!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

یادم میره , یادم بیار!

یه روزی هم یهو به خودم اومدم دیدم سه روزه دوش نگرفتم! عادت هرروزه امو فراموش کرده بودم
به میم گفتم اینا رو من اون موقع یادم میره اما تو یادت باشه :) یادم بیار ! 
میدونی چیه؟! منم دلتنگیامونو یادم نمیره.یادت میارم.غربتمونو یادم نمیره.یادت میارم
کابوس دیشب میم رو یادم نمیره.فقط شنیدمش.بهش فکر نکردم! من نمیتونم حتی تصورش کنم ....  اینو یادم نیار
حالا با توام وبلاگ جان! 
دست و پا زدنامو کسی جز خودم نمیبینه , به این ریسمان و آن ریسمان چنگ زدنامو هم. اما تو یادت باشه! یادم بیار

+باشه کامنتها رو نمیبندم! :)

سلام لیمو جان :)

گاهی از یاد رفتن بعضی چیزا زیاد هم بد نیست ...
سلام جناب قدح عزیز

نمیدونم بابتش خوشحال باشم یا نه اما من به ندرت چیزی یادم میمونه.مگر اینکه خیلی مهم باشه برام

بعضی وقتا مث این پست نمیفهمم جریان چی بوده و خب سپاسگزاریِ سمت چپ رو که میبینم میگم عب نداره که نفهمیدم  :D
نه در این حد جیکی جان :-)) اخه مورد بود موشکافی میکرد مثلا, اونارو میگم
بحث این پست سختی ها و محدودیتهای الانمه
:-*
به قول ی استادام بهترین نعمت فراموشیه،منم همه چیز یادم میره😊
امثال ما هیچوقت درگیر گذشته نمیشن ظاهرا :-) چیزی که بعضیها ازش رنج میبرن
حالا شاید یکی هم مثل من زیادی درگیر اینده باشه.از این ور بوم افتادم! البته درحال اصلاحشم
اوضاع من وخیم تر از این حرفاس،شده گاهی رفیقام نقل قول هایی از من میگن که من خودم باورم نمیشه ی حرف اینقدر حسابی زده باشم😅😅😅😂
:))))) 
بازم جنبه مثبته.کلا خوشحال باشید :-D
به یآد قدیمآ که بهت میگفتم من از ابهام پستهات حس میکنم بحث عاشقی در کاره  الانم بارم میگم :) این میم خیلی مشکوکه >_<
میم صمیمی ترین دوستمه :)) بیشتر وقتمو با اون میگذرونم و طبیعیه توی پستها اسمش تکرار شه
و اما عاشقی , اره خب چرا که نه :)) عشق خیلی خوبه.سمت چپ وبلاگ هم اعتراف کردم که در من ریشه دوانده :-D
راهت باش اینطوری بهتره شاید بدترین اتفاق حافظه خوب باشه ! یا عکسش
در نگاه اول اصلا راضی نبودم.اما الان کاملا راضی ام.زندگی چیزی جز همین لحظه نیست.با فکر به گذشته فقط لحظه ها رو میسوزونیم
از گذشته برای من فقط تجربه میمونه نه هیچ خاطره ای
این روزها پرم از دلتنگی

و هی میخوام یادم نیاد ولی نمیشه


دلتنگی اجتناب ناپذیره گاهی
اما پیشنهادم بهتون سرگرم کردن و پر کردن همه زمانهاتون هست در حدی که وقت فکر کردن نداشته باشید.
مورد بوده قبلا کتمان میکرده عاشقی رو ^_^   میم همون میم.جیم هست ¿¿¿¿¿¿¿¿
مورده خودم بودم؟؟ :))) یا یکی دیگه
اری
خیلی دوست دارم بعضی خاطره های تلخ رو فراموش کنم
شدنیه ...
خدا راحت شد راهت فاجعست
پیش میاد :)
آفرین کامنت ها را نبند!
:))
خوده خودت بودی😂😎
دیدی خودم فهمیدم :-)))) چون اصولم متفاوت شده
حالا شاید یه روزی ازش پست نوشتم , یادم میره سما !! یادم بیار :-D :-D 
یه روزی میگفتم عشق باید پنهان بمونه :-)
یادم بیار ...
:)
چشم :-)) چیو فقط؟
کاش یکی میتونست بجای یادآوری یه کاری کنه فراموش بشن:/
حافظه ی قوی خعلییییییی بده:/
من موافقش نیستم , حافظه اگه قوی باشه پس همه ی اونایی که اتفاقات و گذشته رو یادشون میمونه توی جنبه درسی هم باید عالی باشن , که من مثال نقض.زیاااااد دیدم.یا حتی برعکس.یکی توی جنبه درسی عالیه اما خاطرات یادش نمیمونه
نتیجه؟ذهن هرچیزی رو بهش دستور بدی رو ذخیره میکنه
حالا تصمیم بگیر به ذهنت دستور بدی گذشته رو فراموش کنه :) میبینی که به راحتی انجام میشه
اگر ذهنت درگیر بخشی از گذشته ست انتخاب "خودته"
من دلیل از یاد رفتن اتفاقات رو واسه خودم همین میدونم.چون گذشته که گذشت دیگه واسم گذشته.فقط یه تجربه ازش برام میمونه.بقیشو میریزم دور :-D

8 تیر ساعت 6 بعد از ظهر یاد اوری میکنم 😍😍😍
مشتاقم بدونم لیموی ما عاشق کی شده 🌷🌷

فوضول هم خودتی 😅😆
۶ من خونه نیستم احتمالا :-))) ۹تیر زحمتشو بکش
کی یا چی؟ :-D
یه سری چیز ها رو وبلاگ جان، جان خودت یادم نیار...
شما ازش بخواه , اطاعت امر میکنه
سالها منتظر نموندم که درباره 'چی' باشه :)))      من 'کی' میخوام >_<
خدایا :-))))))
سلام ممنون برای مطالب زیبا
https://sanayepress.com
خواهش میکنم :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan