!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

قانون روابط :))

یه قانون برای روابط هست که میگه نه انقدر نزدیک شو که بسوزی و نه انقدر دور شو که یخ بزنی , کاملا هم درسته.یه فاصله ای هست که باید برای همه رعایت شه
اما میدونی چیه؟ یه قانون دیگه میسازیم به افتخار بعضی دوستای دیگمون
بعضیا رو باید فقط از دور تماشا کرد! باش،اما فقط دور
آخه میدونی؟اینا فقط برای خود خودشون بهت نزدیک میشن نه خود خودت
یکی از مهمترین هدفهاشون ارضای حس کنجکاویشونه!
"خیلی وقته حالمو نمیپرسی , دلم برات تنگ میشه , راستی آزمونت چطور بود؟"
"راستی ازدواج کردی؟"
و این دست سوالات آشنا
یا تو رو پلی میکنن برای عبور از یه مانع , یا پله ای برای بالا رفتن , یا بانکی برای وام گرفتن بدون سود و پرداخت حتی!
کارشون که تموم شد میرن تا کار بعدی!!
اینا رو انقدر دور نگه دار تا بالاخره یه روزی هم حذف شن
تو به آدمهای زیادی توی زندگیت نیاز نداری! دوتا دوست واقعی برای یک عمر کافی ان

+فقط گاهی اوقات دلم میخواد بزنم رو شونه اشون بگم من از تو زرنگ ترم ! 
اما نمیگم
برای این آدما رو بازی نکنید! زیر آبی دوست دارن :))
اینا که دیگه نمیشه بهشون گفت دوست 
با تعریف دوستی
من الان عملا هیچ دوستی ندارم :)
اخه یه روزی دوست بودن! از یه جایی به بعد این مدلی میشن و بعد خود به خود حذف میشیم از زندگی همدیگه!

گاهی فقط خودتی و خودت.اما وجود دوست لازمه , پیداشون کن:)
اوم داشتم این پستو می خوندم و فکر ی کردم که من اصلا کسی رو دور نگه نمی دارم مستقیما میره تو ریسایکل بین عزیزم :))) و اینه یهو چشمم افتاد به بیو وبت که نوشتی مرا بخوان و برایم بنویس ... حس نایسی بهم داد ... اوم یاد نامه نوشتن افتادم ... اگه از یه ناشناس نامه به دستت برسه ... کسی که هی برات بنویسه، چه حسی میدار؟! چکار می کنی؟ توام براش می نویسی؟از چی؟
نه من معمولا فرصت بازگشت میدم.اما اگه اینم رد کرد دیگه حدف بی باازگشت :))
اره مینویسم براش! در واقع باید بگم نوشتم براش! تجربه اش کردم و خیلی شیرین بود.و بعد همون ناشناس شد شناسترینم :)) از خودم نوشتم
و دانشگاه مالامال از این دست آدمها...
همکلاسیها همه رهگذر و موقتی ان مگه اینکه خلافش ثابت شه :)
نبینم دلت پر باشه !!
نه عزیزم از اینا پر نیست ، داشتم به گذشته فکر میکردم اینم نوشتم
دل باید فقط پر از عشق و امید باشه! :)
نقد صحیح و ب جایی بود رفیق 
ولی دوست واقعی خیلی کم شده 
حالا ما ک میخوایم بریم دانشگاه باید خیلی حواسمون باشه لیمو:)
مرسی عزیزم
اره واقعا , همه چیز سطحی شده
اون که بله صددرصد :)
عالی بود لیمو
این افراد کم نیستن!!!و روربه رور زیادترمیشن
عالی خوندی :)
چرا باید زیادتر شن نمیدونم اما باهات موافقم متاسفانه :-\
میگه که: فاصله تان را با آدمهای حفظ کنید! از یک جایی به بعد تاوان نداشته هایشان را از بودن با شما میگیرند!
و چقدررر این میتونه خطرناک باشه

ممنونم جناب هشفت :-)
شاید خیلی بد باشه ولی من کلاً رفیق صمیمی ندارم، رفیق صمیمی شدم اما کسی برام صمیمی نشد، شاید هم من نخواستم، شاید هم ترسیدم که دشمنم بشه. نمی دونم :)
میتونه بد باشه متاسفانه:-( چون یه زمانهایی بوده که واقعا هیچ دوستی نداشتم و بهم سختتر گذشته
به نظرم دلیلش رو پیدا کنید و رفعش کنید و یه رفیق صمیمی برای خودتون پیدا کنید :)
گاهی اوقات خیلیها منتظرن تا در قلبمونو به روشون باز کنیم
والا چی بگم
هر چی خدا بخواد :)
شما هم باید بخواید که خدا بخواد :) 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan