!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

و اینک نتیجه :))

خب خب بریم سراغ بخش سوم پست قبلی و نتیجه اش
سه ساعت و نیم امتحان بود!! قشنگ یه کنکور زبان بود واسه خودش
هشتاد تا سوال از (grammar, vocabulary و sentence structure و functional language) بود
نصف سوالات پنج گزینه ای , تعدادی چهارگزینه ای و یه تعداد محدود هم تشریحی بود که چون کتابهای قبلیمو نرسیدم دیشب بخونم(فقط اخری رو خوندم) چندتا اشتباه ریز داشتم که اصلا مهم نبودن 
سه مجموعه listening که هممممه رو درست زدم و دو تا reading که اینم همه رو درست زدم
و یک writing که خوب بود
و با اختلاف ده نمره از نفر دوم , من اول شدددم :))
TOP STUDENT !! GOD !!
کل این بخش ۷۰ نمره داشت که تنها کسی که از ۶۰ بالاتر شد من بودم
نفر دوممون ۵۴ شد!
بذارید یکم خوشحال باشم :)) خیلی وقته بخاطر نمره شاد نشدم!!
این از بخش کتبی و شنیداریش
هفته دیگه هم مصاحبه و lecture نهایی در حضور خانواده ها و اساتید مرجع آموزشگاه که از اصفهان میان :))
اینم به خیر بگذره
حالا کووو تا اون موقع؟ :))  فعلا بریم تفریحی که قولشو دادیم *.*

+و مرسی از شما که همیشه مهربونید *.*

دست و جیغ و هوراااااا🤗🤗🤗⁦❤️⁩⁦❤️⁩
لیموی درخشان^_^
ان شالله اونم با موفقیت میگذرونی:*
مررررسی عزیزم :-* امین
خسته نباشی  :)
چقدر خوبه خوب دادن امتحان، یادآور خاطرات خوب بود این پست :دی
ممنونم ارکیده :)*
واسه خودمم همینطور :))) 
اگه آهرش نمیگفتید بزاریم یه کم شاد باشم محال بود تیکه نندازم
برای خودمم مسخره بود :))) اخرین باری که بخاطر نمره تغییر حالت داشتم راهنمایی بودم!! 
کلاس زبان میری ؟‌ 
نه
دوسال پیش تموم شد
پنجشنبه ۴ مرداد ۹۷ , ۱۵:۲۶ .. مــَـمــَّـد ..
بابا تبرررررررررریک
چه نخبه هایی تو بیان هستن که ما خبر نداریما!!
ایشالا همیشه اینطور اول باشید و خوشحال....
مرررررسی :)
یه امتحان ساده بود :)وگرنه شما به من لطف داری 
ممنونم
سلام لیمو!
پروفسور لیمو !
تیچ تیچی توچولو !
من هرکاری میکنم لینک نمیشی چرا؟
بلاگفا با بیان مشکل داره؟
بیان با من مشکل داره؟
من با بلاگفا مشکل دارم؟
ir.با com.مشکل داره؟
تو با کی مشکل داری؟
به سوالات بالا جواب تستی تشریحی دهید.
موفق باشید !



به سلاام وجدان جان 
اوه :)))) تیچ تیچی :-D
من اومدم وبلاگت کامنت بذارم اما نتونستم , دلیلش یکم عجیب بودن قالبت بود , گذاشتم دوباره امتحان کنم بعدا
و بله بیان و بلاگفا مشکل دارن و وبلاگهای بیان توی بلاگفا لینک نمیشن , باید ادرسشونو کوتاه کنی , من بلد نیستم اما فکر کنم سرچ کنی کوتاه کردن ادرس بیان , سایتش بیاد
خودم تا حالا امتحانش نکردم
والا من با هیشکی مشکلی ندارم :))

کانگراجولیشن

مرسی :)
ماشالا ماشالا ماشالا ^_^

امتحان چی بود راستی؟
 دست ست :)))

امتحان جامع اموزشگاه واسه مدرک فارغ التحصیلی.دیپلم!!
It's not surprising that you have got such excellent result! It was the first step to reach to your giant dreams! You can always count on me! 
Oh my god!
Thank you
Yup it was really the first step! 
Wow! Sure.Thanks a lot baby :)
لیموجونم
خودم قسمت نظراتو غیر فعال کردم 
ولی یه پست ثابت گذاشتم 
اونجا هرکی هرچی دلش خواس میتونه بگه
شاید بعدا همرو فعال کردم
فعلا تو آزمون وخطام 
پس بلاگفا وبیان کارشون بالا کشیده میخوان طلاق شن! 
بیا اونجا چهار تا کلوم حرف بزن 
زود !
دهه...... 
 

اهان پس داستان اینه
اره دیگه طلاق گرفتن رفت :-D
چش
به و به.  تبریکاااات فراوان ^_^
موفقیتت روزافزون *_*
مرررسی عزیزم همچنین :-* :-)
وای که من چقدر میخوام زبانم رو شروع کنم بعد از این همه ثبت نام های ناپیوسته و مقطعی تو کلاسای زبان.واقعا لازمش دارم.باید امسال دیگه جدی جدی برم سمتش
دقیقا راه بدی که خیلیا میرن همین ادامه ندادنشه
ولی لذت بخشه وقتی ببینی یه راهو تا تهش رفتی.پس برو حتما دنبالش ما هم ارزوی موفقیت داریم :-)
تبریک :) برای مصاحبه هم موفق باشی. 
خیلی ممنونم :-)
لی لای لای لی لای لای
افتخار بکسمونی حتی
:))
نفررمایید بانو
فکر کردم نتیجه‌ی کنکور اومد. قلبم. آه!
اونم تا ده روز دیگه احتمالا میاد :)))
به به :))
من شیرینی خامه ای میخوام لیمو *_*
چشششم :) ادرس بده پست کنم *.*
تبرییییییییییییییکککککک
مرررسی اسوکاجانم:-*
بهههه بههههه اقا تبریکات مارو پذیرا باشید و این صوبتا 😎💜💜
بهت افتخار میکنیم لیموجانم :*

دقیقا یکی از نقاط ضعفم همین زبان لعنتیه 😑 هیچ استعدادی توش
ندارم ... تا حالا صدبارم اقدام کردم برای این که تقویتش کنم . باز
روز از نو روزی از نو ...
مررررررسی شاتوت عزیززم :)
قرباانت نفرماایید

شکست نفسی میکنی , یادمه قبل از دانشگاه کلی لغت خوندی , حتما حالا گنجینه لغاتت خوبه.فقط گرامرتو تقویت کنی حله ;-)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan