!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

روش نخ دادن جدید :شماره کفشی :-D

حالا از این که پیر شدیم ولی باز مجبوریم یه ترم به عنوان اختتامیه بریم کلاس زبان بگذریم 
داستان اصلی اینجاست که امروز باید با آژانس میرفتم.پول خرد نداشتم و داشتم به مامانم میگفتم بقیه پولمو کجا بذارم جیب نداره مانتوم که! مامانم میخندید میگفت بذارش تو جورابت مثل پیرزنا :-))) این فقط یه شوخی بود تا اینجا!
از بخت بد ما اومد پول سکه ای بهم داد!
بخت بدتر هم اونجا که موسسه رو فروختن و حالا داره تبدیل میشه به مهد! فقط اجازه دادن تا پایان ترم ما اینجا بمونیم. فرش شده و مجبوریم کفشامونو در بیاریم 
رسیدم اونجا با سکه های تو دستم , کفشمو در اوردم و با لبخند شروری پولو گذاشتم زیر کش بالای جورابم :-D 
وقتی رفتم داخل چندتا پسری داشتن به جورابم نگاه میکردن!! منم تو ذهنم میگفتم نکنه خیلی ضایعست که یه چیزی تو جورابمه؟!ولی اخه کش جوراب که اون بالا زیر شلوارم بود :-D 
بعد از دوساعت که کلاس تموم شد اومدم بیرون کفشمو بپوشم دیدم یه کاغذ تو کفشمه , و از اونجایی که مغزم منحرفتر از اوناست حدس زدم کسی گذاشته توی کفشم , به روی خودم نیاوردم کفشمو پوشیدم و برگشتم 
اومدم خونه میبینم شماره ست ! به این صورت که یه رقم با ابی نوشته شده , رقم بعدی با قرمز (ببینید چه خلاق و متنوعه بچم :-D )
بعد هرچی میخوندمش یه چیزی کم بود , نگو بچم یادش رفته یه رقم از شمارشو بنویسه :-))) من الان شکست سختی خوردم :-)))
اسما شماره رو دید , بعد اومده میگه چخبر از اقا آرشام؟!
حدس زده که صفر کد شماره رو نذاشته باشه , خودش رفته سیو کرده و عکسای تلگرام و اینستا گرامشو واسم فرستاده :-D 
اخه آرشام پسرم! تو همسن نوه منی :-D این کارا چیه؟ :-))) 
حالا راستشو بگو تو دیدی که من داشتم پولو میذاشتم تو جورابم؟! نری به کسی بگیا :-)))
😂😂😂😂😂
عرق شرم اصن :-)))
خخخخخ😂
خجالت کشیدیم :-))
خخخخخ بدبخت
من یا آرشی؟ :-)))
هنونسل شماره دادن هست پس:)))))))
دهه هشتادیها :-)))
ارشی بابا...از بس هول بوده ببین چه سوتی به بار اورده...حیثیتش رفته
:-))) بچه ست گناه داره 
دلم میخواد حالشو بگیرم :-\
لنتیاهمه گذاشتن کناراین دهه هشتادیاورش داشتن:||||
به مامان بزرگشون هم گیر میدن حتی :-X
خلاقیتش کم بود میتونست بهتر باشه :D
واقعاها :-))) اصن در حدم نبود دورنگ
:))))))))))))
حالا جوابشو بده شاید تونست راضیتون کنه :)))
:-)))) تا همینجاش هم کلی زحمت کشیده دیگه تو زحمت نمیندازم نوه ام رو
خخخخخخ

لیمووو خداییی آرشام کیه نکنههه بزرگتر ، راست بگو 😂😂😂😂😂😂 انشالله خوشبخت بشی دخترم😂😂😂

بچه هم بچه های قدیم 😒😒😒
نمیدونم شمارش تو دستم پاره شد ولی دوستم دیده بود یه دهه هشتادیه :-)))
بهش میخوره نوه ام باشه اذیتش نکن ارام :-D 
از کجا متوجه شده کفشت کدامه؟..اگر جلسه بعدی بهت گفت چرا زنگ نزدی بهش بگو من کلا به شماره هایی که بوی جوراب و کفش بده زنگ نمیزنم..خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

در کمین بوده :-))) واسه همین میگم دیده پولو گذاشتم کجا :-D 

عه عه :-)))))) ما از اوناش نیستیم بوخودا :-))) تمیزیم
باشه مامان بزرگ😃
قربانت فرزندم :-))
فکر می کردم نسل شماره دهندگان منقرض شده :) 
اره منقرض شده منتها شاخهاشون :-))) الان اینا تازه کارن
😊😊 
سلام پیرزال ( مادربزرگ ) 
😀😐 چه آدمای 😊
سلام ننه 
واقعا واقعا .. عجب روزگاری 
:-))
:))))
اوا کامنت دو دقیقه پیشه *.*
:-)))
البته بد نیست
ادامه تحصیلتون رو تو مهد بگذرونید:)
:-))))) عجبا 
دوباره از اول؟!کی بره این همه راهو 

به به مهد! لابد درو دیوارش رو قشنگ رنگی رنگی کردن! 😂😂
اره :-)))) حتی کفش رو , پارکتهای رنگی 
یه وضعی
نه اینکه جوراب تو بود میده..بگو کفش جای شماره نیست برادره من..خخخخخ
من که ندیدمش شماره اش هم پاره کردم ولی امیدوارم نفر بعدی بهش بگه :-))))
از این دوستا خدا نصیب ما کنه ایشالا :)))
کدوم دوست دقیقا؟!اهان اسما؟
چقد بامززززه! حالمو خوب کرد..😀
حتما فک کرده خیلی پولداری ک حتی تو جورابتم پول میداری!!
:-)))) خوشحالم خوشت اومده دکترجان 
اونو که نگووو:-)))) امیدوارم کسی ندیده باشه 
آره...
خدانصیبتون کنه :-)
سه شنبه ۱۷ بهمن ۹۶ , ۲۱:۵۸ دانلود فیلم ساعت ۵ عصر
خیلی خوب بود
نوش جان
😂😂😂😂
:-))
سلام لیمو جونم :))
جالب بود  
سلام عزیزم 
نوش جان :-* :-)

تنها موجى که هیچ وقت ازجوش وخروش نمى افته

موجِ خداست همه ى جریانهاى زندگیتو ب موجِ خدابسپار 

به امید روزى سراسرعشق

وآرامش و زیبایى براى همه تو دوست گلم 

سلام عزیزم خوبی؟همه چیز بر وفق مراده؟
مررررسی از لطف و محبت همیشگیت به من
سلام لیمو جان ممنونم خواهش میکنم خانوم 😘 😘 
تو خیلی خوبی و خوب مینویسی...
نظر لطف شماست عزیزجان :-* :-*
به پاس مهربانیت هر بار که از ذهنم میگذری لبخند خدا را برایت ارزو میکنم.

خدای من متاسفانم چقد کار اشتباهی انشاءالله که دیگه چنین چیزی پیش نیاد ... 
عزیزم... :-) یه عالمه مرسی 


از شما چه پنهون فقط روز اول خندیدم ازش , اونم بخاطر تصادفی بودنشون 
از روز دوم بهش که فکر میکنم بدجوری بهم برمیخوره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan