!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

منتظر شنبه

این هفته داره جونمو به لبم میرسونه و خلاص!
حواسم نبود چندشنبه ست اصلا , یهو متوجه شدم فردا جمعه ست *_* 
من از اینایی نیستم که بگم از شنبه! یادمه از چهارشنبه هم شروع کردم به درس خوندن همون اوایل! ولی این هفته چناان خشنه که میخوام زودتر شنبه برسه و راحت شم
(نفس عمیییق!)
منم :)
منتظر شنبه ای یا چی؟:-)
پس فردا حسابی استراحت کن وخوش بگذرون که یه شروعِ فوق العاده داشته باشی. :)
فکر نکنم فردا بتونم استراحت کنم ولی یه تایمی میذارم واسش حتما :-) ممنون
دوست دارم شنبه بیاد،ازین پنج شنبه جمعه هیچی در نمیاد:/
هرچند که شنبه و پنج شنبه و جمعه هیچی فرقی برام نداره،فقط میخوام یه چیزی تازه بشه.مثلا هفته:)))
هعیی..یه زمانی دوست داشتم همه ی روزای هفته پنج شنبه باشه:)از شنبه بدم میدمد:)
اهان اهان :-))
اره یادته؟!داره میچرخه...باحاله ها  :-D

شنبه ی لامذهب:||| ایشالا پرقدرت..:)

:-)
ممنووون
من از اونام که میگن از شنبه!
:-))عجب
کنکور آیا؟
اره
اصن  دوس ندارم شنبه بیاد 
دوشنبه میان ترم دارم و شردع نکردم هنوز:/
اخ از این استرسها 
ایشالله واسه تو دیر بگذره ;-)
اتفاقامن شنبه هاخیلی سست بودم مخصوصاشنبه بعدازمون له له بودم:||||||
یکشنبه ها😂
:-))))) عصر ازمون استراحت میکردی
استراحت میکردم که اینجورمیشدم خب:)
با خوبی و خوشی تموم شد خداروشکر :-)
یکم دیگه صبر کنی میاد:)))
اره :-)
شنبه ست لیمو :|
اره اره 
از همین اول حرف نداره :-)
شنبه ۱۱ آذر ۹۶ , ۰۹:۱۶ مریــــ ـــــم
سلام
دیدی چه زود رسید
:)
سلام 
اره عالی هم رسید :-)
سلام 
موفق باشید:)
سلام 
ممنون همچنین :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan