!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

آخ گل من!!

(گل من گاهی بد اخلاق و کم حوصله و مغرور است اما ماندنی ست
این بودنش است که او را تبدیل به گل من کرده است
شازده کوچولو)
یه آدمهایی هستن که بودنشون ابدیه.اصلا میان که بمونن حتی اگه برن! توی قلبتن , یه جایی در اعماق وجودت ...واسه همین ترس از دست دادنشون رو داری اما نداری! میبینی؟از اون متناقضهای قشنگن اینا
با همدیگه بحثتون میشه اما زود حل و فراموش میشه.کسی چیزی به دل نمیگیره.
میتونید ساعتها بی وقفه با هم صحبت کنید , از دل بگید و از دل بشنوید. ناگفته ها رو بگید و نترسید
از آدمهایی میگم که میان و قانونهای تو رو نقض میکنن.کنارشون نمیترسی که خودت باشی.دیوونگی میکنی و نمیترسی که قضاوتت کنن و برچسب بزنن
به قول میم جآنم پایه های این روابط درست پی ریزی شدن.اصل و اساسشون درسته.اصیلن :)
مثل پدر , مادر , برادر و خواهرهای خوب.اینا رو تو انتخاب نمیکنی و از ابتدا هستن , اما جنسشون که خوب باشه , میشن همون آدمها
مثل دوست , همسر و همکار های خوب (البته پسوند "ها"ی جمع رو برای همسر نذارید :))) )
دیگه واسه اینا نسبت خونی مهم نیست , اومدن که خانواده تو رو تشکیل بدن و دقیقا میشه همین اسم رو روشون گذاشت!

برای این آدمها (دلتونو بزنید به دریا بی قایق)!!   *.*
حالا مگه چیه همسر هم بشه همسرهای خوب
:<
این ادمهایی که من ازشون حرف میزنم هر کدوم کفایت یک عمر رو میکنن.پس چنان همسری یکیش کافیه :) !
پیدا کردنشون قیمتشونه.
سخته اما شدنیه :)
احتیاط شرط عقله توی چنین شرایطی که هر آن آدم ممکنه به رحمت خدا بره از این آدما هرچی داشته باشی کمه

حالا جدا از شوخی واقعا چنین افرادی خیلی حضورشون نیازه . سعی کردم برای بقیه اینطور باشم اما کمتر از اینا گیر خودم اومده
:))

خیلی خیلی . 
و این بخش دردناک قضیه ست , امیدوارم زندگیتون پر شه از این دست ادمها


همه چیزایی ک گفتی صدق میکنه ولی نمیدونم چرا همیشگی نشد حضورش:(
شاید از یه جایی به بعد فقط باید دلخوش به حسش و فکرش بود! شاید
اینا نعمت هستن :)
خانواده یعنی شریان زندگی
عنوان منو یاد قیمت (دورهمی) انداخت :)
واقعا :)

جدا؟من نشنیدم که :))
سلام به نظرم با همه ی تفاصلی که فرمودید که صد در صد موافقم باهاشون، باز قایق همراهت باشه ضرر نداره. تجربه میگه. بهش فکر نکن. ولی تو ذهنت باشه چیزی که گفتم.:)
سلام :)
جالبه.چشم
مرسی :)
چهارشنبه ۳ مرداد ۹۷ , ۱۰:۳۹ .. مــَـمــَّـد ..
با اصل متن حال کردم ولی با جمله آخر نه!!
بی هیچکس نمیشه اعتماد کرد..... کردم که میگم!
:)) 
میدونید چی برام جالبه؟که اعتمادها واااقعا از بین رفته.
اره سخته اعتماد کردن متوجهم
و دم اونی ک از اعتماد سواستفاده نمیکنه گرم
زیبا بود ...
پیدا کردن همچین آدم هایی ولی سخته.
:)
زیبا خوندید 
اره واقعا سخته.
:-)
جا داره بازم بگم من یکی از اینا دارم :)

(حالا انقد اینو بگم تا آخر چشم بشیم بلاکم کنه :D )
:)))) خداروشکررر , مراقبش باش
الان کامنته رو دیدم 
راست میگن آقای مردد،هستن اینایی که وسط آب ییهو ولت کنن و خدا را شکر من قایق داشتم! :))
:))) جلیقه نجات هم خوبه
سلام خسته نباشید با این وبلاگ عالیتون لطفا خواهش میکنم که از وبلاگ من همدیدن کنید و دنبالش کنید ...
سلام
ممنونم لطف دارید
چشم سر میزنم
آره چه دید زیبایی و راستِ راست:)
ممنونم ارام جان
یجوری نوشتی گل من ، فکر کردم میخوای راجع به قیمت (سروش جمشیدی) توی دورهمی مهران مدیری صحبت کنی
من اصلا نمیدونم جریانش چیه :)) چند قسمت هم دورهمی دیدم اما گل من رو متوجه نشدم

همچین آدمایی عمرا وجود ندارن با توجه به ذات خودخواه انسان. ایده آل می نویسی...
اکثرا فکر می کنن کشف کردن همچین آدمی رو ولی اشتباه می کنن، 
احساسات خانواده هم به خاطر نسبت خونیه، وگرنه فکر کردی چرا همه خودشون رو واسه خانواده هاشون پاره می کنن ولی نسبت به بقیه نه؟
این عجیب نیست که واسه هر کسی خانواده ش جزو این دسته آدمان و همین حسی که گفتی رو دارن به خانواده هاشون، در صورتی که خود تولد رندوم ترین اتفاق دنیاست؟

من فقط خانواده رو مثال زدم , گفتم خانواده "میتونه" این مدلی باشه.اما دیدیم که واسه خیلیها نیست
اما موافقم ایده ال بود اما نشدنی نیست کیلگ
این همه تعریفی که کردم و این دست ادمهایی که مثال زدم رو خودم فقطططط یکیشو دارم!!! بعد از ۶ سال دیگه به نظرم میشه همچین نظری راجع بهش داد.
سخته پیدا کردنشون , اما وجود دارن
قرار نیست یه ادم از نوع دیگه و از یه دنیای دیگه باشه اتفاقا , همین ادمهای معمولی اطرافمونن.فقط و فقط باید درست سر راه همدیگه قرار بگیریم
اما متاسفانه عادت کردیم به ادمهای اشتباهی بر بخوریم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan