!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

تریبون آزاد

دلم برای اون فضای وب نویسی تنگ شده , خیلی وقته که فقط اومدم نوشتم و رفتم 
حالا بیاید حرف بزنیم , از خودمون بگیم , سوال بپرسیم , هرچیزی که دوست دارید 
تیک ناشناس هم فعاله اگه نخواستید شناس باشه :-)
منم دلم برای حضور پررنگ همیشگیت تنگ میشه لیمو
خوبی دیگه؟
:-) یه روزی دوباره پررنگ میشم !
اره..خیلی بهترم مرسی 
تو چطوری؟!
منم خوبم خداروشکر 
حال خوبت پایدار
اتفاقامن فکرمیکنم این روزا زیادپست میزارم.D:
خوبی؟
چه خبراز درسا؟
حق داری . چون تنها سرگرمی کسی که تو خونه ست مجازیه :-) نگرانش نباش 
ممنون..خوبم , درسا هم امروز ازمون داشتم!راضی ام.جای بهتر شدن هنوز هست
تو چطوری؟همه چیز روبراست؟
بله واقعا این روزا تنهاسرگرمیم وزنگ تفریحم شده نوشتن. :)
امروز؟امروز که قلم چی آزمون نداشت! سنجش میری یاگزینه دو؟ :)
شکرمنم خوبم. :))) 
:-)
بله واقعا این روزا تنهاسرگرمیم وزنگ تفریحم شده نوشتن. :)
امروز؟امروز که قلم چی آزمون نداشت! سنجش میری یاگزینه دو؟ :)
شکرمنم خوبم. :))) 
خیلی خوبه , تهش هیچی نیست جز رهایی
اره امروز. سنجش میرم
خداروشکر :-*
لیمو یه لیوان لیموناد میل داری ؟
:-D الان نوشیدنی گرم بهتره 
موفق باشی لیموجان. :)))
*:
ممنون عزیزم تو هم همینطور :-*
لیمو ب این جمله عجله نکن،زندگی همین روزهاست،واقعا اعتقاد داری و عمل میکنی؟
صد در صد :-)
عاغا من دوست دارم بفهمم اون رشته ای که موقع انتخاب رشته زدی چی بوده؟ خخخ:)) ینی در این حد :))


لیمو من دوستت دارم:) موفق ترین باشی تو تمامی عرصه ها:))

نگفتم بهت؟! 
تهش مهمه که موندنی شدم *.* *.* واو خوب شدا!! 
عزیزی تو :-* منم برات بهترینهارو ارزو دارم
اتفاقا لیمو من فکر میکنم امسال خیلی فعالیت میکنی و پست میزاری:))
نه اینطوری نیست :-)) قبلا وب دوستامو هم میخوندم , الان عمدتا میام وب خودم و میرم ;-)
هوم تیک ناشناس کجاست آقا؟ من کورم نمی بینم؟
اصلا چنین گزینه ای یافت نشد ک.
اونایی که بیان عضو هستن میبیننش کیلگ , بعد چیز جالبی که داره اینه که حتی ای پی هم دیگه ثبت نمیشه :-)
شنبه ۲۵ آذر ۹۶ , ۱۰:۴۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سلام:-)
من خیلی وقته نبودم، چه خبرا؟ چیکارا میکنی؟ خوبی؟
سلام حوراجان :-)
اتفاقا اسمتو دیدم کلی تعجب کردم کجا بودی تو دلمون تنگ شد 
سلامتی کاری جز درس ندارم , حالم هم خوبه..خداروشکر 
تو چیکارا میکنی همه چیز خوب پیش میره؟
منم دقیقا همین حس و حالو با وبلاگ دارم :(
با درسا چه میکنی؟ اونطور که میخوای پیش میره؟
:-( هعی 
در حال خوندنم..اره خداروشکر , خوبن
تو چطوری؟
خدا روشکر.
منم خوبم :)
:-) حال خوبت پایدار
شنبه ۲۵ آذر ۹۶ , ۱۳:۱۰ مریــــ ـــــم
چندسالته؟
۱۸ !
لیمو خانوم شما دقیقا دنبال چه رشته ای هستید؟ البته اگه دوس ندارید جواب ندید.
دقیقا...خب راستش من عشق ژنتیکم و دلم میخواد این رشته رو به عنوان تخصص پزشکیم بخونم اگه قبول شم :-) از لیسانس نمیخواستم وگرنه امسال میشد برم
روانپزشکی هم دوست دارم 
اینا همه علاقه مندیهاست , هدف بهترین خود بودنمه :-)
گلاب به روتون رفتم تا سرویس نسبتا بهداشتی و برگشتم دیدم دوتا بلاگ حذف شده. سه نفر خدافزی موقت داشتن و چند کشته و زخمی 
:-))) منم میخواستم جزء همون دوتا باشم ولی پشیمون شدم , گاهی وقتا لازمه بنویسم رها شم
سلام لیمو جان، من بعد چند سال میخوام دوباره کنکور بدم، میخواستم بدونم منابع کنکور 97 نسبت به 96 خیلی تغییر داشته؟
سلام .:-)
نه اصلا نگران این موضوع نباش.تغییر قابل توجهی نیست 
موفق باشی
دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶ , ۰۹:۵۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
فکر کنم بیان هم تعجب کرده؟
خداروشکر.منم خوبم. روزا دارن تند تند میگذرن منم بدو بدو دنبالشون تا عقب نمونم.
اره احتمالا :-))
خوشحالم واست :-)
عالیه عالی..ادامه بده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan