!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

Kiss and cry

""با جشن پیروزی مثل یه مراسم عزاداری رفتار کن!"" یعنی زندگی پر از لحظاتیه که خودت انتخاب میکنی لبخند بزنی یا نزنی.
احساساتت رو کنترل کن!!!
فیلم kiss and cry فکر کنم ساخت ۲۰۱۷ ست و بر اساس واقعیت,(اخر فیلم تصاویر واقعی پخش میشه و حیرت انگیزه , حتی صدای کارلی شخصیت اصلی فیلم) راجع به دختر ۱۷ ساله ی  کانادایی اسکیت بازی که درگیر بیماری سرطان میشه.اون هم از نوع خیلی نادرش
فیلم فوق العادست , من خیلی از دیدنش لذت بردم.
قشنگ بود :)
دیالوگ قشنگ و موندنی اولش که میگه من همیشه لبخند میزنم , نه از نوع مصنوعیش , اما همیشه یه دلیل برای شادی و لبخند پیدا میکنم.و اگه پیدا نکنم , خب بازم لبخند میزنم!!

:)     smile     (:

پست قبلی که معرفی تعداد زیادی فیلم بود خیلی با استقبال رو به رو شد و حتی چندنفرتون اومدید خصوصی گفتید که دارید یکیشو میبینید :) و من از این خوشحالم.نوش جانتون
حتما میذارم الان دانلود شه :)
لحظات خوبی برای شما آرزومندیم :))
💗💗💗
 :-* 
:-*
مرسی از پست خوبت💜💚
قابلی نداشت :-)
ولی جدی؛تصور عکست میاد تو ذهنم و ماچ میفرستم برات:) 
عزیزمممم
ماااچ به توو :)
*.*
آره پست خوبی بود .
من می خواستم ببینم ولی گفتم بگذار نسخه صوتی پستم رو تموم کنم و منتشر کنم بعد فیلم هم می بینم
قابلی نداشت
به به پست صوتی داریم پس :)
عالین پست های معرفی فیلم...
نوش جان عزیزدلم :-*
دیروز علاوه بر این یکی دیگم دیدم :)) اونم معرفی کردم انتشار در آینده ست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan