!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

اندیشه کشتنی نیست

مینویسم یادم بمونه صبح امروزم رو چی خراب کرد

چی شد؟!

نتمو روشن کردم چندتا عکس برام اومده بود 

رفتم گالریم , هر دفعه که عکسها رو نگاه میکردم یه چیزی بود!! تغییر میکردن 

هدف عکس اول بود 

رفتم تلگرام بفرستمش برای دوستم عکسها تار شدن!!

یه ربع بعد درحالی که با دوستم چت میکردم , عکسهای پروفایلای مخاطبهام جاشون رو به عکس افراد سیاسی مرده!! داده بود اونم کی؟! استغفرلله!

الان گوشیم ریست شده , بوک مارکهای اینجا و ادرس وب خیلیهاتون حذف شدن , اکانت واتساپم حذف شده و من نیز توبیخ شدم :-))

شاید باورتون نشه ولی میترسم اینجا یه چیزی از محتوای عکس سایت هک شده بنویسم , و وبم فیلتر شه , نمیدونم هر چی!! 

فقط شانس اوردم رمز پنل مدیریتم یادم بود!

میرسیم به عنوان این پست "اندیشه کشتنی نیست" و تمام.


آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan