!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

27 Dresses

فیلم راجع به "جین" دختری که عاشق اینه ساقدوش مراسم عروسی باشه و تا حالا ۲۷ بار ساقدوش بوده! این بین با یه روزنامه نگار (در واقع نویسنده) آشنا میشه که اتفاقا کارش نوشتن متن های رمانتیک راجع به عروسیه!!
و ازدواج خواهرش با معشوقه اش و داستان های دگر!!
در کل فیلم چیزی جز سرگرمی برای ارایه نداشت.
خوب بود :)
و نکته ی قشنگی که میشد ازش گرفت این بود که گاهی اوقات انقدر سرگرم کمک کردن به این و اون میشیم که یادمون میره بابا!! یکی هست که خیلییی بیشتر از همه به کمکت نیاز داره و اون خودتی! 

+تا الان هرچی پست معرفی فیلم داشتم انتشار در آینده بوده!! چون هر روز دارم فیلم میبینم و نمیخواستم پستهام یه روند تکراری داشته باشه 
آرشیو فیلمهام که تموم شه دیگه خاموش میشم:))
تو فکر بودم اینجور که میگه اگه فیلماش تموم بشه چی کار میکنه؟ یهو خوندم که نوشتی دیگه خاموش میشم. :D یه هارد یه ترا تقریبا از نصف بیشتر، فیلم دارم از 2016 تا الان. مثل مریضها فقط دانلود میکنم و وقت دیدن هیچکدومو ندارم.......... 
:))) اره خاموش میشم
خوووش بحاالت آقای مردد :)) من این فیلمهارو دوستم بهم داده , خودم فعلا نمیتونم دانلود کنم حجم سالانه ام تموم شده :-( 
فیلماتونو قرض بدید :-D
عاقااااا من یه بار شاقدوش شدم:)) توبه کردم دیگه ازین غلطا نکنم :دی
چطور 27بار دووم آورده؟:)))
چرا؟چطور بود مگه؟
توی ایران فکر نکنم دردسرهایی که جین داشت رو داشته باشه , صدالبته نداره.چون خرید تمااام وسایل برعهده خودش بود.حتی وسایل خونه:))
لباسم مخصوص مراسم مختلط نبود:/نمیدونستم قراره مختلط باشه
هی خودمو جم میکردم:/ هی ازونور عروس صدام میزد که بیا..
نه بابااااا من فقط همراش رفتم ارایشگاه:)
اخی نازی 
سخته درک میکنم
اره دیگه ساقدوش همش تو چشمه :))
ببین جین چی کشیده بچم:-D
فیلم جان قشنگ بود دوسش داشتم 
امشبم اینو ببینم!
تا وقتی معرفی کنی من نگا میکنم
اگ خامووش شی من چیکار کنم؟
نوش جااانت :) خوشحالم دوست داشتی
به نظرم امشب kiss and cry ببین
وقتی هم من خاموش شدم اون پست طویله که کلللی فیلم توش  معرفی کردم یه فیلمهایی داره معععرکه 
همینکه میشینی میبینی شون بازم خودش کلیه !
من دوست صمیمیِ صمیمیم سه تا هارد پر از فیلم داره ، مهم ترین دغدغه ش اینه که نکنه از دانلود فیلمی جا بمونه اما متاسفانه وقتم نمیکنه که ببینه اونا رو !
همیشه باهاش دعوا دارم مگه میخای ببری دور از جونش تو قبرت اینارو ببینی؟؟؟
و اونم در جواب میگه من معتاد دانلود فیلم شدم و نمیتونم ترکش کنم :||

+خاموش میشی ینی چی؟؟!!! 0_0
ینی دیگه نه پست میذاری / نه کامنت میذاری / نه پاسخ کامنت میدی؟؟؟
ای وای! چقد ترسناک ! نکن این کارو با ما !!!!!!
وای خوشبحالشووون :)) من اگه انقدر فیلم داشتم دیگه وبلاگ هم نمیومدم :-D 
متاسفانه تموم شن اینا نمیدونم دیگه کی میتونم دانلود کنم

نه نه , پست میذارم , پست های معرفی فیلمم خاموش میشن :)) یه پست انتشار در اینده واسه فردا شیش صبح دارم که همچین حالمون خوب هم نیست...
پس ان شاءالله فیلماتون تموم نشن :)
به امید خدا :)مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan