خودم هم در حال حاضر واسم تکراری ن , یه چیز جدید تر میخوام!
منم مث تو...
چه بد
سلام لیمو خانوم 
منم
لیمو چجوری میتونی پست بذاری 
ولی نمیتونی وبلاگای دیگه بری؟ 
لیمو امروز یه نفر من از آی پی پیدا کرده بود
دیوونم کرد 
سلام وجدان جان
اینطوری که لپتاپو روشن میکنم و میام وبلاگ یه پست میذارم میرم.اما وبلاگهای دیگه جز بوکمارکهای گوشیمن که فعلا در دسترس نیست
یعنی چی ای پی پیدا کرده بود؟!
از رو آی پی شمارمو پیدا کرده بود
انقدم بی تربیت بود ول نمیکرد 
واو! چه جالب.نمیدونستم میشه اینکارا کرد
ازش شکایت کن
اینو میدونم که میشه و مجازات سنگینی هم داره
ان شالله حالت عالی و روبه راه شه :)))
فردا اهنگ شاد مورد علاقتو بزار یا برو بیرون غذا یا خوراکی مورد علاقتو بخور حالت بهتر میشه :)
ممنون مجهول جان
حالم خوبه اما نمیدونم! یه چیز بهتر میخوام
امتحانش میکنم:)

منم همینطور

:-(

ای بابا :(
يكشنبه ۲۱ مرداد ۹۷ , ۱۳:۳۳ اجاره آپارتمان مبله در تهران
شاد باش خوب
بله! 
این قیمتها چطوریه الان؟ :-D شاید لازممون شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan