!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

کاش آن نوازنده می دانست که هر شب دختری در اتاقی خاموش منتظر نواختن ساز اوست تا عاشقی کند !

شبهای تابستان پنج سال قبل در اتاقم , زیر نور مهتابی که از پنجره می تابید! صدای فلوت غریبی که به تازگی برایم آشنا شده بود من را با خاطره بازی هایم همراهی می کرد!
قلمی که روان بود و می نوشت و می سرود از عشق! از تو ! از حس قشنگ و شیرین سالهای نوجوانی ام! از زندگی ! و دوباره از تو!!
من بودم که منتظر صدای پای تو بودم! تویی که شبیه یک خیال بودی!
حالا بعد از گذشت چند سال , من هستم که دیگر وارد دنیای جوانی ام شده ام و تویی که واقعی تر از هر واقعیتی رنگ گرفته ای :)
نفهمیدم آن فلوت نواز عاشق که بود! ندیدم و نشناختمش اما مگر می شود سالها فقط یک صدا از سازت بیرون بیاید و عاشق نباشی؟! شک ندارم با آن نوت های تکراری همیشگی اش خاطره دارد که هنوز بعد از گذشت چند سال , رأس همان ساعت همیشگی می نوازد می نوازد !
این نوت ها و این صدا ها برایم نوستالژی شده اند! مرا یاد تو می اندازند
حالا دوباره تابستان است! دوباره منم که چشم به راه توام!اما نمی دانم چرا قلمم رنگ و بوی سابق را ندارد!
شاید منتظر است تو با عطر زیبایت در آن بدمی تا دوباره شروع کند به جولان دادن روی کاغذهای خط خطی!
....
بسیار زیبا بود .
:)
زیبا خوندید 
ممنون :)
آره یادش بخیر یاد کودکی بخیر، وقتی خریدم و تو فلوت دمیدم لوزه هام ورم کردن :)
تند پیش رفتین پس :))
کودکی...! اره خوب یادش که بخیر

:))))یه نفر این نزدیکیا شبا صدای ویولن زدنش میاد
انتظار سخته و دل ادم رو خون میکنه...
خیلی خوبه ها :-)

سخت که هست اما تهش شاید شیرین بود!
من بخاطر روشن و خاموش شدن یه چراغ اونم به صورت تکراری هر شب ، یه داستان نوشتم.... یاد اون افتادم یهو....
هر چیزی میتونه تبدیل به یک داستان شه واقعا..
اخییى
چه رویایى..چه خوشکل :(
موسیقى یک زبان کامل از تمام ناگفته هاست...
چقدرم خوب نوشتى
مررررسی خاتون جان..خوب خوندی
پیانونوازی شما که دیگه نگم :)) هنوز یادمه
کلى شرمنده میکنییى هیییى :))
نفرمایید باانوی هنرمند :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan