!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

در انتظار

درگیرش نیستم اما با نگاهی گذرا و سریع به اوضاع حاکم , جمله ای که توی ذهنم مرور میشه هر لحظه :


تاریخ تکرار خواهد شد!

دقیقا ...
:)
بله :)
امیدوارم اینطور که میگی باشه لیمو
چیزی نمونده :)
یه حسی بهم میگه تکرار میشه
حالا شاید منظورتون یه چیز دیگه باشه ولی من به به اوضاع حاکم دارم نگاه می کنم :)
منم همونو میگم :) به امید تکرار!!
سلام
چک کن ببین آدرس من از ایران بالا میاد؟
سلام 
اره مشکلی نداره که 
چیزی شده؟
خوبی لیمو؟(:
مرسی پری جان , خوبم. تو چطوری؟ :-)
قطعا و حتما،
من امید دارم خیلی. تهش مشخصه،
ولی فقط سریع تر لطفا!
چون من نمی خوام تو دوره ی داغون انتقال تاریخی جا بمونم. مگه تا کی زنده ام...
جا میمونیم کیلگ , خوشیش به ما نرسه فکر کنم :-(  میشیم بچه های ****** :)))) بچه های احتمالیمون باز به سکون میرسن
ما تنش داریم
لیمو شیرین و شاد باش😍
چشم , تو هم خوووب باش :-) مرسی عزیزم:-*
تاریخ تکرار میشه!
این یه قانون دورانی هست.
همینطوره :)
و ما عبرت نمی گیریم

تکرار تاریخ یعنی ضعف حافظه تاریخی یک ملت
بله دقیقا همینطوره
سلام ممنون برای مطالب زیبا
https://sorooshnews.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan