!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

تو بگو...

از ناپایداری زندگی و هرچیزی که داره همونقدر بگم که مثلا توی عروسی , یکی بمیره!
یا نوزادی که مادرش ۹ ماه بخاطرش سختی کشید و حالا در لحظه اخر موقع زایمان میمیره
یا اون لحظه ای که نوار قلب مریض یک خط صاف شد و خانوادش از پشت شیشه نشستند روی زمین زار میزنن ولی یهو برمیگرده
یا پدری که داره میره کلیه اشو بفروشه و توی راه بیمارستان گنج پیدا میکنه
غمه یا شادی؟
هیچ کدوم
میاد 
میره
نمیمونه
نه این 
نه اون
به راستی تو از زندگی چی فهمیدی؟
هوم؟

بهترین سال های زندگیم را کار کردم
نماز و عبادتم ترک نشد خدا را شکر
سمت هرزگی نرفتم
و تو 29سالگی عقد ناموفق داشتم بهتر بگویم فریب خوردم
20اذر پارسال جدا شدم
و امروز که چند ماه گذشته باور کردم که چاره ای نیست جز صبوری و اعتماد به مشیت خدا و راضی بودن از خدا
التماس دعا
و رضایت شما از خودتون مهمترین نکته ست
ماهی رو هر وقت از اب بگیرید تازه ست
بله صبر در برابر مشکلات خیلی خوبه.البته به قول شما چاره ای هم نیست
انشالله که موفق باشید و ادامه زندگیتون سعادتمند
محتاجیم
بله!!!

ولی به این سادگی هم نیست!!!
هر چقدر هم سخت باشه تموم میشه.
همین روزنه امیده واسه روزهای بد و حس تلخیه پشت روزهای خوب
و جواب سوال؟
یه دوره خوبی وشادی وخوشبختی رو پشت سرگذاشتم

الان تو دوره بدبختی و فلاکت به سرمیبرم:|

یه زمانی همه حسرت زندگی منو داشتن ولی الان....

بازم خداروشکرتنم سالمه و میخوام به این روزامون پایان بدم

امیدوارم حال دلتون خوب باشه:)

خداروشکر برای اون دوره اولیه
و امیدوارم هر چه زود تر این روی داستانتون عوض شه و برگردید به خوشی ها
ممنونم.خوبم :) حال دل شمام خوووش

و خوش امدید :-)
زندگی فاصله ی باز شدن چشم از هم و بسته شدنشه...
به همین کوتاهی...
ولی کوتاه به درازای سحر شدن یه شب سخت!
دقیقا همینه.
:)

من هم از زندگی همین بی ارزش بودنش رو فهمیدم . برای همین سعی می کنم آدم خوبی باشم . وقتی که اسم من توی ذهن کسی میاد لبخند به لبش بشینه
چقدر خوبه اینطوری فکر کنیم. نه مثل بعضیا برعکس این.
حتما میتونید و میشه :)
من اینو یاد گرفتم :)
 هر وقت به اون حدیثی که تو کتاب دینی دوم داریم فکر میکنم ، حرص کمتر میخورم
همونیکه میگه وقتی مرده ای رو توی قبر میذارن تنها چیزی که باهاش می مونه کردارشه
بخاطر همین هروقت چیزی رو از دست دادم یا برعکس بدست اوردم سعی کردم نه ناراحت بشم و نه مغرور ! چون همه ش از دست رفتنیه و فقط سیرت آدمه که همراهش می مونه تا همیشه !
دقیییقااا ! هیچی موندنی نیست که بخوایم واسش مغرور یا ناراحت باشیم
و الهی که برسی به هرچی دلت میخواد :)
نهایت سعی ام رو کردم و تا حدودی موفق بودم :)
افرین :) تحسین برانگیزه
اجازه بدید در قالب یک پست کوتاه در وبلاگم منتشر کنم...

تا اینجا بدونید که هر چه بادا باد...
بله حتما , چرا که نه :)


منم همین نظرو دارم
منتشر شد :)
خوندمش . خییییلی ممنون
من فعلا دارم یاد میگیرم که مهم ترین فرد زندگیم ،خودمم! و انتخابهام هم بر اساس همین باشه...
میدونی این درسیه که تا اخر عمر درگیرش خواهی بود چون هرروز باید امتحان پس بدی
بیا و در کنارش به بقیه ابعاد هم فکر کن :) ولییی همین از همشون پررنگتر باشه

هیچ چی موندی نیست اما تغییر دهنده هست :)
افرین :) همینه
دیگه زندگی نمی کنیم فقط زنده ایم 
:-( :-( امییید که برگردیم به زندگی
برا همین چیزاس که همیشه میگن زندگی رو سخت نگیر! 
تلاش میکنیم که سخت نگیریم :)
جواب سوال چی؟
لیمو جان بنظرم این قشنگ ترین پستی بود که نوشتی و به طبع کامنت های جالبی هم داره. من هنوز نفهمیدم که از زندگی چی فهمیدم. فقط احساس میکنم اکثر ما زندگی نمی کنیم روزمرگی میکنیم... 
قشنگ خوندی عزیزم
خودم هم با ذوق کامنتهارو میخونم ببینم چی به چیه :)
اره واقعا.زنده میمونیم.بخصوص با اییین اوضاع که نگم برات :-\
من بی وفایی دنیا رو با تمام وجودم حس کردم و اینکه هیچ چیز برای همیشه نیست ...
بی وفایی  دنیا ... دنیا تعهدی به ما نداره.با همون دنده همیشگی میره جلو.ماییم که باید خودمونو , دلمونو , همه چیزمونو بچسبیم اذیت نشن
درسته.همه چیز موقته
ممنون:)
در جواب به سوال..
از زندگی اینو فهمیدم که هر چقد آدم بدی باشی همون قدر ارزش و قدر و منزلت داری، و هر چقد خوب باشی بدبختی! 
خیییلیی برام جالب بود 
الان علامت تعجبم
بهش فکر میکنم مررررسییی :) :-*
فقط میتونم بگم ؛ 
"یالان دونیا" !!!
یعنی دنیا دروغینه؟
بله بله ، کاملاً درسته. :))
به به :-))
زندگی عحیب داره زود میگذره...
زود... اره زود میگذره و کاش بفهمیم چطوری میگذره , کاش زندگی کنیم قبل از اینکه همه چیز تموم شه
واقعا همینطوره
هربار یه اتفاقی میونفته که قبلیرو می شوره و میبره
چه خوشی چه غم رو...
بله درسته 
ممنون از شما :)
راستی جواب سوال چی
حافظا چون غم و شادی جهان در گذر است
بهنر آن است که من خاطر خود خوش دارم
چقدررر قشنگ بود ابن بیت , هیچ وقت نشنیده بودمش
مررررسی :-*
سلام ممنون برای مطالب زیبا
https://sorooshnews.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan