!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

زندگی همین یه باره!

آخرین باری که بی منطق حالم خوب نبود شش هفت سال پیش بود ! وقتی خودمو پیدا کردم میگفتم مگه میشه همچین حالی داشت اصلا؟! دقیقا مشکلم چی بوده؟! 
هفت ساله من بی دلیل دلم نگرفته ! حتی یادمه دوماه پیش که الف.میم(اسما) از این حالش شکایت میکرد کلی دلیل و منطق واسش گذاشتم رو میز که حق نداری این مدلی باشی!
امروز برای خودم از اون روزها بود , یکی از اون روزهای سیاه بی دلیل 
با کسی حرف نزدم که انرژی منفی منتقل نکنم , فقط چند کلامی با سه نفر
اومدم اینجا بنویسم اونم پیش نویس شد حتی 
نمیتونم انرژی منفی به کسی منتقل کنم , دوست ندارم اصلا . اگر هم گاهی این اتفاق افتاده ناخواسته بوده 
الان باز اون حس سیاه به نقطه اوجش رسید! کلافه ام کرد حسابی . فقط یک لحظه! خود واقعیم یادم اومد.تصمیم گرفتم این حسو بشکنم , اونقدر مبهمه که حتی نمیدونم چطوری! فقط میدونم که نمیخوام لحظات زندگیمو اینطوری (مثل امروز ) از دست بدم.نمیخوام ثانیه هام با حس بد بگذرن 
من همونی ام که توی بدترین شرایط هم حس خوبشو حفظ کرد , الان که مشکلی نیست خداروشکر پس میشه بازم همون لیمو بود دیگه ;-)
هیچ اتفاقی نیفتاد ولی حس میکنم از درون زمین خوردم و میخوام دست خودمو بگیرم بلندش کنم ! 
باید با فراغ بال بیشتری زندگی کنم , باید خودمو بیشتر دوست داشته باشم , باید حال خوبمو به خودم گره بزنم! 
این دفعه که حس و حالم همون همیشگی شد بهش بی توجهی نمیکنم و ازش مراقبت میکنم :-)
شبو با لبخند میخوابم و فردا صبحو با لبخند شروع میکنم مثل همیشه به استثنای امروز :-)
اگه حالتون خوبه ازش مراقبت کنید , اگه نیست پیداش کنید!
حال دلتون خوش :)


یه لحظه فک کردم وبتو اشتباهی اومدم. D:
یکی ازبدترین حسا همین که بی دلیل دلت بگیره! :'( خیلی بده.
:-))
دلت شاد میم . الف 
 همه ما گاهی چنین حالی پیدا میکنیم ..
 شاید این تلنگری باشد از طرف خالق که 
 قدر خودتون و روزهای خوب را بدانید..
 انشاالله همیشه روزهای خوب و مثبت داشته باشید .
دقیقا احساس میکنم همون تلنگر بود
همچنین شما 
خیلی ممنون استاد
شاید این دیدگاه ما نسبت به مسائله که لحظات رو برامون خوب یا بد میکنه
همینطوره,خودمون خوب و بد رو میسازیم
دلبرم:) 
+ تو بهترینی ( قلب) :))))
دلت شاد و لبت خندون همیشه :)))
مرسی مریم جان , همیشه لطف داری به من ... مراقب خودت باش  عزیزم :-* 
من حالم مبهمه. نیاز به معجزه‌ی فوری دارم. :)
برای جنس ما گریه اولین گزینه ست ;-) 
ولی راه حل قطعیش همونه که خودت نوشتی حوا ... منم هنوز مبهمم و میدونم فقط با اون راه حل تو خوب میشم , بدجوری داره یاداوری میکنه!
زندگی همین یه باره نذار فرصت بره از دست
آرزوهاتو بغل کن، تا خدا هست زندگی هست:)

لیموی عزیز دلت آروم و زندگیت سرشار از شادی و خوشبختی:)))
عالی عالی...

ممنون ارام جان همچنین :-*
خب آدمه دیگه، گاهی خوشحاله، گاهی ناراحت، گاهی عصبانی، شایدم بی حوصله.
ولی خب اگه جوری باشی که مثلا ازت توقع نداشته باشن ساکت و گوشه گیر باشی، این ی کم قضیه رو سخت میکنه.
نه من اصلا کاری به انتظار دیگران ندارم . کلا منطقم همیشه دنبال دلیل واسه هرحسی جز خوشحالی میگرده! بی دلیل شادم . و اینکه یهو بعد از یه مدت طوللنی بی دلیل ناراحت باشم برام قابل درک نیست! حسی که حتی ندونی باید باهاش چیکار کنی!سختی قضیه اینجا بود واسم
واقعیته:))
++توام مراقب خودت باش بخصوص مهربونی هات:))


فدای شما :-*
من حالم همیشه عالیه 😄 
اصن چرا غم وقتی اینهمه عضله درگیرش میشن 
حال دلت غیر گنگ 😊 

منم همیشه عالی بودم! مراقب حالتون باشید گولشو نخورید 
ممنونم
خداوند اگر آرزویی در تو قرار داده
بدان توانایی آنرا در تو دیده است
به امید رسیدن ب آرزوهامون💞
انشالله :-) 
ممنونم دوست عزیز و مهربونم
چند روزی هست که با این حالی که گفتی دست و پنجه نرم می کنم :(
باید برای خودم کاری کنم :)
حتما میتونی  :-) 
امیدوارم الان بهتر باشی
درسته باید حال خوب رو حفظ کرد:) لایک
:-) مرسی
دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶ , ۱۱:۳۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
تو خودت میتونی حالت رو خوب کنی:-)
خوبم الان :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan