!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

ما فرزندان جغرافیا !

من اسیر جبر جغرافیایی شدم.هممون اسیریم اما اسارتهامون متفاوتن
هیچوقت مثل هیچکدوم از هم سن و سالهام و حتی اکثر هم جنس هام شوق مادر شدن یا داشتن فرزند رو نداشتم.هیچوقت دلم نخواسته یکیشون مال من باشه!با اینکه به بچه ها علاقه دارم اما فقط از دور
حتی دیدم کسایی رو که فقط بخاطر بچه داشتن ازدواج کردن!
دلایل متعددی داره که لازم نیست توی این پست بگم
با وجود تمام اینها اگر روزی دلم خواست کسی رو به این دنیا اضافه کنم حتما به جغرافیای زندگیش توجه ویژه ای میکنم! طوری که حتی ندونه فرزند جغرافیا بودن یعنی چی!
مثلا یعنی چی ؟ میبریش تو خلاء به دنیا میاریش؟ نفهمیدم.. ببخشیدا
نه ! محیط زندگیش رو میگم
اگه مثلا واسه خودم میخواستم انتخاب کنم جایی رو انتخاب میکردم که هیچ عقیده ای بهم دیکته نشه! یا ادمها بخاطر نوع فکر و زندگیشون یا شغل و نمیدونم هر چیز دیگه ای طبقه بندی نشن.همچین چیزی
من دیوونه ی بچه ام :))
احتمالا از اونها میشم که به خاطر بچه ازدواج میکنن 😂
شخصا فکر میکنم دنیا اونقدر جای جالبی برای زندگی هست که بخوام این شانس رو به چندتا موجود دیگه بدم 😊
:))))) منو ببر جلسه خواستگاریت اینا رو مطرح کنم
جالبه برام...
نمیدونم واقعا.فعلا همچین نظری دارم:)) کتاب نامه ای به کودکی که هرگز زاده نشد هم خوندم بدتر شدم:))
ب هر نحوی خواستی آدمی ب این دنیا اضافه کنی 
ب فکر همه چیزش باش 
حتی ب فکر 20ساله دیگه اش
نه صرفا برای ارضای حس خودت 
دقیقا همینطوره
ولی اینو فقط نوشتم :)) همین
خود بی عقیدگی یک عقیده محسوب میشه
انسان ها حتما جهان بینی دارند و حتما خانواده و محیط روی این جهان بینی اثر میگذارن . به نظرم شما هرجا فرزندتون به دنیا بیارید اما درست تربیتش کنید کم کم بر جبر جغرافیایی فایق میاد

فیلم کاپیتان فنتستیک بهتون پیشنهاد میدم ببینید
من طرفدار بی عقیدگی نیستم.نگفتم اصلا طرفدار چی ام
صحبتم از ازادی انتخابه
درست تربیت کردن به چی میگن؟این مهمه!!! الان اینجا مهم نیست شما چی فکر میکنی مهم اینه چی میخوان که فکر کنید! یا حداقل تظاهر کنید

میبینم ممنون
منظورت رو فهمیدم:) امان از جبر جغرافیایی...
:)چه خوب
امان!
کم پیدایی ها رنگارنگ
منم در حال حاضر علاقه ای به داشتن فرزند ندارم. البته ممکنه در آینده نظرم تغییر کنه. درسته که جبر جغرافیایی هست اما من فکر میکنم اونقدر مسئله مهمی نیست. من دوست دارم در آینده به جای آوردن کسی به این دنیا، از فرزندایی که به دنیا آمدن ولی سرپرستی ندارند محافظت کنم .اتفاقا یکبار هم راجبش مطلب نوشتم ولی هنوز منتشرش نکردم. 
اره خب نظرات تغییر میکنه.قرار نیست الان یه چیزی بگیم ده سال دیگم همون نظر رو داشته باشیم 
برای من به شدددددت مهمه.به شددت!!!
اینم فکر قشنگیه :)
من از جغرافی متنفرم :|
:))))))
ولی من دوست دارم سه تا بچه در آینده داشته باشم، نگار و بهار و اسم پسرم رو هم باباش انتخاب کنه :دی :دی 

ایشالله :)) سامیار و کامیار بهشون میاد :))
به نظر من هم یا نباید بچه داشته باشی یا اگه داری زیاد باشن! زیادها! شیشتا مثلا :)))))

آخ لیمو، جانا سخن از زبان ما می گویی:)))
من کاملا باهات موافقم و اصلا علاقه ای ندارم کسی رو به این دنیا و مخصوصا به این جغرافیا اضافه کنم.
پس میفهمی چی میگم:)
ممنونم که درک میکنی
موافقم باهات.
البته بچه رو خیلی دوس دارم ولی هیچ وقت بخاطر بچه ازدواج نمیکنم .
کار درستیه.ازدواج برای مزدوج شدن
لیمو یه روز میاد تو چهآر تا دوقلو میاری 
چهار قلو نه
چهار تا دوقلو 
خودت حساب کتاب  کن دیگه
جغرافیا ی زیستگاهمو دوس دارم 
ولی مباحث جغرافی رو نه
بهله.

:)))))))))) اون تعداد بچه خیلی هیجان انگیزه خوشم اومد
منم همینطورم... اما وقتایی که سعی میکنم مثل اونا فکر میکنم میبینم چه حسای قشنگیه :دی
اره آدم باید خیلی شرایطو در نظر بگیره و بعد ک مطمئن شد تصمیم بگیره یه نفر به این دنیا اضافه کنه

دقیقا باید خیلی شرایط رو در نظر بگیره
سلام 
کلا منظورت جغرافیای اونجوری بود؟!
کلهم یهنی! 
آها 
اون که بهله.
ولی کلا ادمای جغرافیا مهمتر از خود جغرافیاست  لیموی ملس! 
الان همین جغرافیای مجازیرو ببین 
میشه  خوب  متوسط یا بد باشه 
به خاطر آدمهای مجازیش 
کلا جغرافیا هیچ کارست 
منو وارد بحثهای پیچ واپیچ نکن لیمو! 
حوصله ی گره زدن حوصلشو ندارم! 
راستی غیبت داشتی لیمو 
مشروطت میکنما
گفته باشم
دهه.




سلام
محیط زندگی و جایی که روی تو تاثیر میذاره
بله که مهمه اصلا همون ادمان که جغرافیا رو میسازن 
باشه واردت نمیکنم شما از دور دست تکون بده هروقت حوصله بحث نداشتی.هروقت هم داشتی در خدمتیم:))
اخ وجدان انقققدر سرم شلوغه گوشی هم ندارم به هیچکدومتون سر بزنم/میام به زودی با همین سیستم
حاضری میزنم :))
نمیدونم ...
ولی گاهی میگم یعنی میشه یه زندگی آروم داشته باشم با پسر فسقلی و یه دختر کوشولو ناز 💜
که بغلشون کنم  ، ببوسمشون و تو بغلم بخوابن ؟ 
یکی باشه تکیه گاهم باشه 🎈 میشه یعنی ؟ گاهی خسته ام از این همه فکر کردن که میشود ..!
خب همه زندگی هم همون لحظات عشق ورزیدن نیست.بچه ها بزرگ میشن دوست دارن مستقل شن و اونوقته که این چیزا به چشم میاد
و دیگه اینکه من نگاهم خلی متفاوته! بجه رو تکیه گاهی نمیبینم.تو قراره خودت تکیه گاه اونها باشی..
حالا ایشالله که میشه:)
بچه مگه تکیه گاه آدم میشه خخخخ فکر کنم من دیگه خیلی رمانتیک فکر کردم 😀
آره اونو که میدونم ولی خب بازم به نظرم بزرگ شدنشون همراه با اذیت کردن و شوخی کردن باهااشون میتونه همراه باشه :)
دلم یه آرامش خاص میخواد شاید به همین دلیل اینو میخوام .
اره خیلی :)))
ارامش رو به نظرم در چیزهای دیگه خیلی بیشتر میتونی پیدا کنی ارام.بچه چیزی که نداره ارامش!
من عاااااشق بچه ام اونم نه یکی دوتا ; )

:)))ایشالله در اینده

من یه زمانی عاشق بچه بودم. واقعا دوست داشتم یه روز نوبت خودم بشه و بچه داشته باشم. بچه های تو خیابون رو که می‌دیدم ذوقمرگ می‌شدم. حتی اگه زشت و دماغو بودن! اما الان اصلا اون روزا رو درک نمی‌کنم. نمی‌فهمم آدما با چه جراتی بچه‌دار میشن و چطور مطمئن هستن که ظلمی که به اون بچه می‌کنن، بیشتر از لطفی که بهش می‌کنن نیست؟ اونم تو این شرایط، تو این جغرافیا.
منم دقیقا شهامتش برام جالبه! چون واقعا جرات میخواد

بنظرم جبر جغرافیایی همه جای دنیا هست ولی مدل ها‌ش فرق داره منم ازین جبری که واسه این بخش از جغرافیای جهان وجود داره متنفرم و هیچوقت هیچ بچه ای اینجا به دنیا نخواهم آورد البته احتمالا هرجای دیگه هم باشم بچه به فرزندی قبول کنم خیلی بنظرم کار بهتریه سعی در بهبود شرایط یک بچه ای که بوجود اومده تا بوجود آوردن یه بچه دیگه 
منم خوندم این کتاب رو به طور کلی نظرم رو میگم درمورد موضوعش :دنیا قشنگ و زشتی رو با هم داره و اگه هیچ چیز زشتی نداشت دیگه اصلا قشنگی معنی نداش و تجربه اون زشتی ها هم جالبه و اون کسی که شک داری به دنیا بیاریش یا نه ممکنه کارهای خیلی بزرگی برای قشنگ تر شدن دنیا بکنه :) 
مطمعنا هست اما نه تا حدی که واسشون بشه دغدغه و درد!
چه برداشت قشنگی..خیلی عالی بود
مرسی:)
اوووم بچه خوشم نمیاد .
واگه بخوام ازدواج کنم با کسی ازدواج می کنم که نتونه بچه دار بشه خخخخ
نه دیگه در این حد :)))))
عزیزی
ولی حرف هات رو قبول دارم
فکر کنم میخواستی بنویسی ندارم نه؟
نه نه کاملاً قبول دارم انشاءالله که بشه یه موقعیت خوب رو فراهم کنیم بعد ؛)

اهان
انشالله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan