!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

Dear John

فیلم "سوگند" که قبلا معرفی کردم , بازیگر نقش اول مردش channing tatum بود.من از بازیش خوشم اومد و حالا باز دوباره بازیگر نقش اول فیلم "dear john" بود
این فیلم راجع به یه سرباز ارتش امریکا به اسم جان هست که نمیدونه بره به مناطق مختلف جهان مثل قطر , افغانستان , آفریقا و...و به کشورش خدمت کنه یا بمونه پیش معشوقه و پدرش و زندگی عاشقانه اش رو ادامه بده
من دوستش داشتم
خیلی زیاد !
آخرش قابل پیش بینی بود اما روند داستان طوری عوض میشد که هی پشیمون میشدی از این که حدس زدی!
:) امیدوارم شمام اگه دیدید , مثل من لذت ببرید و تهش راضی باشید

خواهم دید
امیدوارم لذت ببری
یعنی سبک رمانتیکه؟ 
اره غالبا  
موضوع اصلی همینه
دختره بهش خیانت میکنم درسته؟!  
دقیق داستان و یادم نیست .ولی یکسال پیش دیدم. 
این فیلم و اتفاقا خواستم درموردش بنویسم چون نظرات جالبی راجبش مردم نوشته بودند. 
یکی از جالب ترین نظر هایی که خونده بودم این بود که جدا از داستان عاشقانه اش این که سربازی  میره و در غصب کردن کشوری مشارکت میکنه رو تا این حد بزرگ و مقدس نشون میدن. 
البته قطعا تمام کشورها و ملت ها سرباز وطن خودشون رو مقدس میشمارند. 
خیانت که نه اما خب ادامه نمیده دیگه
برای منم علامت سوال بود اون بخش سیاسیش اما انقدر حال سیاسیم بده!! که ترجیح دادم بیخیالش شم
اون که صددرصد
Dear John رو منم دیدم :)
هم نظرم باهات 👌🏻
بالاخره نقطه اشتراک یافتیم :)) :-*
باید جالب باشه:-)
خوب بود :)
لیمو everything everything  هم ببین. خیلی فیلم ساده ایه ولی من دوسش داشتم. خیلی دلنشین بود برای من 
مرررسییی حتما خواهم دید سرفرصت
:-*
اره 🧡
:-*
میبینمش امشب حتما 
از کجا میتونم دانلودش کنم؟
من دوستم واسم فرستاد , اگر سرچ کنی حتما کلی سایت واست میاد , ترجیحا با حجم کم :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan