!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

روز اول کاری (۲)

بخش دوم , عصر روز چهارشنبه
ساعت چهار و نیم رفتم و یک ربع به پنج آموزشگاه بودم
کتابی که قرار بود درس بدم هم دستم بود , وقتی وارد حیاط شدم چهارتا دختر ۱۶_۱۷ساله یهو برگشتن سمتم و همینطور که داشتم رد میشدم شنیدم که یکیشون گفته خووودشه! همون کارآموزه ست!!!
خب من با کتابی که بهم داده بودن انتظار داشتم برم سر کلاس بچه ها , نه اونا
وقتی وارد شدم مدیر آموزشگاه من رو به چندنفر که نمیشناختم معرفی کرد و بهم گفت تعجب نکن انقدر زیر ذره بینی ! به همه کلاسها اعلام شده قراره تو بیای و حالا تو واسشون یه انگیزه ای.به امید مثل تو شدن اومدن!!(هان؟؟)
پسرهای آموزشگاه خیلی خیلی شیطونن!! قبلا از شیطنتهاشون نوشتم
وقتی دوباره چندتاشونو دیدم خداروشکر کردم که با اینا کلاس ندارم!! قشنگ میرفتم زیر رادیکال باهاشون
دانش آموزها هی نگام میکردن و پچ پچ میکردن , منم چاره ای نداشتم جز اینکه خودم رو با گوشیم سرگرم کنم , توی ذهنم داشتم مرور میکردم وقتی رفتم سرکلاس چطوری شروع کنم و ... که با رفتن سرکلاس و دیدن بچه ها تمام معادلاتم بهم ریخت
همشون ۱۲_۱۳_۱۴ساله بودن.وقتی وارد کلاس شدم و استادم رفت بیرون تنها شدیم به صورتهاشون نگاه میکردم و وجودم پر از حس مثبت میشد! برای اولین بار!
قبلا هم دوبار سابقه اشو داشتم اما تقریبا با اکراه رفته بودم.
خودم رو معرفی کردم و فهمیدم جلسه دومشونه.خب یکم کار سخت میشد! کتاب رو یکی دیگه شروع کرده بود با روش خودش
من تصمیم گرفتم با بهانه دانش آموزهای جدید از اول شروع کنم.دلم میخواست بیشتر از کتاب بهشون یاد بدم واسه همین شروع کردم از صفر صفر بهشون یاد دادن که چطوری باید صحبت کنن! خیلی استقبال کردن
قانون اینه که هر جلسه ۳ و نهایتا ۴ صفحه تدریس شه اما ما ۸ صفحه ناقابل پیش رفتیم :)) با خنده های بچه ها و شوقشون!
دلم براشون تنگ شده و منتظرم زودتر شنبه شه.فعلا تنها چیزی که حالمو خوب میکنه همون دو ساعت وقت گذروندن با اونهاست
و هیچ بازخوردی برام بهتر از این نبود که وسط کلاس حین درس دادن بچه ها بهم بگن کاش همیشه شما معلم ما بودین , یا میشه ترم بعد هم شما باشین؟! چندترم باید بخونیم مثل شما شیم؟ و ...
ظاهرا ازم خوششون اومده , منم دوستشون دارم واقعا و اگه مشکلی پیش نیاد کارم رو باهاشون تا اخر ترم ادامه میدم . و شک ندارم با شوق اونا و تلاش خودم همشون نمره های بالایی خواهند داشت:)
(توی همون دوساعت بچه ها حماسه آفریدن و من به زور خودم رو کنترل میکردم که خیلی نخندم یا به روی خودم نیارم , شاید یه روزی اینجا هم نوشتمشون)
بعد از کلاس هم دوتا پسر ۱۰_۱۱ ساله یهو پریدن وسط کلاس و داشتن میپرسیدن معلمتون کو؟!کجاست؟! و با دیدن من گفتم نمیشه ما هم بیایم اینجا؟! :-D (خداوندا!! فکر کن فقط ده سالشون بودا)
نکته جالب تر اینجاست که اگه کسی وارد کلاسم شه ممکنه فکر کنه منم یکی از دانش آموزام!! حتی دونفرشون قد و هیکلشون از من بزرگتره :-\ :)) 
دانش آموزای من که حق چرخوندن سر رو ندارن چون همه پسرن  ....نمره هم بهشون 16 و 17 بیشتر نمیدم......ولی رفیقیم باهم:))
پسرا شیطون ترن اما گناه دارن :)) یکم نرم تر :-D
خیلی خوبه
موفق باشید
موفقیتت رو تبریک میگم❤️❤️❤️❤️
مرسی سمانه جان :-* :-*
عزززیزم  خانم معلم مهربون و دوست داشتنی:)
چون اختلاف سنیت هم باهاشون کمه بیشتر احساس راحتی میکنن و همراهیت میکنن:) 
فدای شما *.*
اره این کلاسم همینطوریه , دوست داشتنی ان
ولی کلاسای قبلی اینطوری نبود! 
پنجشنبه ۲۱ تیر ۹۷ , ۲۱:۲۴ دریا _ گاه نوشته های من
من عاشق این نوع حماسه هام لطفا بنویسید
موفق باشید
چشم :)
ممنونم همچنین
من فکر کنم بیشتر از تو ذوق کردم .
خیلی هیجان انگیز و خوبه. بنظرم عالیه این کارت .
از بس تو خوبی 
مرسی عزیزم *.* 

عزییییزممممم اینجارووووو:) تبریک اقاااااا 
چه خووووووبه^^ اونور سراغتو گرفتم چند باری بگو کم پیدایی هااا:) 
خیلی خوشحال شدم واقعا 
ایشالا موفق تر تر باشی عزیزجان
عزیزززی صخییی 
اره اره بذار بگمممم , دیشب داشتم موزیک گوش میدادم فیلترشکنم روشن بود یهو صدای تلگرام شنیدم! دیدم منشن شدم هرررکاری کردم گروه لود نشد برام :-( ۲k پی ام بود لامصب *.*
خلاصه ببخشید نیستم :-( یکی دو پست قبل هم اینجا گفتم حالم خوب نیست و ... :-\ 
مرررسی مررسی
ایشالله موفقیت های تو رو ببینیم
خانم اجازه 👨🏼‍🏫 :)
آموزشگاه چی؟
موفق باشید
:)) 
آموزشگاه زبان 
ممنونم همچنین شما
واااااای لیمو چقد خوشحالم واست 
انشاءالله همچی خوب پیش نیمچه معلم من:)
مررررسی دوست مهربون من :-* :-* 
موفقیت های تو رو ببینیم 
ای جونم.موفق باشی
مرسی :) همچنین

خوش اومدی
معلمی حس خوبیه😊
خوب بود اره :)
مرسی عزیزم
:-* :-)
چقد خوب:)) موفق باشی لیمو:*
ممنونم عزیزم همچنین :-*
حسودیم شد به شاگردات، یهو دلم از این تیچرای جوون و خوشگل و خوش تیپ و پرانرژی خواست اصن=) 
:))) جوون که اره
اما بقیشو لطف داری :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan