!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

هزارمین هفته زندگیم

روز تولدم کیلگارا بهم یاد آور دوتا از رندترین زمان های زندگیم شد.منم خودم رو بستنی ها مهمون کردم *.*
این هفته , هزارمین هفته زندگیمه
هیجان انگیزه
توی هزارمین هفته زندگیم شروع کردم روزانه دوساعت بی وقفه میرم پیاده روی و انقدر خوبه که میخوام اگر عمری بود هزار هفته بعدی هم ادامه اش بدم
فکر کن هزااار هفته زندگی کردیم :)) خندیدیم , گریه کردیم , زمین خوردیم , بلند شدیم , عاشق شدیم , عاشق موندیم! , بزرگ شدیم لیمو!!
دیروز هم سمآنه واسم کامنت گذاشته بود که پست سالهای قبلت رو با الآنت مقایسه میکنم چقدر تغییر کردی , رنگ نوشته هات عوض شده…
منم رفتم که خاطراتمو مرور کنم و خیلی اتفاقی اینو پیدا کردم
راه دومیه هستیم.
رسیدییییییم *.* ما تونستیم :)
حالا میخوام اینجا دوباره بهت قول بدم هزار هفته بعدی که گذشت همه آرزوهات خاطره شده باشن. در واقع همه هدف هات
میرسونم تو رو *.*
بعدش توی دوهزارمین هفته زندگیمون میشینیم باز بستنی میخوریم و تیک سبز رو کنار تک تک برنامه های ثبت شده توی دفترچه یادداشت قرمزمون میزنیم
قول میدم برسونمت آنجا که باید …
با این هوا عمری نفس کشیدم :) ای خدا
می میرم اینجا بی هوا مرا رها مکن!

سلام :)
این حس توانستن خیلی خوبه
سلام جناب قدح :-) حالتون چطوره؟
بله فوق العادست :-)
چه عالی که تونستی برسی به خواسته هات....
تولدت مبارک بانو جان....
خداروشکر :-)
مرررسی مه سوی عزیز.الان نیست البته , گذشت :)
ان شاءالله روز به روز زیباتر :)
از ترانه سالار عقیلی خیلی خوشم میاد
خیییلی ممنون :-)
فکر کنم اخرین باری که شنیدمش همون سال قبل بود :-) اما یادمه همه چیزشو
بسیار زیباست
هزارمین هفته زندگیت مبارک!!

چه زود میگذره  زندگی!!!
ممنوننننم :-)

واقعا..خیلی زودتر چیزی که فکرشو بکنیم
چقدر جالب :)
چقدر خوبه به این عدد های رند توجه می کنین
زندگیتون بدون دغدغه فکری...
والا من توجهی نکردم , دوستان لطف کردن یاداور شدن که خب با کمال میل استقبال کردم
زندگی به همین دلخوشی های کوچیک بنده
ممنونم , همچنین :) چه ارزوی قشنگ و دلخواهی
چقدر قلمت رساست و چقدر شیوا بیان میکنی حق مطلبو:)))
همه ی اینها لطفت به من هست تیکی جان :)
البته خودم میخونمت بعضی جاهابرام مبهمه هی دلم میخاد بیام سوال کنم😅ولی درصد شیوایی قلمت خیلیی بالاس
حق با شماست من گاهی مبهم می نویسم.تا جایی که بتونم پاسخگوی سوالاتت خواهم بود حتما *.‘
بازم مرسی :-*
هزارمین هفته زندگیتون مبارک😘
مررررسی :-)
یعنی به هزارمین هفته ی زندگیِ من مونده هنوز؟! :/
چند سالته؟! :)
چند روز دیگه میشم ۱۹ :))
پیشاپیش تووولدتتتت مبااارک :-)
و دیگه اینکه ببین فکر کنم اگر ب روز تولدت ۴۹ روز اضافه کنی , اون روز تا هفت روز بعدش میشه هزارمین هفته زندگیت :-)
مرسی ^_^ 
عه! :) حساب میکنم :))
سادست :-)
حساب کردم دیدم هزارماهگی هم میشه 82 سالگی :دی
هزااار ماهگی :)) وای چه باحاله
یعنی میرسم من به اونجا؟! الهی که برسیییییم :)
سلام عزیزم
هزار هفته ای شدنت مبارک :)
سلام آسوکاجانم
مرررسی :-* :)
خیلی ریز دلم خواست 
میرسی بهش صخی :) خیلی زود
تولدتون مبارک
شماهم خردادی هستید
نه تولدم فروردین ماه بود :-)
به هرحال مرسی
وای لیمو تو نوشته ها خیلی زنگ و بوی عجیبی داره. فک میکنم از اون دسته آدمایی که تو دنیای خودتی. 
خیلی کم غر میزنی تو نوشته هات. پس ناراحتی هاتو لابد به کسی میگی یا یه جای دیگه مینویسی. یا خیلی کم ناراحت میشی که یه جورایی ناممکنه‌. 

من هم درونگرام هم برونگرا :-)) شادیهامو میفرستم بیرون و نگرانیهامو نگه میدارم معمولا , البته اگه رفیق خوبی داشته باشم همه چیزو میگم
خوب از این نظر ک بتونه درک کنه

پ.ن:راستی حال بدامم نوشتما :-))

لیمو زیاد درس بخون و کارایی رو انجام بده که ساعت مطالعه تو ببره بالا
چیز زیادی تا کنکور نمونده
خودت از همه بهتر میدونی و تعیین میکنی که نتیجه چیه بیشترین تلاشت رو بکن. خودت خوب میدونی اینارو. بهتر از من.
چشم عجیبک جانم , مرسی که همیشه نگرانمی :-* 
من نهایت تلاشم رو میکنم
مررررررسیییی
سلام ممنون برای مطالب خوبتون
 بروز ترین مرکز اطلاع رسانی و اخبار
https://sorooshnews.com
هزار هفتگیت مبارک لیموی شیرینِ بیان:)
موفق باشیییییییی:)))
مررررسی ارام عزیزم :-) :-* 
همچنیییین
وآی من تازه این پست رو خوندم ^_^ اسم منم بود :)
:))) مرسی از تو :-*
جالبه سرم به طرز خنده داری درد می کنه، 
اینو که اومدم خوندم، وسط ش ک رسیدم،،، 
اونجا ک گفته هزار هفته خندیدیم گریه کردیم زمین خوردیم بلند شدیم،
دقیقا همین جاش یه لحظه چشمام رو بستم و به خودم گفتم بابا گور پدر سر درد،
نگاه کن این کلمه ها چه قدر بی نهایت اند.
به قول یه شخصیتی از تو یه کتابی،
حس بی نهایت داشتم...
امیدوارم الان بهتر شده باشی :)
حس بی نهایت… مثبت بی نهایت زندگی , همین نفس کشیدن ها! 
خود خودشه...زندگی چیزی جز اینها نیست
کیلگ خیلی خوشحالم که زود(هرچند هزار هفته گذشته) فهمیدم که زندگی یه چیزی اون دور دست ها نیست و توی یک اتفاق خلاصه نشده , درست همین لحظه هاست
و مرسی ازت که بهانه ی حس خوب این پست شدی :)
۷۷۷۷ ت مبارک
چجوری فهمیدی در هزارمین هفته ی زتدگیت قرار داری؟ آیکون تعجب
نیم متری؟! عجب اسمی!!
نوزده ساله که میشی فکر میکنم باید به تاریخ تولدت ۴۹روز (حدودا) اضافه کنی.
لیمو جان سلام :)
ببخش من این روزا خیلی سرم شلوغه حال مادر خوبه انشاءالله؟  
سلام حانیه جان 
این چه حرفیه ,  لطفت همیشه شامل حالم میشه و این باعث افتخاره
خداروشکر , خیلی بهتره مرسی عزیزم :-* 
تو خوبی؟
خانم حالا کجا با این عجله؟!هزاااااااار هفته؟!جنگ داری آجی؟!😅😍
امیدوارم ۱۰۰۰۰هفتگیتو با شادی جشن بگیری و بستنی بخوری😍💖
زمانه عجله داره اخه :-)))

اوووه مرررررررسیییییی , لطف داری
خوش اومدی حوراجان
خوش اومدی ینی چی؟!خونه ی خودمه!
عجب :))))) بفرمایید راحت باشید :-D
زنده باشی مهربونم :)
مراقب خودت باش :-*
واااااا خونمهههههه راحت باشید ینی چی!خانم من دارم با تاپ شلوارک اینجا میگردم از این راحتتر؟
نه دیگه اخرشه :))) میخوای کلیدا رو بذارم و برم؟ :-D
یک سوال خیلی حیاتی،
چرا زود تر نپرسیده بودم؟

My dream my life
یا
My dreamy life
؟
کدومش؟
چون من تا الآن اولیش رو می خوندم و حس می کنم دقیقا دومیش منظور بوده...
واقعا چرا زودتر نپرسیده بودی؟ :))
دومی کیلگ!
این آدرسهام همیشه واست جالب بوده ,
 words-world هم گفتی ترکیب قشنگیه
دو ساعت پیاده روی؟ 😮
خییییییلیییی زیاده
خییییلی
هلاک میشه آدم 😁
اره بی وقفه حتی :)) عالیه
روزهای اول خستگی داره ولی بعد عادت میکنی 

شیرازی ای؟ :)))
شیرااازی 😂
نه ولی میتونم دوسشون داشته باشم
دوسم داشته باش :)))))))))
سلام 

:))
سلام :)
:-D
شیراز هم زندگی می کنید؟
😍 یعنی کنار حافظ و سعدی؟واااایییی
:))))
*.*
(((: صد هزارهفتیگتوببینم
اوووووووووه :)))) اییین همه
مرسی پری جان :-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan