!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

Endless love

ساخت ۲۰۱۴ست
نسخه ی جدیدی از فیلم رومیو و ژولیت! اونو دیدید؟! تفاوتش در موقعیت مکانی و زمانی بود.البته پایان قشنگتر و دلچسب تری داشت قطعا
به نسبت بقیه فیلمهایی که دیدم , آنچنان که باید ازش لذت نبردم
داستان پسر فقیری که عاشق دختری از خانواده مرفه و البته با پدر سخت گیری میشه!
دیالوگ ها:(من اینا رو مینویسم که بهشون فکر کنیم!شاید ظاهرا جملات بی معنایی باشن اما میشه بسطشون داد به زندگی خودمون و یه کارهایی کرد!)

من کل چهارسال دبیرستان رو واسه اماده شدن چهارسال دانشگاه گذاشتم!

_تو همینجوری میذاری میری؟
+چون میدونم به اندازه کافی برات خوب نیستم , نمیخوام کل زندگیمو در حال ثابت کردن خوبی خودم بگذرونم

گذشت زمان بهترین درمانه.دیر و دردناک میگذره اما کمک میکنه

اگه ما تونستیم از دست دادن بچه مون رو تحمل کنیم , پس هر چیز دیگه ای رو هم میتونیم تحمل کنیم

عشق هرگز نمیمیره و کمرنگ نمیشه!
……………………………
تابستون پارسال هیچ فیلمی با ژانر عاشقانه و خانوادگی ندیدم! همش جنایی و علمی تخیلی و .... دیدم.بریم ببینیم دیگه چه فیلمهایی به پستمون میخوره.البته که از پیشنهادات شما که بالای وبلاگمه استفاده خواهم کرد!
……………………………
میگه آدم باش و شبها بخواب :))) الآن هم شبه دیگه! برم بخوابم.شب و روزتون بخیر!
فیلم‌عاشقانه هندی هم میبینی؟
اصلا!
نمیتونم درک کنم چطوری بعضیا بهش علاقه دارن,حس میکنم عقل و منطقمو به سخره میگیرن :))
با توجه به پستت به نظر میاد جذاب باشه،حیف که اهل فیلم نیستم
جذاب بود اما پیشنهاد نمیدم.فیلمهای بهتری برای دیدن قبلا معرفی کردم:)

يكشنبه ۷ مرداد ۹۷ , ۱۱:۰۴ .. مــَـمــَّـد ..
هه خیلی پیشنهاد عاشقانه میدی...(اگه ارزش دیدن داشته باشن خوبه که مطمئنا دارن که شما میدی!!)
فک کنم داستانش شبیه تایتانیک کامرون باشه!!؟؟
نه پیشنهاد نمیدم این رو
اونایی که لذت بردم رو توی پستها پیشنهاد دادم.فیلمهای بهتری هست که پیشنهاد بدم نه این!
شمام اگه عاشقانه نمیخوای و منتظر ژانر دیگه ای هستی بانشی رو پیشنهاد میدم , یا مثلا جان ویک :) یا purage anarshy , یا american assasin 
اینا هیچ ربطی به عشق ندارن!

نه تایتانیک خیلی متفاوت تر بود.اون عشق در یک نگاه بود! این یکی عشق خاموش چندین ساله بود که روشن شد

من منتظر پارک ژوراسیک ۲۰۱۸ هستم :)
اوه! نشنیدم اسمش رو
انقدر فیلم ندیده دارم که نرفتم به سمت اینده
البته خب سریالی مدل arrow  رو همیشه منتظر بودم قسمتهای بعدیش بیان و ببینم
:-)
راجبِ اون کامنت بالاییتون دل لیمو جان،تویِ دنیایی که واقعیت هاش تلخ و نفس گیرن منطق هاش همه بدن نیازِ گاهی به سخره گرفته شیم برایِ یک پایان خوب
البته من هم دلِ خوشی از فیلم هایِ هندی ندارم،woder رو هم دیدم ممنون که معرفی کردی
خیلی لذت بردم
اخه اونا اصن زیاادی از واقعیت به دورن
طرف میره زیر ماشین نمیمیره , تیر میخوره نمیمیره , یه تنه یا شصت نفر میجنگه زخمی نمیشه!! تهش هم همه ادم خوبا زنده و بدا میمیرن
من وقتی بچه بودم فیلم هندی میدیدم.میدونی احساس میکنم اثرش خیلی بده , ادمو رویایی و احساسی میکنه و از منطق دورش میکنه.نه که احساسی بودن بد باشه اما توازن خیلی مهمه
و اینکه نمیتونم با اداب و رسوم هندیها حال کنم! خیلی خرافی ان.از عصر امروزه به دورن
این بود انشای من راجع به عدم علاقه به فیلم هندی :))

نوووش جان.خوشحالم لذت بردی
جمله آخر هم دیالوگه?!! هر چی هست قشنگه!! 

واما من اعتقاد دارم عشق اگه عشق باشه این اجاره رو داره افول کنه و به سردی بره اما اگه تبدیل به نفرت شد به اون میشه همه چیز  گفت جز عشق ! به عبارت دیگر عشق اگه واقعی باشه تو بدترین لحظات هم به نفرت تبدیل نمیشه! فقط انسانها نسبت به هم بی تفاوت میشن همین ! 
جمله اخر که گفته ادم باش؟اون دیالوگ خودم و دوستمه :)) 

اره شاید خاموش و روشن شه اما از بین نمیره.نفرت؟!نمیدونم واقعا.هیچوقت به این بخشش فکر نکردم
من بهتون دو فیلم برفی و عاشقانه ۲ رو از سینمای هند پیشنهاد میدم
مرسی از پیشنهاد 
خواهم دید 
مینویسم توی لیست :-)
تا به حال از این دریچه بهش فکر نکرده بودم که رویاییمون میکنه
و رسوماتشون،میدونی برایِ هر روز یه جشن دارن،برایِ هر روز یه بهونه شادی
از اینهاشون خوشم میاد
هنوز زیاد راجبشون نخوندم و تحقیق نکردم وگرنه انشا مینوشتم 
اون که شادن اره.اما بیش از حد بقیه چیزاشون عقبه 

:))) انشا خیلی نمیخواد این چیزا رو
مثلا چه چیزهاییشون عقبِ دل لیمو جان؟
و چه چیزهایی رو انشا نمیخواد؟
بت پرستی , گاو پرستی , خورشید پرستی حتی دارن هنوز!
دغدغه های متعالی ندارن! در بند زندگی ساده روزمره.من لااقل ندیدم فیلهایی جز این چیزا ازشون

سه چهارتا فیلم که ازشون ببینی یه انشای ساده میشه نوشت و نظر داد , فیلمه دیگه سختش نکنیم :)
اهااا اینهارو میگی
اتفاقا فیلم ها خیلی سختن
اره اینام حسابن :)
;-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan