!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

Stress is painful! and also powerful!

من اصلا دقت نکرده بودم که امروز هشتم خرداده
خدای من …
چند تا از این تاریخ های هیجان انگیز دیگه قراره تو زندگیم داشته باشم؟
گفتم عاشق هیجانم اما نه از نوع مخربش که سلامتی رو ببره زیر سوال!
هووف... نفس عمیییق...

انشالله ماه دیگه این موقع هآ بیایم بنویسم ؛
کنکور بهترین آزمون من بود :)
من این موقع ها هیچی نمینویسم :-))) 
ولی الهی امین. :-*
سه شنبه ۸ خرداد ۹۷ , ۲۱:۳۲ مرکز گروه وبلاگ نویسان 12034
برای ثبت نام در گروه 12034 و بهره برداری از خدمات آن کافی است،لینک زیر را در مرورگر خود کپی کنید یا روی آن کلیک کنید.
سایت مرکز کل گروه وبلاگ نویسان 12034
WWW.12034.BLOG.IR
:-\
لیمو جون آروم باش :)
سعی میکنم :-(
همش یک ماه مونده 🙈 :))
حتی کمتر 
۲۹_۲۸روز
هیجان از چه نوعی بود حالا؟
الان منفیه, مضره :-(
لیمووووو 💜
یه لبخند بزن برای خاله😀
عزیزم یه آهنگ ملایم گوش بده حالت خوب بشه :)
اصن یهویی این مدلی شدما 
:))) بفرمایید
خاله چیه ارام :-D خواهر بهتره ;-)
چشم,مرسییی
یعنی لبخند زدی ؟:)

خب برای کوچولو چه جور میگن خخ شوخی کردم 😚
اگه نمیگفتم خاله بامزه نمی شد :)
آفرین خواهری💜
اره عزیزم :) به لطف شما

:-))) اره بامزه نمیشد.دمت گرم
خیلی برات قابل لمثه این حست. تو خیلی قوی و باهوشی از پس این هیجانا برمیای، میدونم
مررررسی انرژی عجیبک عزیزم :-*
لیمو !!!
سحر نزدیک است اندکی صبر....!
انقد حس خوب دارم ب این کنکور 
همچی عالی قراره پیش بره 
حسم میفرستم سمتت بگیرش:)
*.* ایشالله که بهترییین اتفاقات برامون میفته
مررررررسییی گرفتم :-* 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan