!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

نیازمندی ها

به یک اتفاق , دوست , آشنا , فعالیت , آهنگ , فیلم , خیابان , غذا, بازی,  وبلاگ , کتاب, خود واقعیم , تو  , ... , ...., یا هر "چیز" حال خوب کن نیازمندیم! 
این پست جزء پستهای با موضوع تلخ به شمار نمیرود! چون تلخ نیست! 
عادت کرده ام به "خوب بودن" حالم 
ولی الآن فقط یک حس بی حسی است! گاهأ چاشنی تلخی با یادآوری دیشب همراهش می آید که تلخی شیرینی ست!
روز عید بود و می بایست از اتفاقات قشنگ و خنده های کنار عزیزانم بنویسم ,  اما چه کنم که این کفه ترازو سنگین تر است! 
شاید باید به این سکوت خاتمه داد!  نمیدانم 
:)
بیا مداحی جدید مجید بنی فاطمه رو گوش بده کیف کن.
دنیات عوض میشه :))
+عید مبارک
چه جالب,اسمش دقیقا چیه؟؟
مرسی همچنین 
عیدتون مبارک!!!

امیدوارم حال دلتون هم زود زود خوب شه!!!

شاد باشید!!!!!!!!!!!!
ممنون عید شمام مبارک:)
لطف دارید
  عیدتون مبارک ..
 انشاالله که همیشه احساس خوبی داشته باشید 
خیلی ممنون عید شمام مبارک:) 
لطف دارید 
جُک دوس داری؟ :)
اخرین جکی که خوندم شاید دوماه پیش بود! اره چیز خوبیه..ولی خب موقتیه! میدونی که؟:)
آره آره. میدونم. موقتیه متاسفانه. :(
منم الآن مثل تو شدم. به نظرت چه کنیم؟
من میخوام به سکوتم پایان بدم! چیزی رو حل نمیکنه 
بریم با یکی حرف بزنیم,  یکی که واقعا یکی باشه البته!
من متاسفانه گشتم نبود! :/
شمل بگرد ان شاءالله که میابی لیمو جانم. ؛)
اعضای خانواده ات حوا...
*_*
بعضی از حرفا هست که نمیشه به اعضای خونواده گفت لیمو. نمیتونم بهشون بگم. واسم عزیزن, خیلی خیلی زیاد ولی یه سری از حرفام...
میدونی چی میگم؟
اره کاملا میفهمم حق داری 
من خودمم با اونا صحبت نکردم امشب,فکر کردم شاید تو بتونی
هر موقع حالم بد میشد و به تعبیری منتظر یه اتفاق خوب بودم میرفتم شهرکتاب؛
یا با یه کتاب جدید آشنا میشدم ،
یا با یک آهنگ یا کتاب صوتی جدید و قشنگ ،
و یا یه دوست قدیمی رو میدیدم یا یه دوست جدید پیدا میکردم !:))
پیشنهادم شهر کتابه لیمو :)
یه دوست فوق العاده خوب دارم که هرحالی باشم بلده خوبم کنه!  اون کمکم کرد:)
همین امروز کتاب صوتی "جاناتان مرغ دریایی" رو خوندم 
و فردام یه کتاب دیگه...
مرسی:) عالیه پیشنهادت 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan