!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

گذشته ی دوست داشتنی

من اشتباهاتم رو دوست دارم

اگه اونا نبودن , الان من هم من نبودم
من گذشته ام رو دوست دارم با همه ی خوب و بدش.خودم بودم , خودم انتخاب کردم , خودم خواستم و در پایان شدم اینی که هستم
پایانی که خودش آغاز یک پایان دیگه ست... چرخه ی زندگی میچرخه و میچرخه و میچرخه و زمان منتظر هیچ کدوم ما نخواهد موند...
قبلا هرسال که می گذشت یاد پارسال خودم می افتادم و شروع میکردم به انتقاد! ولی از یه جایی به بعد فهمیدم تا وقتی که نتونی خودت رو همونطوری که بودی بپذیری , هیچ وقت اصلاح نمیشی و احتمال تکرار گذشته بیشتره

فقط یه چیزی رو بگم! به مقوله ی درسی ربطش ندید :)) به طور کلی پست می نویسم و ربطی به وضعیت الآنم نداره! هرچند از اونایی هم نبودم که نخونده باشم و الان پشیمون باشم.
اشتباهاتت رو دوست داری ؟
اره
منو ساختن 
هیچ انسانی بدون اشتباه نیست
اینکه دوست دارم به این معنی نیست که بخوام تکرارشون کنم!
اشتباهاتمون تجربه میشه...
همینطوره :-)
منم اشتباهاتم رو دوس دارم چون باعث شده کسی بشم که الان هستم و من خود الانمو دوس دارم:)
خیلی عالی...:-)
آره دقیقا. ادم از یه جایی میفهمه که باید بپذیره خودشو...
هر چه زودتر بهتر :-)
واقعا همینطوره . 
گذشته یعنی تجربه ! 
برای کمتر تکرار کردن اشتباهات در آینده 
دقیقا
ممنون از شما
سلام لیموی عزیز

درسته اشتباهات باعث میشن ما ساخته بشیم شما بشی لیمو منم بشم شین :)
اما اشتباهی که من رو از اونی که هستم بهتر نکنه و دوباره تکرار بشه  در حد اشتباه باقی میمونه دیگه به تجربه ختم نمیشه

چقدر خوب نوشتی  قلمت مانا:)
سلام شین جان 

دقیقا , به نظر من اگه نپذیری که اشتباه کردی و یا ازش فرار کنی حتما تکرار میشه 
قربان شما , خوب خوندی :-)
يكشنبه ۱۳ اسفند ۹۶ , ۲۰:۰۳ بهترین همسر (◕‿◕)


ننـــه ســرما بار ســفر بسته و داره کم کم مـیره،


الــهی که تـو کـوله بارش غــم و غصــه و دلــخوری‌ها رو ببــره 


و شــــــــادی و دلـــخوشی براتـون به یـادگار بگـذاره



.

.

.







تنــها 16 روز مانـده


به آغـــاز سال 1397


برایــتان

12 مـاه عــشق

52 هفتــه آسـایــش

365 روز خوشبـــختى

8760 ســاعـت ســـلامــتی

آرزومــــــندم ...
سلام 
خوش امدید 
عالی بود مرسییی.همچنین
البته به نظر من هیچ اشتباهی توی زندگی وجود نداره، هر چیز همونی هست که باید باشه.
اینم یه نظر قابل تامل هست , عالی
ممنون
ای لیمو 
مگه نگفتم مشق هات رو درست بنویس تا اشتباه نداشته باشی😀

حرف قشنگی زدی:) ولی من نمیدونم دوست دارم اشتباهمو یا نه:/
اخ اخ تقصیر همونا شد :-)) حالا امشب ده بار از روشون مینویسم 

قشنگ خوندی :-) بهش فکر کن
زنده باد اشتباهات خوب من
:-) زنده باد
منم هیچ وقت بخاطر اشتباهاتم خودمو سرزنش نمی کنم چون هر چه قدر هم اشتباه بوده باشن اونا تصمیم من بودن و برای انجامشون دلیل خودمو داشتم 
کاملا موافقم
بله دوست داشتنی هایی که ای کاش نبودند
یالااقل دیگه نبینمشون
صدالبته که باید دیگه نبینیمشون 
اما 'ای کاش نبودن' رو باهاش موافق نیستم , چون من میگم دوست داشتنی اند! لازم بوده که باشن اما الان باید دیگه تکرار نشن.همین 
:-)
سلام
وب خوبی دارید. احسنت

به ما هم سری بزنید

طعم طنز حلال با طنزیمات:

http://tanzimat.blog.ir/
سلام خیلی ممنون
باشه :-)
چقدر خوبه که گذشته رو دوست داری
من دوست دارم یه قسمت هایش رو از زندگیم دیلیت کنم :(
منم قبلا همینطوری بودم اما وقتی سعی کنی بپذیریش و باهاش کنار بیای قطعا احساس بهتری نسبت به خودت داری و میتونی از دل همون روزها تجربه های طلایی رو بیرون بکشی :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan