!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

افسار افکار!

وقتی میخواستم دنیامو بزرگتر کنم , خیلی چیزها بودن که برام جذابیت داشتن
دوران راهنمایی ؛ اولین عرصه ای که واردش شدم هنر بود! 
با بازیگرها شروع کردم..
دلم میخواست بدونم کی هستن از کجا اومدن , چقدر با ما متفاوتن و و و
طرفدار شهاب حسینی و طناز طباطبایی بودم , هم نقشهایی که بازی میکردن رو دوست داشتم هم مصاحبه هایی که ازشون دیده بودم
از آدمهای جدی و رمز آلود خوشم میومد , قانونم این بود:عدم شفافیت=جذابیت!! (الان خنده ام میگیره واقعا!)
کارم با بازیگرها تموم شد و دیگه برام مهم نبود کی , کیه! چیکار میکنه , همسرش کیه و ... (دیگه جذب کسی نشدم تا همین چند مدت پیش که شیفته ی اخلاق علی رضا شجاع نوری شدم دوباره و خاطرات نوجوونیم برام زنده شد)
بعد از بازیگرها رفتم سراغ خواننده ها! داخل و خارج
هرچی اهنگ سلنا گومز و شکیرا و امی نم و ریحانا و فلان و فلان بود رو گوش میدادم , با اینکه سنتی پسندم! اما طرفدار دو آتیشه ی محسن یگانه بودم.صداش معرکه بود(هست),توی کنسرتهاش حتی کیفیتش بیشتر بود و وقتی دست به گیتار میشد من دیوونه میشدم!(منتظر بودم ببینم کی میاد شهرم برم کنسرت! جاست یگانه اصن!!) , علیرضا قربانی هم جای خود داشت
بعد از خواننده ها , فازم عوض شد کلا.
وارد دبیرستان شدم
رفتم سراغ دین و سیاست!
چشمتون روز بد نبینه !! دیگه نتونستم دست از سرشون بردارم!! من هنوز درگیرم
سر کلاس زبان یا معارف یه چالش دینی _ سیاسی شروع میکردم و بسم الله!! انقدر ادامه میدادیم فضا متشنج میشد! یه روز این وری یه روز اون وری!!
دوگانگی که هیچی , دچار چندگانگی شده بودم و هستم هنوز
واقعا چرا دینی_سیاسی؟ مگه نباید این دوتا از همدیگه جدا باشن؟
از اینکه وارد چه فازهایی شدم و چه بلاها که سر خودم نیاوردم بگذریم
حالا باز هم دنبال نتیجه گیری ام
اگه یه زمانی بازیگرها برام جذابیت داشتن , یه زمانی هم به خودم اومدم گفتم کافیه دیگه , تکراری شد.بریم کانال بعدی!هر چی که میخواستی بدونی رو پیدا کردی , تمام
اما واسه این دوتا من هیچی پیدا نکردم.هرچی هم داشتم گم کردم!!
حالا اما حالشون بده , خوب نیستن.وقتشه نتیجه گیری کنم
اما چی؟!...
نمیدونم
باید زودتر بدونم

+اگه اسم از کسی برده شده , دلیل رد بقیه نیست . یه زمانی x محبوبم بود شاید الان نیست! شاید هست! سلایق متفاوته اینم میدونم
به احتمال زیاد برای کامنتهای این پست جوابی نخواهم داشت , و در آخر بگم این پست ادامه خواهد داشت!  اما نمیدونم چه زمانی
کلا خیلی چیز کثیفی سیاست://///
:)
هیچ وقت پیگیر بازیگرا نبودم حتی تو بچگی :))
خواننده ها *-*
از دین و سیاست هیچی نگم بهتره!
خودمم درگیرشم اما جالبیش اینه که نه اینوری ام نه اونوری طرف خودمم
:-)
خودت بالاخره توی یکی از اونا جا میشی
دقیقا منم همینطور بودم لیمو:)
سرکلاس دینی که نگوووو:|||||
معلماش :))
تو دوران نوجوانی پیگیر هنرمندان اینور و اونور بودم، الان نمی دونم کی به کیه :)
منم همینطور!
سلام عزیزم
خوبی خانوم پیشاپیش روزت مبارک گل دختر
سلااام عزیزم 
مرررسی خداروشکر , شما خوبی؟
ممنووونم :-* روز خودت هم مباااارک , بوس
حالا چرا حتما دنبال نتیجه ای؟!  
این.سوالت برای من مثه سوال هدف زندگیه، یا ولش کن یا بیشتر راجبش بخون. 
هرچی بیشتر بخونی میفهمی برای نتیجه گیری وقت بیشتری میخوای.
چون به جاهای خوبی نرسیدم , از سفید رسیدم به سیاه!
میدونم به نتیجه هم نمیرسم اما از نظر ذهنی باید با خودم کنار بیام زودتر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan