!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

لیمو دماغو نیست :-))

 نادر دماغو 

PhD(دماغو نیست) 
رزدماغو 
مهران نامهربان دماغو ملقب به مهربان 
مجهول الدماغو 
لیمو(دماغو نیست) کجایی تو؟ قبول نشدی که نشدی! 
کلاس چرانمیای؟ 
خاموش دماغو 
داداش کار (خیلی دماغویی) 
زیرزمینی دماغو الدماغو 
و تمام همکلاسیها 
__________
خب خب :-))  من بعد از مدتها امشب رفتم یه سر به وبلاگ دکتر استاد بزنم که دیدم بعله "وجدان" چه کرده :-) یه نقاشی از خواننده های استاد کشیده و یه توضیح کوچیک هم داده و من اونجا حضور دارم:-)) 
وجدان خیلی واسم جالب بود مرسی! دمت گرم واقعا . من حتی نمیدونم وبلاگ داری یا نه , واسه همین اینجا ثبت میکنم بمونه واسم 
راستی! همینجام , کلاسهام میام دیگه :-) 
حالا من کدومشونم؟!
دماغو دقیقا یعنی چی؟ D:


چه دنیایی!!

موفق باشید!!
:-) مرسی
💚💜❤💛💙

:-* 
یعنی دماغو
:-)) مرسی واقعا
چه خوب 
اره جالب بود :-)
عالی بود. واقعا حال کردم. 
خلاقیت همینه. خود خودشه. دمش گرم.
یعنی منم که از اون گروه فقط دوتاشون رو می شناسم، به وجد اومدم. چون یه چیز غیر عادی ایه که آدم انتظارش رو نداره و شارژ می کنه قشنگ.
اره فوق العاده بود 
دقیقا من وقتی اسم خودمو دیدم خیلی حال کردم , با خودم گفتم یعنی درست چه لحظه ای زندگیم بوده که یکی اینطوری به یادم بوده؟!خیلی قشنگه 
من و کی؟
خود دکتر خاطره رو هم یه هفت ماهی هست می خونم. خیلی خفن و با مزه می نویسه. :)))
البتّه هنوز فرصت نشده به خودش بگم.
اهان 
اره خیییلییی :-)) 
پس تو هم توی نقاشی هستی کیلگ! خواننده خاموش 
راستی من الآن دقّت کردم...
این بیان از اوّل کلا کد کپچا نمی خواست وارد کنی برای نظر دادن؟ خیلی خوبه این ویژگی ش ولی حس می کنم ویژگی جدیدیه و کپچا وارد کردن رو لازم داشت قبلا...
چرا میخواد , ولی خود بلاگر میتونه از تنطیمات حذفش کنه , وقت گیره! 
کلا خیلی امکانات داره بیان . بیا مهاجرت کن :-) 
سلااام لیمو جان^^ :)
سلام بر صخی عزیز :-) خوبی؟
لیموو:)))
دماغو ینی دماغ گنده و زجت :) مث پسرا *_* ^_^
:-))) واقعا؟ D:
گذشت اون زمان که پسرا زشت بودن:-)
آره :))))

الان گوگولی و عملی ان :)))))
:-)) خنده هاشو 
ما به اونایی که فیس و افاده این میگیم دماغو، همون از دماغ فیل افتاده و اینا

آی لیمو دماغو😂😂😂😂
اهااان :-D 
خب خداروشکر گفته من نیستم :-)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan