!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

چرا برسیم؟

تا حالا شده فکر کنی چرا میخوای به چیزی برسی؟
زیاد !
نه میخوام از کسی بهتر باشم , نه میخوام پز چیزی رو به کسی بدم , نه میخوام بهم افتخار کنن , نه هیچ چیز این مدلی 
فقط میخوام به چیزی که "خودم" دوست دارم برسم , برای "خودم , رضایت شخصیم , اعتماد به نفس و ندای درونیم"

+این پست رو ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت پنج عصر نوشتم و منتشر نکردم! و الان با خوندش حس خوبی گرفتم و منتشرش میکنم

شنبه ۳۰ تیر ۹۷ , ۲۲:۴۵ دنیای کامپیوتر ...
موفق باشید.
ممنونم.همچنین
آره :)
الهی برسی :)
عزیزم انشاالله تو هر مسیری که هستی بهترین خودت باشی:-)
ممنونم آسوکاجان:-* همچنییین
منم دنبال این حسم این خواستن های برای خود! اما پیداش نمیکنم!!!!:/
یه ذره فاصله بگیری و خارج از گود قرار بگیری حتمااا پیداش میکنی , شک نکن :) 
منتظریم بگی پیدا کردی
اعتماد بنفس فوق العاده خوبه
ان شاءالله به خواسته های خوبتون برسید. :)
البته از نوع منطقی و معقولش 
ممنونم از شما :) همچنین
ولی چطوری!!؟
گفتم که خارج از گود قرار بگیری و خودت رو بدون اطرافیانت ببینی , فقط برای دل خودت .مثلا فکر کن اگه هیچکدوم از اون ادمای اطرافت نباشن چه هدفی میتونه باز هم خوشحالت  کنه
همچین چیزهایی
ان شاء الله ب هر چیزی که میخوای برسی عزیزم😊
مرررسی :) همچنین
و چقدر من دوس دارم این تفکر رو   :))))))
موفق باشی همیشه
ممنونم همچنییین :)
خوش اومدی
من خیلی فکر کردم یه کلمه بگم آرامش خودم هدفمم اینه
عاالیه :)
زندگیت پر از ارامش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan