!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

همونی که خیلی وقتها ساکته!

میخوام بگم مراقب آدم های مهربون و ساکت زندگیتون باشید
همونا که هر چی میگید به سازتون میرقصن بدون هیچ اعتراضی
همونا که حال بد خودشونو فراموش میکنن تا لحظه ای که تو نیاز داری کنارت باشن
همونا که براشون مهم نیست ساعت چنده و کجان , کافیه بگی باش تا باشن!
اصلا میدونی؟همونا که میگید آدم خوبه ی زندگیتونن
اینا ناراحت شن هیچی نمیگن , بی صدا میشکنن , متوجه زیرآبی رفتنها میشن اما به روی خودشون نمیارن
اینا همیشه خوبن , همیشه هستن , خیلی جاها صبورن
اما …
یه روز صبرشون به سر میادها!!
یه روز صبح چشماتو وا می کنی میبینی کمدهای محبت و خنده و رفیق خالین …
کوله بارشونو بستن و رفتن… برای همیشه

خلاصه که مراقب آدم های سازگار و ساکت زندگیتون باشید , بیشتر از همه
باشه
:)
اول بگو اینارو از کجا میشه گیر آورد؟!
اووووه !!
باور کن زیادن , توی زندگی هر کدوممون بگردیم پیدا میشه
زندگیت سرشار از این آدما ❤️
مررسی همچنین . :-)
وای من یه دونه از اینا دارم
خیلی خوبن بیش از حد خوبن
مراقبش باش:-)
ممنون بابت توصیه :)
قابلی نداشت :-)
یعنی بگم مواظب منم باشند ؟:))



سلام :)
بقول جناب مرتضی 
ممنونم بابت توصیه تون :)

حتتتما چرا که نه :))

سلام 
قابلی نداشت :-)
برایِ همیشه ... :))
همیشه..
بیش از صد بار به اطرافیانم توصیه ی اکید کردم که مواظب من باشید
اما مثالی هست که میگه
ماهی تا وقتی توی آب باشه قدر آب را نمیدونه
:)) حالا ایشالله به توصیه تون عمل کنن
یعنی خودم
الان باید بیشتر مراقب خودم باشم


سربزنید
متاسفانه دوطرفه ست , هرقدر هم خودتون مراقب خودتون باشید نیازه بقیه هم این کاررو انجام بدن
مواظبم باشید :دی
چش :)))
بله!! دلتون شاد!!
ممنون
همچنین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan