!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

به امید پاییز خوش رنگ :-)



یه طور خاصی حال دلتون خوش :-)
سلام
کتاب 1984 گرفتم
:))
ممنون
چه صدای خوبی داشت
درعین اینکه برام اشنا بود
سلام 
مبارکه:-) 
قبلا هم توی وبم بوده 
قشنگ بود!!چه صدای فوق العاده ای!!

سپاس!!
بله صداشون خیلی زیباست 
خواهش میکنم :-)
پاییزت پر از اتفاقا هیجان انگیز^ـ^
هنچنین :-)
سلام و درود و تشکر فراوان
سلام ممنون:-) خواهش میکنم
چه قدر خوب بود این فایل ویدیویی ^_^
قابلی نداشت :-)
خیلی خوب بود :)
اولش که میخواست شروع کنه فک کردم میخواد رپ کنه :)))
بهش میاد:-)
پر از آرامش:))صداش عالیهه
خوشحالم ارامش بخش بوده:-)
این پاییزمیتونه آدم خیلی بزرگی بسازه از کنکوریا ...
دقیقا...هدف همینه:-)
چه صدای قشنگی
به امید همه چیزای خوب 
:-) 
به امیدشون
مگه میشه محو این صدا نشد؟؟؟؟ B) 
نه اصلا! :-)
خیلییییی خوب بود:)))))

کی هست خواننده؟
:-) نمیشناسم منم :-!
اخ اخ دلم گرفت چقدرصداش خاص بود
دلتون شاد:-) 
خیییلیییییی عالیییییی بود:)
مرسیییییی
نوش جان:-)
⁦❤️⁩ چرا هم صدایم 😂
:-))
⁦❤️⁩🙂
:-) همون کامنت قبلیه ؟
عه این همونی که فرستادی برای من ^___^
عالیه :)))
اره :-) 
قابلتو نداره شاتوت جان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan