!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

باید برم

همه چیز خوبه , خوب پیش میره 
اما ...
حال درونیم معمولیه . من این معمولی بودن رو دوست ندارم 
نیاز دارم به تزریق شادی , انگیزه , روحیه , فلان , بهمان !
باید برم , هفته آینده رو میگم! باید برم اون جایی که دلم میخواست الان من هم سهمی ازش داشتم اما ندارم.
یادم رفته چقدر دلم اونو میخواسته.یه روزی به خودم نهیب زدم فعلا فراموشش کن! بعدا.
از اون روز یادم رفته به خودم بگم نه !بیار پس زمینه فکریت , بشه همه فکر و ذکرت
حالا وقتی میبینم ف که هیچوقت این واسش جالب نبوده , سر تا پاشو کرده پر از رنگ و نشان دوست داشتنی من , حسادت به هیچ وجه , ولی غبطه میخورم.اعصابم از دست خودم خورد میشه
باید برم ...
(اولین باره دارم توی وبم از این موضوع می نویسم و این برام خیلی جالبه! مثل آتیش زیر خاکستره )

پ.ن:نرفتم!
نمیدونم کجاباید بری ولی اگر فکر میکنی رفتن خوبه برو. 
احساس میکنم مثل یه شمشیر دو سره. از یه طرف هم میترسم
ولی میرم و ریسک میکنم
سلام 
لعنت به نشونی ها 
سلام
گاهی میتونه مضر و ناراحت کننده باشه . :-\
اگه کاری باعث میشه که حالتو خوب کنه حتما حتما انجام بده فقط با انرژی باش و بمون💜💜
چشم خانم دکترجان :-) :-*
خوشحالم برگشتی 
کاش میشد منم برم...
تلاش کن براش...نمیگم میشه ولی حداقلش از خودت راضی ای
سلام لیموی عزیز:)
اگه بری حتما می رسی
الهی که هرروزبهتر از دیروز باشی


به خدا میسپارمت

سلام عزیزم 
خوبی؟
امیددددوارم :-) 
ممنوووون همچنین 
:-*
سلام ممنون برای مطالب زیبا
https://sanayepress.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan