!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

س.ی.ا.س.ت

چند ماهی هست که آب سهمیه بندی شده , روزی هشت ساعت! وقتی هم که هست فشارش کمه! میدونی آرزوی یه دوش گرفتن درست و حسابی مونده روی دلمون یعنی چی؟
سه چهار روزی هست که برق هروقت مسوولین عشقشون بکشه قطع میشه ، ظهر میری استراحت کنی یهو بیدار میشی تا موهات هم حتی خیسه از گرما و خاموش شدن کولر!
یک هفته قبل یک کلیپ خوشگذرونی ملت بدبختمون! رو کنار یه آبشار دیدم , حالا از دیروز اون مکان تعطیل شده تا اطلاع ثانوی!! چرا شادید عزیزان؟شادی نکنید خب.راستی شمایی که توی کلیپه بودید بیاید بگید زنده اید یا ...؟
میدونی دیگه نمیتونه بره خانواده اش که یه کشور دیگه زندگی میکنن رو ببینه یعنی چی؟
میدونی کارگری که از صبح تا شب جون میکنه , تهش پنجاه تومن میدن بهش و اگه بخواد میوه بخره کیلویی ۲۵هزار تومن یعنی چی؟!
میدونی دوبرابر شدن قیمت وسایل خونه و خونه و رشد صعودی طلا و سکه یعنی stay single for ever baby!?
دارم درهم مینویسم , از اقتصاد و سیاست و همه چیز مینویسم. مگه مهمه؟هیچی که سر جاش نیست , حالا دوتا جمله منم قاطی پاتی باشه که به کسی برنمیخوره!
راستی سه ماه قبل یه دوچرخه نشون کرده بودم بخرم , سه روز قبل رفتم سراغش دیدم ۶۵۰ تومن قیمتش بیشتر شده! فتوا دادم حرام است در این شرایط و برگشتم خونه و فکر داشتن یه دوچرخه رو سوزوندم و خاکسترش هم دادم باد برد
اما تلویزیون رو که روشن میکنی همه چی آرومه ! ....
..........
....................
هیس! بیا دیگه ادامه ندیم! یهو دیدی فیلتر شدیم
بقیه اش بر عهده خودتون
کاملا موافقم
:)
:-)

خوش امدید
من ک گفتم تا1400با خاک یکسانیم!!!!
اره هروقت شلوغی میشه مردم هوشیار باشید 
بابا اقایون بینا باشیییییید مردم دارن له له میشن
تو حالا بالا نشستی فک کن همچی اروووومه 
فقط  بیان بگن تورم تک رقمی بروووو بابا اون نمودارا فقط روشما صدق میکنه
آهای آقایی ک خودت میگفتی دولت قبل دولت قبل حالا خودت چه گلی ب سر ملت زدی 
تو که میبینی همه دارن له میشن بهت خوش میگذره؟؟
#علی_برکت_الله 
چی بگم والا...

با اینکه تمام اینا بعلاوه چیزای بیشتری رو خودم هم میدونستم ولی بازم ناراحتم کرد. 
چیکار باید کرد؟ ! 
خیلی چیزا میدونیم و نباید بگیم

سوال خوبی بود!
یک مشت دام و احشام دارن صدا و سیما رو مدیریت می کنن اون که حرفی توش نیست.
نمی دونم کی طاقت مردم طاق میشه...
شده دیگه ....
:)) نه خوبه... خوبه.... جَنَمِشو داری :D ادامه بده...دوسِش داشتم
:))) کجاشو دیدین جناب مردد :-D 
خیلی دیر آشنا شدم با وبلاگ و صاحب وبلاگ، میشینم تا همه‌جاشو ببینم
:)))

:D
:-)
از ماست که بر ماست...
دقیقا
کلاً دلم پره، حرف های زیادی دارم.
فقط می تونم بگم همه حرف هاتون رو قبول دارم
میفهمم..
اخرین سنگر سکوته!
دیگه از تحملم خارجه این همه درد کشیدن بی دلیل...

منم کمرم خم شده!! و به پدرانمون فکر میکنم

منطقه ما که قبل از این که اطلاع رسانی کنه اخبار که برقا تابستان میره همینجوری
تند تند قطع میکردند یادمه یک گیگ دانلودم پرید :/


حالا هم که بیشتر از دفعهی قبل , ظهر صبح غروب و ...


ای چی بگم

خیلی زور داره...
عمو ترامپ و عموجان( بولتون ) ضربه آخر رو سیزده آبان میزنن! تازه روز خوبمونه! بعد سیزده دیدنیه!پناه بگیرین ملت!
دلم میسوزه برا خودمون!!
من اگه یه روزی به قدرت برسم تو این مملکت اول رییس و مدیران صداوسیما رو میسوزونم،
بعد کل پیام نورها و علمی کاربردیها و این جفنگیاتو تعطیل میکنم:)
بعدم تمام اختلاسگرا و دارودسته شونو ب وحشیانه ترین شکل ممکن اعدام میکنم( یک چهارم مملکت نابود شدن تا اینجا)
بعدشم با تامین شرایط مناسب معیشتی هرکسی بخواد حرف سیاسی بزنه و احتماع بیش از سه نفر رو ب رگبار میبندم:))))))))
راستی سلام:) کنکور چطور بود؟
چه ورود خشنییی :))
ولی سلااام 
خوشحالم برگشتی و دلم واست تنگ شده بود *.* اخرین باری که اومدم هنوز برنگشته بودی
خوب بود خداروشکر , راضی ام.امیدوارم توهم برسی به هرچی میخوای *.* میرسی دیگه؟اماده شیم واسه جشن
همه این دردهای اقتصادی و سیاسی یه طرف ولی تو خود خانواده ها هم بعضا انقدر مشکلات هست که اینها با این همه عظمت اصلا به چشم نمیاد!
نمیدونم چی بگم نمیدونم چی کنم ولی فقط میدونم هیچ کاری از دست من و امثال من بر نمیاد.
اون خیلی بد و دردناکه :-( خیلی 
گاهی واقعا انقدر مشکلات شخصیمون بزرگ میشن که اصلا وقت نمیکنیم دنیای بیرون رو ببینیم

یه روزی برمیاد :)
از ماست که برماست...
بله..
سلام 
ملت ما یکی مثل خلیل حسن خلیل کم داره که بیاد حق مون رو از اونایی بگیره که عین خیالشون نیست که مملکت رو 
 دارن ویران میکنند بخاطر خودخواهی هاشون و  بخاطر حرص و طمع شون !

خدای ملت ما هم کریمه 
ایشالا بوقتش .
اندکی صبر سحر نزدیک است.
توکل به خود خدا

سلام
ملت ما به یک ملت شجاع نیاز دارن که هستن البته:) 
توکل به خدا که به جای خود,اما ما هم باید یه کاری بکنیم یا نه؟!نمیشه بشینیم منتظر باشیم خدا درستش کنه قطعا
:) :-*
من انقدر خوشحال میشم یکی دلش واسم تنگ میشه:))))
جشن ک والا چه عرض کنم؟ هیچی نمیتونم بگم تا نتایجبیاد:|
:)) خیلیا دلشون واست تنگه الان

ایشالله زمان نتایج جوابت مثبته , زیاد نگرانش نباش.
چی میشه گفت...!
فعلا هیچی ..

راستی چرا ادرس وبلاگت رو نمایش نمیذاری ما هم بتونیم بخونیم؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan