!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

زمستانه:-)

خواننده های قدیمیم میدونن نوشیدنی مورد علاقه من توی تابستون آب هندونه ست :-))
پای تقریبا ثابت زمستونم هم شیرگندمه *_*
اونی هم نیست که نت نوشته , ترکیباتش فقط گندم و عسل و شیره و خلاص :-D
عطرش هم که فوق العاده ست *.*

+شنبه به طرز شیرینی داره عالی پیش میره :-)
+چند شبه از ترس اینکه نکنه زلزله بیاد و بیدار نشم خوابم نمیبره :-\ 


شیر گندم آخه :/
مگه شمام نزدیک هستید؟؟
امتحان نکرده حذر نکنید :-)) پشیمون میشید 

نه همچین ولی تو نوبتیم ظاهرا :-(
بله درجریانیم چقدرآب هندونه دوست داری. :)))
خندوندمت الان؟! *..*
:-)
لبخندملیح . :)))
:*
پس من پشت هم پست بذارم :-)))
:-*
عزیزززززززززززم.😘
فدای شما :-*
طرف شمام زلزله شد؟
نه هنوز!
البته یکی از شهرستانها چندروز پیش اومد ولی خسارتی نزد خوشبختانه
اممم. یَک سوال فنّی.
گندم آسیاب شده ینی؟
یا جوانه ی گندم؟
یا دونه ی گندمی که می ریزیم جلوی مرغ؟
اصلا کلا من الآن نمی تونم ترکیب گندم و شیر رو متصوّر شم. 
:-))) گندم ها نیمه اسیاب شده ان . نصف شدن!
اول گندم با اب نیم پز میشه , نصف دیگه اش با شیر میپزه , یه حالت خیلی جالب انگیزی به خودش میگیره , کرم رنگ میشه 
با عسل هم شیرینش میکنی نهایتا .:-)


خب خداروشکر:)
مرسی تیکی :-)
شیر گندم نخوردم تا حالا:/
ترکیب شیر و گندم یه جوری نمیشه؟
نه عااالیه :-))امتحان کن
من شیر و سبوس جو میخورم اما هرکاری کنی خوشمزه نمیشه:)) تصورم از گندمم همونه :))
نه نه گندم عمرا اون نیست :-) 
یا اسطوخودوس. اولین باره میشنوم. من که معدم پودر شد از بس قهوه و انرژی زا ریختم توش. شیر گندم بریزم فکر کنم شات دون بشه :/
قهوه که جاای خود :-) ولی اینو امتحانش ضرری نداره .;-)

:-))))
خدارو شکر که عالییییییی پیش رفت:)))

نوش جان:)
مرررسیییی ارام جان:-)
کسی هم هست آب هندونه ی تورو یادش بره؟ 
خجالت کشیدم :-))
شیر گندم نه خوردم نه شنیدم تا حالا!!
توی کامنتها طرز تهیشو گفتم امتحانش کن اباناجان ;-) خوشمزست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan