!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

وبلاگ برتر؟! نه؟!

منو میگی از خواب بیدار شدم خیلی یهویی طور پنل مدیریتو باز کردم ببینم چه خبره اینجا!
یکی از دوستان گل کامنت داده بودن که خبر داری جزء وبلاگهای برتر شدی؟! 
نه! کجا چطوری یهویی؟!:)) 

*_*  ^_^  *_*  ^_^ 

هیچی دیگه الان میخواستم دلیل خوشحالی یهویی سر صبحمو ثبت کنم:) صفحه سوم بلاگهای برتر هم باشی خوبه دیگه:)))

+اینم بگم که بخاطر شماست ها:) مرسی از همتون 


تبریکککک :))) 
مررررسییی:))) 
یه صفحه قبلی تبریییکک:))
مبارک باشه:))
خیلی ممنون:))
تبریک تبریک تبریک :)))))
مرسی مرسی مرسسسیی فرنازجان با خبر خوبت:))
دقیقااااا مثله تو بودم😂
بیدار شدم،پنل مدیریت رو باز‌کردم،با تبریکات مواجه شدم 😐😂
مگه میشه؟مگه داریم؟ 😂

خیییلییی خوووبه:)) اصن شاد گشتیم فراواننن 
راستی!تبریک و از این صوبتا! 😂😂😂
تبریک تبریک:) 
مرسی*.*
شیرینی منو بدین میخوام برم :)
باشه چشم:) چطوری برسونم به دستت فقط؟
:))
تبریک عزیزم(*
مرسی پری جان*_^
بسیار تبریک!
سپاس فراوان:)
دقیقا!:)))
منم دونفری بهم تبریک گفتن رفتم دیدم بهههله!
تبریک میگم بهت لیموجان:*
آی حس باحالیه:))) 
منم به خودت تبریک میگم بلاگر برتر:) 
*.*
مبارکههه ❤❤❤
ممنونم نگارعزیز ^_^
تبریک میگم عزیزم😘😘😘
مرسی نلی جان 
*.*
مبارکه 🌺
خیلی ممنون:)
تبریک:))

چند نفر برتر شدن؟
مرسی:)

فکر کنم 100 تا وب برترو اعلام کردن
قربون شما:*

*.* 
:) 
آها فک کردم چند تاس

تبریک به همه :)
چندتاس دیگه صدتاست:))) 


 مبارکه ... تبریک عرض میکنم 
ممنون استاد:)
تبربک دوست عزیز
موفقیت های بیشتر ...
مرسی لطف دارید:)
شادی هاتون بی پایان
همچنین:)
امیدوارم پله های موفقیت رو همینطوری دوتا دوتا بری بالا :)) تبریک
:)) بعدش هم نهایت رده اولی اتفاق خاصی نمیفته:))
مرسی
بسیار عالی!!تبریک میگم!!
خیلی ممنون:)
خیلی مبارکه :)
مرسی*.*  :)
سلام لیمو جون، تبرررریک فراوان، ایشالله همیشه موفق و خوشحال باشی عزیزم
سلام عزیزم 
مرسی لطف داری همچنین:)
سلام
مبارکتون باشه
عیدتونم مبارک
سلام 
مرسی عیدشمام مبارک:)
خیلی مبارک
عید هم
همچنین:) مرسی
تبریکککک:)
لیمویی:)
مرسی دوست گلم:))
کیلیلیلیللیلیلیلیلی مبارکککککککککک
ذوق ذوق:)))))) ^_^ 
مرررررسییییی:*
واااای وااااییییییی 
ایووووللللللل بابا👊👊✊

💜💛💙💚💕💔💓💗💖💟❣💞

دست دستتتتت👏👏👏👏👏

حالا قرششششش بدههههههه 😄😄😄😄😄

حامد پهلااااانههههه 😅😅😅😅


واقعا تبریک میگم. اسن انگار وب خودم برتر شده😅😅😅😄😄😂😂😂

ذوق ذوق:)) 
مررررسیییییییی *_* لطف داری شدییید
مبارررررررررررررکههههههههههه:)
واقعا حقت بود:)
آرزوی بهترینهارو دارم واست...
اوه مررررررسییییی دوست مهربونم:))
خیلی ب من لطف داری شما 
همچنین*.*
فداتم ک...😍💪✌💖

حالا شیرینی میدی بهمون؟ 😅😅
قربانت 

چطوری بدم؟:)))
مبارکتون باشه ایشالا تو مراتب بالاتر ببینمتون :))
عیدتونم مبارک
:)))) شما هم همینطور:)) 
مرسی عیدشمام مبارک
ماشالا ماشالا ؛
ماشالا!:))
تبریک لیمو! ایشالا صفحه اول!:)
:))))) شرمنده میکنیا 
مرسی مرسی:)) 
قضیه چیه؟
لیست وبلاگ های منتخب بیانه؟
والّا خودت که هیچی، منم افتخار می کنم که الآن دارم یه وبلاگ منتخب رو دنبال می کنم.
آدرس صفحه ش رو بذار ما هم بریم ببینیم دلمون وا شه. :)))
همیشه به طرز غیر قابل باوری وبلاگ های منتخب بلاگفا برام مسخره بودن. کلیشه کلیشه کلیشه.
کیلگ بیا یه لطفی کن و به روی منم نیار که اینم همه ی همه اش کلیشه ست:))) 

امیدوارم اینجا مسخره نباشه پس 

به... حظ بردیم. یه آشنا دیدیم بینشون. :)))
جدا حس خوبی داشت.

نه به نظرم هنوز کلیشه نشدی واسه من یکی... چون هنوز بی تعارف ذوق ش رو دارم که تب وبلاگت رو باز کنم و بخونم که چی نوشتی. این حس رو نسبت به وبلاگ های کلیشه ندارم.

ولی می دونی چی اذیتم می کنه؟
حجمی از مهربونی و معرفت تو یه سری وبلاگ ها هست... که خب باورش سخته.
همه زیر کامنت ها قربون صدقه ی هم می رن... همه ش به هم یادآوری می کنن زندگی چه قدر زیباست... چپ و راست از عشق می نویسن... از محبت... از امید...
مشکلی با ایناش ندارم. ولی وقتی به خودم می آم در حالی که دارم از خودم می پرسم: "پس چرا زندگی واقعی اینجوری نیست؟ چرا تو دنیای واقعی آدما اینجوری نیستن؟" دل سرد می شم.

زیبا بود که اگه تک تک آدمایی که می آن اینجا قربون صدقه ی هم دیگه می رن، تو دنیای واقعی هم این انرژی رو حداقل به یه نفر منتقل می کردن. یکم تو طول روز به هم لبخند می زدن لااقل. این که همه چی در حد حرف باشه... و صرفا برای ادای احترام... و یا مرامی... ایناس که کلیشه ش می کنه.

چند وقت پیش همین وبلاگ خودت بود تو یکی از پستات یه کامنت مزخرف گرفته بودی که پر از :) اینا بود. تهش هم برات آرزوی ارتقا شخصیت کرده بود یارو.
اونو که خوندم یه حس عجیب غریبی داشتم. اون حسّی ه که یه آدم در مواجهه با کلیشه ها می گیره. حس می کنه داره دروغ می شنوه و حالش به هم می خوره در آن لحظه. مشکل اینه که طرف این قدر این قدر چنین رفتاری رو تو دنیای واقعی ش ندیده که نمی تونه باور کنه اینا واقعی اند.

یعنی ببین مثل اینکه من الآن بیام برای تو تعریف کنم این تابستون رفتم به کشوری که از ابر هاش به جای برف، آبنبات می بارید و اون قدر که از اون آب نبات ها خوردم که ترکیدم.
"چرت میگه." این فکریه که می کنی. در همین حد غیر قابل باوره برای اون فرد هم.

ولی خب تو واقعی ترینی و همین برای خودت کافیه و فکر کنم لازم نیست به دل هیچ کس هم راه بیای. همین که خودت بدونی کلیشه نیستی واسه کل جهان کافیه. ما کی باشیم اصلا.
دلیل نمی شه چون در سطح درک ما نیست واقعی نباشه. آدم های خوبم وجود دارن. زیادم هستن حتّی. و دنیاشون یه چیزی شبیه همین وبلاگ لاکچری هاست... پر از دوستی... خنده... شادی... امید... محبّت...
 منتها اون قدر دورن از ما ها... که فقط تو کلیشه ها می تونیم بهشون بخندیم و خودمون رو گول بزنیم که وجود ندارن.

با همین فرمونی که گرفتی دستت برو جلو، حرف هیچ کس هم برات مهم نباشه. مهم خودتی که فکر کنم صد در صد از وبلاگت لذّت می بری.
keep going. :دی
و تبریک مجدد.
اوه مرسی کیلگ خوشحالم از این نظر!
چقدر خوب:) 

بهت حق میدم و اتفاقا متوجه ام کاملا منظورت چیه,دقیقا همین همیشه واسه خودم هم جالب بود و بعد از خوندن یه سری پستها راجع به مسائل همه گانه این سوال واسم پیش میومد که واقعا این ادمها تو دنیای واقعی کجان؟!چرا هیشکی این نظراتو نداره چرا هیشکی اینقد خوب نیست و... همین صحبتهای خودت 
میدونم کدوم کامنتو میگی:)) جدا به جز اون دوتا پستی که من در رابطه با پزشکی گذاشتم هسچ وقت پستی با این محتوا خونده بودی از من؟! دم از بدشانسی در رابطه با کنکورم زدم؟!! 
خیلی عصبانی بود از دستم!! 
بهش حق میدم به همین دلایلی که خودت گفتی.کیلگ فقط تو  و اون نیستید! من توی اون بات ناشناس تلگرام هم از طرف ادمهای واقعیم داشتم پیامهایی رو که بگن چرا سعی میکنم خودمو موجه و معقول نشون بدم!؟ درصورتی که من هیچ تلاشی در این راستا ندارم و کاملا خودمم! اصلا نمیخوام بگم من خوبم,هیچ ادعایی نیست ولی ناراحتم چرا باید اینقدر غریب باشم بینشون:/ 
خیلی خیلی به من لطف داری واقعا. مرسی:) 
چشم حتما؛) 
بازم ممنون 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan