!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

دردها فراموش نمیشن...

میخواستم بنویسم دیروز تولد خواهرم بود و خیلی خوش گذشت اما....
با اهنگی که پخش شد پرت شدم به چندسال قبل
پدربزرگم بیشتر از یک ماه بود که مریض بود..چندروز متوالی عمو کوچیکه بیمارستان پیشش موند و رسید به شبی که قرار بود پدر من بره بیمارستان
غروب بود...داشتم با میم جیم حرف میزدم صدای جیغ شنیدم..رفتم به سمت صدا..گفت رفت , مرد , دیگه نیست 
عقب گرد رفتم اتاقم , داشتم دنبال لباس میگشتم!! با خودم حرف میزدم باید مشکی بپوشم..ولی جز یه مانتو چیز دیگه ای مشکی نداشتم , هیچی.شوکه بودم,باورم نشده بود
یهو به خودم اومدم و تازه از اونجا شروع شد , من گریه نمیکنم! بخصوص جلوی کسی...شاید تو کل عمرم (به جزبچگی) سه چهار بار جلوی کسی گریه کرده باشم.
دوساعت بعد همسایه ها , پسرخاله وسطی و داییم و ... تو خونه بودن و من بغل داییم گریه میکردم!! صدای ماشین از حیاط اومد و یادمه فقط میدویدم و میگفتم بابا :-( به در میخوردم , به دیوار , به ادمها... رو پله ها سر خوردم و رسیدم بهش...
محال بود جمعه باشه, ظهر باشه , و با نایلون خریدهاش نیاد خونمون... همیشه همون موقع تشنه اش هم بود و منو صدا میکرد.. 
هنوزم داغدار نبودتم...دردها فراموش نمیشن , کمرنگ میشن
درد ها فراموش نمیشن ...
نه

راستی خوش اومدید:-)
واقعا با همه ی وجود درکش کردم...

روحشون شاد
ممنون
چرامرگ پدربزرگ مادربزگا دورفراموش میشن!بااینکه5سالم ازمرگ مامانبزرگ من گذشته هنوزکه هنوزبعضی وقتایادمون میره که دیگه نیست
واقعا..
روحشون شاد
پنجشنبه ۹ آذر ۹۶ , ۰۹:۲۸ مریــــ ـــــم
از دست دادن عزیزان غم انگیزترین اتفاق زندگی
خیلی..
بستگی به حجم درد و میزان خراش دادن روح آدم....
 بعضی دردا هم هستن که تا آخر عمر هر بار بری 
سراغشون به وضوح روز اولن
بعضی ها هم آنقدر کم اهمیت هستن که رنگشون به مرور کم و کمتر میشه
کاملا درسته
روحشون شاد...
ممنون
کم رنگ... هم... نمی شن راستش.
هی. چی بگم.
روزهایی که داریم فارغ از اون دردها زندگی میکنیم کمرنگن به نظرم 
نمیدونم..
پدربزرگا خیلی خوبن، حیف که دیگه نداریمشون:(
منم هنوز منتظرم پدربزرگم بیاد خونمون...
:-( 
روحشون شاد
روحشون شاد...
ممنون
فراموش نمی شن کم کم نبودشون عادی میشه و باور می کنیم که دیگه نیستن :(
اره :-( 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan