!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

مردم چی میگن؟!

گیر کردیم توی یه بحران مزخرف که مسببش خودمونیم , اونم بخاطر فکر کردن به "مردم"و تغییر رویه درست به غلط با تدبیر "مردم چی میگن"
من از اولم مخالف انجام این پروژه و حواشی بودم اما با رای اکثریت انجام شد و حالا باید ماه ها یا شاید حتی یکی دو سال بگذره تا گرد و خاکش از بین بره 
و در همین لحظه ای که خودمونیم و خودمون , همش توی ذهنم تکرار میشه که کو؟! کو اون مردم لعنتی؟هان؟الان چیکار برات میکنن؟چقدر نگرانتن؟کجای زندگیتن؟ هیییچ جا هییییچ جا
خیلی دلخورم , خیلی اعصابم خورده. از تکرار اشتباهات و درس نگرفتن ها.از ریسک های الکی خانواده ام.از اینکه ته راه رو میبینن اما بازم میرن :-\
حتی از خودم. از خودم که هرقدر هم سعی میکنم این رفتار رو نداشته باشم , گاهی حتی برای نوشتن یک پست توی وبلاگ شخصی خودم هم فکر میکنم به اینکه خواننده هام چی میگن!!
مطمعنم همتون تجربه اش کردین.طبیعی هم هست.ما موجودات اجتماعی که داریم بین مردم زندگی میکنیم طبیعیه گاهی برامون مهم باشه که کی ، چی فکر میکنه
یه متن خوندم یادم نیست از کی بود اما گفته بود اگر میدونستین مردم به یک سردرد عادی و کوچیک خودشون خیلی بیشتر از شما اهمیت میدن دیگه هیچوقت نگران تفکراتشون راجع به خودتون نبودین
دلم نمیخواد اینا رو اینجا بنویسم اما با توجه به اینکه در شرف انتخابهای مهم و اصلی زندگیم خواهم بود در ده سال پیش رو , مینویسم که به خودم بگم مدیونی اگر حتی یک درصد فکر کنی به کسی جز خودت و صلاحت ، زندگی زندگی توعه!
در پرتحرک ترین سالهای زندگیم , لحظاتی که پایه های زندگیم رو میسازم , اعتقادات و باورهام رو شکل میدم و رشد میکنم و به تعبیر دیگر بزرگ میشم! میخوام این حق و انتخاب رو به خودم بدم که آزاد باشم و با فراغ بال , بدون نگرانی از قضاوت ها بهترین تصمیم ها رو بگیرم.

+موضوع پست رو با توجه به تقسیم بندی هام "لیموی تلخ" انتخاب کردم اما بعد دیدم در پس هر تجربه ی تلخی یک شیرینی وجود داره , اونم همون کسب تجربه برای خرید آینده ست , پس "لیمو شیرین تازه" رو هم بهش اضافه میکنم :)
حال دلتون خوش
:)
انتخاب اصلی شما چی هست الان؟ ازدواج؟
نه ازدواج که نیست 
اما سه ماه دیگه انتخاب رشته در پیش خواهم داشت
الان هم انتخاب باورهام
بزرگ شدن یعنی همین
اینکه یاد بگیری بدون ترس از نگاه دیگران زندگی کنی و تصمیم بگیری
آزاد بودن یعنی آزادانه فکر کردن آزادانه راه رفتن و زندگی کردن
بدون اینکه از نگاه مردم بترسی
قلمت پایدار دلت خوش روزات رنگی
منم همه رو با هم میخوام :-D
ممنونم نیلوجان
اراده یعنی اگر همه عالم و آدم تو رو به سمتی تشویق می کنن تو می تونی انتخاب دیگه ای داشته باشی !
اراده عالی مستحکم :)
این یکی از بهترین کامنتهایی بود که میتونستم دریافت کنم.خیییییلییی ممنونم :-)
و خوش امدید
ببین مردم چه خوب چه بد حرف دارن واسه گفتن مهم اینکه ما به خواست خودمون عمل کنیم
اون قسمتی گفتی الان خواننده اام چی میگن دقیقا منم باعث شده بعضی چیزارو ننویسم
میدونی تیکی جان حتی مهمترییین تصمیم زندگیمون رو هم مردم دخیلن درش , خوداگاه یا ناخوداگاه
من اینو نمیخوام واقعا :-\ نمیخوام "هیچ" اهمیتی برام داشته باشه تا بتونم درست ترین تصمیم رو بگیرم.حال خودم همیشه باهاش خوب باشه

+میبینی؟همین خوشایند نیست :-( کی خودمون باشیم
الان نمی تونم تمرکز کنم . فردا میام یه چیزایی می نویسم :)
خیییلی ممنون :-) منتظریم
لیمو الان که داریم راه و طی میکنیم هیچکس نیست حتی بهمون یه خسته نباشید بگه، یه تشویق یا یه دلگرمی .ولی موقع تصمیم گیری که میشه فقط ببین. همه نگران آینده ات ان همه میخوان کمک کن راه اشتباه و نری ،قشنگ میخوان جای تو تصمیم بگیرن. از نزدیک ترین آدمای زندگی گرفته تا همسایه مامان بزرگت ( بخدا دیدما ) .

من شانس اوردم فقط فک و فامیلم کاری بهم ندارن , فقط ابراز نگرانی میکنن و تموم.اما تا دلت بخواد کادر مدرسه , حتی باید به سال پایینی ها هم جواب پس بدم :-\ 
فکر کن واسه اوووولین بار رفتم خونه یکی از دوستام , مادرش همکار پدرم بود.منو هم ندیده بود تا حالا.نشسته بود توضیح و تفسیر که تو اشتباه کردی موندی , نمیدونم پزشکی خوب نیست , اون خوب نیست این خوبه :-\ منم پوکر فیس نگاش میکردم
راستی من خودم به شدت سعی کردم برام قضاوت خواننده مهم نباشه و احساس میکنم هرروز این پیشرفت توی وجودم بیشتر بوده. جالبه که برات بگم دو نفر وبلاگ نویس رو میشناسم که اتفاقا خواننده های زیادی هم دارند. و کاملا عقاید ضد هم دارند حالا شاید تاحالا خونده باشی شون. من عقاید هیچکدومشون رو به طور کامل قبول ندارم ولی خوشم میاد حرف شونو میزنن راحت و آزاد. البته یکی کامنت هاشو بسته ولی اون یکی کامنت هاش بازه!  
حقیقتا من چیزی که نوشتمو دیگه برام مهم نیست چقدر قضاوت میشه. منظورم چیزاییه که کلللا نمینویسم.اخه خیلی فضولی میکنن :-( 
یه چیزی بگم؟! نمیدونم کیا رو میگی :-D حتی یه بار در جریان یه موضوعی قرار گرفتن دیدم اوووه چقدر زیرپوستی بلاگرها دعواا داشتن من بی خبر بودم , بعد حالت تدافعی گرفته بودم ناخوداگاه چون فکر میکردن منم توی یه جناح خاصم :-D خلاصه اینجا پشت صحنه ش خیلی خبرا هست که ما بی خبریم
کاملا درسته وموافقم:) گل گفتی:))
قابلی نداشت , مرسی :-* :-*
خیلیییم عالییییی گفتی لیموجان:)
قابلی نداشت , مرسیی :-* :-* 
زیبا بود تبریک میگم نوشته های زیبایی دارین
خیلی ممنون.زیبا خوندید
:(
سختِ زندگی کردن برای خودت !
ولی تموم سعیمو میکنم که برای خودم زندگی کنم :)
احوال لیمو خانوم؟
سخت نیست , سختش میکنن :-( اما نشد نداره
افرین .موفق باشی :-)
خووبم عزیزم شما چطوری؟
کاری رو انجام بده که خودت باهاش کیف می کنی لیمو
تمام سعیم همینه :)
منم خوبم لیمو جون💜
خداروشکر *.*
من میام پستهای کنکوریتو میخونم و استفاده میکنم اما کامنتها بستست نمیشه تشکر کرد 
خلاصه که مررررررسی وقت میذاری :-*
:)

عهده راست میگی ، فکر کردم کسی نمی خونه جز دو سه نفر خخخ
خواهش میکنم عزیز :)
دیگه بستم خیلی نخواین تشکر کنید 😅

نه من همیشه میخونم :-)
باشه :-D :-D
با توجه به اینک دیدم اشاره کردی تو نظرها به اینکه قصد انتخاب رشته داری بسیار بسیار تشویقت میکنم که به حرف دل خودت گوش بدی.
به اینکه چه چیزی تو رو سر کیف میاره.که زده نمی کنه تو رو.که میتونی رویاهات  و باهاش بسازی.حتی اگر خیییلیا میگن رشته ات کار نداره یا میخونی که چی بشه آخرش...
همه این ها رو بیخیال
وای مررررررسیییی *.* 
چشم حتمااا یادم میمونه :-* 
چرا اخم کردی ؟
خنده است اون :-))
آها:))
لیموی شیرین 💜
عزیزم *.*
لیموشیرین تازه ی دوسداشتنی:)
فدای صخی عزیزم  :-*
خیلی خوب گفتی لیمو شیرین 
خوب خوندی , قابلی نداشت:-)
ایشالا عروسیت 💑👫
:-)) الان که زوده اما مرررسی 
شما هم موفق باشید :-)
عاقبت بخیر بشی دوست من :)
طاعات و عباداتت قبول حق عزیزم 
و التماس دعا ،،،
مرسی حانیه مهربونم همچنیییین :-* 
محتاجیم به دعای خیر شما
مردم آدمو کفن هم بکنن باز پشت سر جنازه ات حرف میزنند و فضولی می کنند
دور از جان شما
ولی حقیقت همینه
ممنون:-)
واقعا کاش برسه روزی که همه ی تصمیم هامون بر اساس صلاح زندگی خودمون باشه نه حرف مردم !
متاسفانه یه وقتایی هرچقدر هم سعی و تلاش میکنی که برای خودت تصمیم بگیری بازم میرسی به جمله ی وای مردم چی میگن !
و فک میکنم کاملا ناخوداگاهه چون از بچگی با این جمله هی مواجه شدیم !
میرسه پرواز جان :) بخوایم حتما میرسه
دقیقا بخاطر همون ضمیرناخوداگاه هست , موضوع خیلی ریشه ایه.اما امیدوارم پیروز میدان باشیم 
گور پدر آن مردم و بس!
چندین بار در طول نوشتن پست میخواستم بنویسم اینو :-))) هی خودمو کنترل کردم
مرسی تیر خلاص :-)))
یه مدت تقریبا زیادیه که دارم سعی می‌کنم همون اندک اهمیتی رو هم که به نظر مردم راجع به تصمیم‌هام می‌دادم دیگه ندم. ( جمله‌بندی چی می‌گه؟ :| :)) )
یکی دو روزه که دارم به یه چیزی فکر می‌کنم و به این جنبه‌ی نظر مردم هم خیلی توجه داشتم. خوش‌حالم که همچین پستی گذاشتی و من الان خوندمش. یه حسی یهم داد که نمی‌دونم چیه دقیقا ولی چیز خوبیه!
امیدوارم موفق شده باشی :)
منم خوشحالم حس خوبی منتقل کردم عزیزم :-)
خیلی خوب نوشتی واقعا حرف دل خیلیا بود مرسی ازت :))))


حال دلت خوب :)
قاابلی نداشت :-))
مرسی فاطمه جان همچنین :-*
سلام ممنون برای مطالب زیبا
https://sorooshnews.com
خواهش میکنم :|
 بیست و شیش تا کامنت :|
عالیه خیلی حال میکنم بات
عزیزی :-* 
چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ , ۰۹:۴۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
مردم همیشه یه چیزی میگن ولی ما فقط یه بار زندگی می کنیم:-)
دقیقا :-)
سال پیش گفته بودی که با بیان وبلاگ بسازم. الان ساختم. 
گفتم که بگم بت انتظار ندارم بخونیم درستو بخون :,)
مررررسیییی :-)
میخونم میخونم :-P 
راستی پست قبلی یه چیزی گفتی اصن متوجه نشدم
سلام
خسته نباشید عالی بود

سلام
ممنون 
:-\
مرسی که خوندی مرسی مرسی! 
هیچی نگفتم هیچی هیچی ;))
خواههههش
عجبا :-)))
زیبا نوشتین تشکر
!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan