!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

فقط برای تو :)

سلام و صد سلام به دوستای عزیزم
اول از همه بگم فارغ از جنسیت همتونو دوست دارم :-D و مرسی که انقدر خوب و مهربونید 
این پست هم فقط برای شماست.که هم عذرخواهی کنم بابت بسته بودن کامنتهای پستهای اخیر که گله کرده بودید چرا کامنتها رو میبندم و به در بسته میخورید.دیگه همتون تقریبا از وضعیت من باخبرید.
و هم اینکه شما هر چه میخواهد دل تنگتان بگویید :) شناس و ناشناس فرقی نداره
بفرمایید :)
خوبید؟چخبر؟ *.*
روزهاتونو چطوری میگذرونید؟ :-D
من خیییلیییی منتظر این پست ناشناسها بودم !!! مرسی که گذاشتی
پس چه خوب که زود اقدام کردم :)
حالا بفرمایید
تبریک بهت میگم لیمو جون💜
تبریک واسه چی عزیزم؟! 
قربونت توخوبی خوش میگذره؟؟:)
منم خوبم تیکی , خوش؟!اره این اخریا داره با حس و حال جالبی میگذره :) مرسی *.*
یعنی نمیدونی جز وبلاگ برتر ها شدی ؟😍🙆
من همییین الان که گفتی رفتم دیدممم :-)) مررررسی بابت تبریک و خبر دادن
چیزی که جالب بود واسم اینه که چطوری از صفحات اخری رسیدم به اول؟:-D لطف شماست :-*
ایشالله میشه همیشه ایام بکام باشه
این روزام بااین حس وحال همه تجربه کردیم(میکنیم)میگذره سخت نگیر💪
همچنیییین
اره دقیقا میخواستم بنویسم وقتهایی که حس خوبه جاتون خالی که یهو گفتم خودشون تجربه کردن دیگه ;-)
چشم
بضی وقتا حس سیاهی وجودمو میگیره 
قبلا اینطوری نبودم
بضی وقتا خوب نیستم واقعا

دلیلش چیه؟! اونو حل کنید
البته اینم بگم هیچکس "همیشه" خوب نیست.هممون بالاپایین داریم :)
بیشتر به دوستات سربزن
کامنت ها را باز بگذار :)
خوب باش
اومدم به شما سر بزنم دیدم مهلت پست صندلی داغ تموم شده ناامید شدم :)) ولی سوالهای جالبی پرسیده بودن بعضیاشو خوندم
چشم
من خوبم مرسی . و امیدوارم شما هم خوب باشید
خداروشکر بنده خوبم :)
ان شاءالله که شما هم خوب باشید
چندباری اومدم ولی نظرها بسته بود
موفق باشید
الحمدلله :)
منم خوبم.مرسی
عرض معذرت
خیلی ممنون شما هم موفق باشید :-)
🤗🤗🤗
نمیبینمشون :-))
چرا بسته بودی؟ اعتراف کن😁
کامنتها رو؟ :-D اعتراف میکنم فقط دو دلیل داره.یکی اینکه خیلی نیام اینجا , یکی هم اینکه بعضی پستهای بی محتوام رو میگم کامنت باز باشه ملت نمیدونن چی بگن :-))
ایشالا زود زود تموم میشه ابن روزا و کنکور تموم تمومه.منتظرتم.حواست به خودت باشه♥️برتر شدنت هم مبارک♥️
امیدوارم خوب تموم شه تیارا :) برام دعا کن 
تو هم همینطور :-*
مررررسییی عزیزم *.*
تبریک لیمو جان واسه وبلاگ برتر شدنِ وبت:)))
مررررسی ارام عزیز :-*
منم شما رو دوست دارم :))
نشان از مهربانی شماست :-)
ما خوبیم، تو خودت خوبی؟ سلامتی؟ دماغت چاقه؟ :دی
خداروشکر که خوبید 
منم خوبم به خوبی شما :-) سلامت باشی عزیزم
یاد معلم دوران ابتداییم افتادم :-))) همیشه همین سوالو میپرسید
دماغم چاقه گاها :-)))
زیبا بود
:| مرسی :-D
سلام :)

خوبی ؟ :))

سلام جناب قدح 
ممنون من خوبم شما چطورید؟ :)
کلاغ‌ها خبر آوردن بعضیا استرس دارن! :))
اره بعضی وقتها خیلی :)) یهو جمع میشه و بووم!انفجار 

سلام خوب اونجور که از پستت مشخصه میخواستم یک سوالی بپرم ازت امیدوارم جواب بدی گفتی علاوه بر3 رشته ی تاپ ی رشته ی دیگه ر هم زدی میشه اون رشته رو بگی؟ میدونم فضولیه و اینا ولی بگو آقو 
سلام
بذار نگم اینو :-D یا حداقل بعد از نتایج امسالم بهت بگم.
ناشناس سها هستم :-)))
اها اون روز هم کامنت دادی :-))) خوبی؟
تبریک میگم انتخاب وبلاگتون رو جزء برترینها
خیلی ممنون :-)
وبلاگ برتر شدنت مبارککک:)
مرررررسیی صخی جانم :-*
خوب کردین اومدییییییییییین
*.*
*.*
*.*
*.*
مرررررسیییییییییی
میبینم که برتر شدی لیموخانم
ان شاءالله توو کنکورم توو نفرات برتر میبینیمت ;)
اون که چیز خاصی نیست مستر ولی انشالله که دومی بشه.تلاشمو میکنم :-) دعا هم از شما که همیشه به من لطف دارید

ما هر سال برای نیمه شعبان کار بزرگی انجام می دهیم، بزرگتر از همه جشن ها و نذری ها...
ما سعی می کنیم با کتاب هایی در مورد مهربانی های امام، حب امام رو در قلب ها زنده کنیم....
هر کس که یک جرعه از این محبت تو زندگیش جاری بشه، میشه باقیات الصالحاتی برای ما...
چون دلی که عاشق امام شد گمراه نمیشه؛ و این هنر فقط از "کتاب" برمیاد نه هیچ چیز دیگه!
برای سهیم شدن در این کار بزرگ:

6104-3378-6495-7020

چقدر خوب
مرسی اطلاع رسانی
سلام لیمو جان مهربون ؛)
انشاءالله هفتم اردیبهشت عازم کربلا هستیم و اگر لایق باشم دعاگوت خواهم بود...
سلااام عزیزززممم
مرررررسیییییی
نمیدونی چقدددر خوشحال شدم
دلم گرمه به شما دوستای خوبم *.*
سفر به سلامت عزیزم.مراقب خودش باش
التماس دعای فراوان
قطعا همینطور میشه
من که بهت ایمان دارم✌️😉
به امید خدا
مرسی که اطمینان میدید و انقدر خوبید :-) 

سلام
فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و قرارگرفتن در جرگه 100 وبلاگ برتر بیان در سال 96 را خدمت شما تبریک عرض میکنم.
محجبه میزبان نگاه ها و افکار زیبای شماست.
mohajabe.blog.ir
سلام
خییییلی ممنون :-)
باز میشه این در
صبح میشه این شب
صبر داشته باش :)
به به سلام اقا امین
یاد ما کردید :) خوب هستین؟
ایشالله
چشم :-)
شما وبلاگ داشتید؟ادرستونو ندارم با عرض پوزش
سلام ممنون برای مطالب زیبا
https://sanayepress.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan