!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

قرعه ی کار به نام من دیوانه زدند!

استادم تماس گرفت که یه لطفی بهشون بکنم که صد البته وظیفه ست. اما وظیفه نسبتا سختی!
فردا خودم ۱۱/۵ کلاس دارم و کلی کار داشتیم
ایشون گفتن مشکلی براشون پیش اومده و من برم کلاس ساعت ۱۰ رو هم درس بدم!
کتابی که گفت سطحش بالاست. اما نه برای خودم , برای دانش اموزها . این تدریسش رو سختتر میکنه
اما مشکلی که هست اینه که برام سخته بخوام کلاس کس دیگه ای رو اداره کنم!! اخه روش من شاید با اوشون خیلی تفاوت داشت.نمیدونم فارسی باید صحبت کنم یا انگلیسی , درسهای قبلی رو یاد گرفتن که من جدید تدریس کنم یا نه , اصلا بحث نوشتار مهمه واسشون یا نه .... و کلی معضل دیگه
دخترن یا پسر؟! :))
ساعت ده تا یک باید سر پا باشم و حرف بزنم!!
به خیر بگذرد!

پ.ن: خوشا زمانی که فرشته نجاتمان میم جان از راه میرسه و کمک میکنه و اعتماد به نفس میده و حالا دیگه خیالم راحته :)
انشاالله که خوب از پسش برمیای :)
آمین
مرررسی :)
درس جدید نده ! 
همون قدیمی ها رو کار کن :) 
چقدر خوشحالم سرت گرمه تابستونیه 
واو دلژییین عزیزم *.*
اینم فکر خوبیه هاا , چشم مرررسی :)
آره خودمم دوستش دارم این سرگرمیه رو , فداات
عزیزم 
چقد دوست داشتنی دغدغه هات:)
:) خجالت کشیدم
:-*
عزیزم:)پ.ن پست فقط
:)) 
فقط
قوی باش از پسش برمیای :)))))
خوشحالم که اعتماد به نفسی که لازم داشتی رو از دوستت گرفتی.
عاااالی بود :) خیلی استقبال کردن
مرسی
چی تدریس میکنین؟
زبان انگلیسی
خیلیم عالی
موفق باشین ان شاء الله😊
ممنونم 
همچنین:-)
سلام خانم تیچر :|
سلام آقای مرتضا که نمیدونم چرا پوکرید :-D
آخه دیگه این :) تکراری شده واسم :|
:-D
:-D 
قانع شدم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan