!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

خواهرکم *.*

صی صی اومده پشت در اتاق و با علم به اینکه من جغد شبم آروم میگه لیمو بیداری؟ میگم آره بیا داخل!
روی تخت کنارم براش جا باز کردم خوابیده میگه:
لیمو اگه زلزله بیاد هممون می میریم؟
+نه کی گفته؟
_ فافا گفت , بعدم گفت اگه شدید باشه اصلا نمیتونیم راه بریم
+نه عزیزم اینجا زلزله نمیاد!! اگه هم بیاد میتونیم راه بریم یا بدویم و فرار کنیم. واسه همین نخوابیدی؟
_اوهوم :-(
بعد یه اهنگ واسش گذاشتم که زلزله رو فراموش کنه و همینطوری که خوابیدیم میرقصیم دوباره شروع میکنه:
لیمو کدوم یکی از شهرها رو دوست داری؟
+هیچکدوم
_میخوای بدونی من چه شهری رو دوست دارم؟
+هوم بگو
_شمال
 + :)))))))))))))))
_چرا میخندی خب؟
+شمال شهره صی صی؟
_استانه؟یا کشوره؟
+ :)))) پتو رو گاز میگرفتم که دوباره گفت:
پس ساری و گرگان که رفتیم چی بودن؟شمال بودن دیگه.من به همه گفتم رفتم شمال هیشکی هم نخندید

به پایین تخت نگاه کردم دیدم پاهاش رسیده به پاهای من! ولی هنوز بچه ست بچم :))
الهی عزیزم :) 
چقدر شیرینه حرفای بچه ها:)
*.*
اره واقعا. اون زیبایی دنیای بچگی هیچ جا پیدا نمیشه
:-*
:)))))))
خداحفظش کنه
ممنونم جیکی :)
خوش ب حالت ک خواهر داری :)
من ندارم:(
الهی :) 
دوست خوب هم میتونه خواهر باشه
خوش ب حالت ک خواهر داری :)
من ندارم:(
:)
نه اصلا نمیشه
خواهر باید تو ی خونه باشی باهاش 
هیچکی جای خواهر نمیتونه باشه :((((
اینو موافقم
همیشه هم گل و بلبل نیست , کل کل و دعوا هم داره :)) اینو در نظر بگیر
منم دوست داشتم خواهرم از خودم بزرگتر باشه
میدونی با خواهرت هرچقدم کل کل کنی قطعا محرم راز تو خواهد بود
ولی دوست 
هرچقدم خوب باشه نمیتونه مث خواهر واست راز داری کنه
حق با توعه
اما همه جا استثنا هست،حتی بین خواهرها و دوستها.منظورم اینه که میتونه برعکس توضیحاتت هم باشه .دیدم که میگم:))

و اینکه خیلی تو فکرش نرو :) خواهر داشته باشی یا نه مهم اینه دلت خوش باشه!
حال دلت خوووش :-*
اره منم قبول دارم حرفت
اخه میدونی لیمو خیلی وقتا کمبود ی خواهر تو زندگیم حس میکنم 
خیلی وقتا
میفهمم...

خداحفظش کنه :)
ممنونم :-)
ای خدااااا
از طرف من بچلونش لطفا :دی
چشم :))

ای جانم :)))

خدا حفظش کنه صی‌صی رو :) همچنین فافا رو :دی
*.*

ممنونم رنگارنگ جان :-*
منم از این موجودات ورژن پسرونه اش رو دارم. منتها همش سوال های فلسفی میپرسه. خدا مرده؟!  بچه چطور بوجود میاد؟؟  
خدا از کجا بچه میاره؟!  
روانیمون کرده اصلا. 
خدا از کجا بچه میاره :))))

خداحفظش کنه 
سلام لیمو 
 خونمو اینجا ساختم
لینک کن لطفا.
راستی من شمالیم و دارم بهت میگم شمال یه کشوره.


به به سلاام وجدان
خوبی؟
خونه جدید مبارککک
ذخیره کردم توی لینکهام.مرسی ادرس

:)))))
همیشه دلم می خواست خواهر بزرگتر داشته باشم :-)) 

منم همینطور :))
چرا بچه رو مسخره میکنی؟ :| :| 
شمال هم کشوره هم شهره هم استانه اصن :دی
پوزش می طلبم از جانبشون :)))
اصن شمال دنیااست *.* حله؟ :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan