!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

تا زمانی نامعلوم و البته زود , ببخشید که جز صفحه ای با چند خط نوشته بیشتر نمی بینید

همین الآن , چند روز قبل از برگزاری ازمونم خبر موفقیتم رو بهتون میدم! منی که از مهر تا الان فقط خوندم , تمام زندگیم شد خوندن.الان در اوووجم! اوج خودم.من قله رو فتح کردم.خیلی چیزا یاد گرفتم , ۹۶_۹۷ یکی از پربارترین و پرتجربه ترین سال های زندگیم بود و من رو ده قدم جلوتر برد. حالم خوبه. باورم نمیشه که تمام عقایدم رو هم حتی بازسازی کردم و از نو ساختم و شدم اونی که باید میشدم! بدهکار خودم نیستم و حالا دیگه راهم برای خودم مشخصه
خوشحالم , خیلی زیاد.قابل وصف نیست!
خداروشکر.
امیدوارم شمام خوب باشید و خوب بمونید.
برمیگردم
با همونی که بهش تبدیل شدم
قوی تر , پر انگیزه تر , عاشق تر , تشنه تر از قبل برای ادامه زندگی
برمیگردم با یه آدم جدید و یه وبلاگ با چارچوب های جدید
من موفق شدم , تو هم میشی :) فقط باید بخوای و بدوی! با عشق , اونم عشق به خود خود خودت که قهرمان زندگیتی


اینو دیشب نوشتم و وبلاگ رو بستم و شما در حال حاضر اینو می خونید فقط! یه وبلاگ با قالب سفید و تهی و فقط این نوشته روش.راستش خطم هم خاموش کردم
میخوام این هفته اخری تنهاتر باشم
و دیگه اینکه بله درست دیدید من رسیدم به هرآنچه که میخواستم :) انقدر مطمعنم که قبل از هر ازمون و نتیجه ای اعلامش کنم
موفقیت یعنی خود من !
اقا چجوری صفحه تونو سفید میکنید بعد توش نوشته میذارید؟؟😲
:)) خودش یه قالبه 
اینجا 
http://erfanwd.blog.ir/1395/05/13/darjmatn
خواستی بیشتر توضیح میدم
یه چیزی بگم؟
اون گزینه ی " خانه " رو به بالای منوت اضافه کن !
اخه یه وقتایی مثل الان ادم میاد پستتو میخونه بعد میخواد برگرده به صفحه اصلی و بقیه رو بخونه ، لازم میشه که بره بزنه رو خونه ! :))
البته این فقط یه پیشنهاد بود :))
اینجا خونه ی خودته ;)
میتونی بگی چاردیواری ، اختیاری دیییی:
اتفاقا قبلا یه بار تلاش کردم اینکارو بکنم اما نتونستم , چون حذفش کرده بودم 
حالا باز امتحان میکنم اگه تونستم حتتتما 
چه خوب خصوصا خط اخر 
موفق باشی لیمو جان:*
ممنونم عزیزم همچنیییین :-)
برا پست اشتباهی کامنت دادم برات خخخ
فدای سرت 
میدونم منظورت کدوم بود :-)
اره راست میگی منم الان امتحان کردم وقتی خانه رو میسازی اونی نیست که باید باشه !
اشکالی نداره حالا :))
اخعی حیف شد . امید داشتم بشه
خلاصه ببخشید اذیت میشید
چرا چرا الان شد !
برو تو بخش انتشار بعد برو صفحات مستقل و منو ساز بعد نگاه کن به سمت چپت
دیدی نوشته منوساز؟ بزن رو ایجاد پیوند جدید بعد ادرس صفحه اصلی تو واردش کن و ثبتش کن !
من اول اشتباهی تو صفحات مستقل ساختم دیدم نشد الان یهو نگاهم افتاد به سمت چپ که نوشته منو ساز ! اونجا امتحان کردم درست شد :))))
مررررررررررسیییییییییییی شد :)
*.*
خواهش میکنم ^-^ :)))
:)
عالی
مرسی!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan