!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

آرزوهاتو بغل کن , آرزوهات همه چیتن :)

دکتر الهی قمشه ای توی یک جمعی میگن که آرزو دلیل بر استعداده , هرکسی آرزویی در دلش افتاد بداند که استعداد رسیدن به آن را دارد و شک نکند که می رسد!
مصداقش هم این شعر مولوی جان رو میخونن...

دم به دم از آسمان می‌آیدت

آب و آتش رزق می‌افزایدت 

گر ترا آنجا برد نبود عجب

منگر اندر عجز و بنگر در طلب

کین طلب در تو گروگان خداست

زانکه هر طالب به مطلوبی سزاست

جهد کن تا این طلب افزون شود

تا دلت زین چاه تن بیرون شود

حجم: 1.48 مگابایت
جمعه ۷ ارديبهشت ۹۷ , ۱۷:۰۶ آمانیتا موسکاریا🍄
بـر سـر هـر لقمـه بنوشته عیان
کـز فـــلان بـن فــلان بـن فـــلان 
هیـن توکل کن ملرزان پا و دست
رزق تو بر تو ز تو عاشق تر است


عالی :)
احسنت
ولی خواستنی های عقلی که باور پذیر باشن
بله همینطوره قطعا :)
مرسی. ***:
قربان شما :-*
چه زیبا!!!
قابلی نداشت :-)
دست از طلب ندارم تا جان من در آید 
یا من رسم به جانان یا جان ز تن در آید :)
چرخ برهم زنم ار غیر مرادم باشد ;-)
مچکرم لیموجان. :))
خواهش میکنم عزیزم
درود

چ همه با اراده ان 

چرا که نه

ایشالا ایشالا


سلام 
لازمه ی زندگیه :-)

منم دیروز این کلیپ رسید دستم، دقیقا توی روزایی که دارم به خیلی چیزایی میرسم که بهشون فکر میکردم
عالیه این *.* امیدوارم همیشه همه چیز مطابق میلتون باشه
خیلیییییم زیبا فرمودن:)))
نوووش جان :)
احسنت!!
یه سر به ما بزن :)
سر زدم بهتون و خوندم اما خاموش :)
زیباست...
نگاهتون هم زیباست:)
چقدر این پست قشنگ و دلنشین بود :))
مرسی واقعا :))
خوشحالم به دلت نشسته پرواز جان :)
قابلی نداشت
شنبه ۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۱:۰۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
چه خوبه این حرف:-)
خیلی :)
اتفاقا دو روز پیش ، من این کلیپ سخنرانیشونو شنیدم و تو اینستاگرام برای خودم سیو کردم،،،
منم از کانالهای تلگرام پیداش کردم
ارزش هرروز دیدن رو داره :)
اتفاقا کلیپشو امروز صبح دیدم و تاهمین الان داشتم بهش فکرمیکردم
جالبه :)

خیلیم عالی و باحال. :)
باحالی از خودتونه :)
وبلاگتون عالیه
از این تبلیغاتیا بود نه؟ :|||||
مرسی :-)))
سلام ممنون برای مطالب زیبا
https://sanayepress.com
خواهش میکنم :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan