!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

هوم؟!

شما هم دلتون واسه محرم تنگ شده؟!

پ.ن: میگم که......!!! 
بیاید ناشناس حرف بزنیم :)
محرم نزدیکه!!!!
بی صبرانه منتظریم
دلم برات تنگ شده لیمو
میشه مثل همیشه همون لیموی پرانرژی باشی برام؟؟
یه جایی همین حوالی جاش گذاشتم 
ولی قول میدم میاد 
:)چه مهربونی:)
تو خیلی خوبی خیلی بزرگتر از خودتی خیلی لیاقتت بالاست 
نمیدونم چی تو ذهنته ولی ارزوم اینه به بهترینها برسی اخه حیفی 

نمیدونم در مقابل این همه لطف چطوری تشکر کنم
 ممنونم واقعا لطف داری
:)

چجوری انقدر بوی خوبِ لیموییت از پشتِ این صفحه میرسه بهم؟؟!!! :) 
تو میتونی لیموی مهربونِ و ترش و شیرینِ دنیا باشی :) 
اینطوری که خودت خوبی:)
همش با هم حتی؟! :)
منم دل تنگ شده...
فکر نمیکردم تا این حد مشخص باشه واقعا 
پیداش میکنم حتما 
مرسی عزیزجان*_*
جز معدود بلاگرایی هستی که مهربونیت از کامنتات و پستات هم حس میشه:)❤
خیلی خیلی ممنونم:) لطف داری 
چرا انقدر خوب و خانومی تو ؟💚
:)))
چون خودت خوبی شاهتوت عزیزم:) خوشرنگ جان*__* 
همیشه وقتی بهش نزدیک میشیم این دلتنگیه بیشتر میشه... 
اره فکر کنم اینم یکی از دلایلش باشه 
پنجشنبه ۹ شهریور ۹۶ , ۱۲:۳۹ محمد حسین ظرافتی
محرم فرصت دل دادن به ارباب است.
بله واقعا 
:)
نه 😓 
ولی یادش گرامی هست 😊
چیزی نمونده تا محرم:) خودش گرامی میشه!
هععییی دس رو دلم نزار که خونه!!
خدانکنه! 
پنجشنبه ۹ شهریور ۹۶ , ۱۵:۰۴ مُحَمَّد جَعفَرپور :)

دوست دارم هر چی دارم بدم به راه تو حسین

تا که سینه خیز بیام میون بین الحرمین :,)

چقدر قشنگ:)
من تا حالا کربلا نرفتم 
ایشالا امسال پربار تر از هر سال باشه
به امید خدا 
مرسی:)
دوسِت دارم کلاه قرمزی جونم *_* (مثلا خواستم ناشناس باشم :)) )

از ته ته ته دلم برای آرزوی ِ سلامتی و موفقیت میکنم ^_^




وای مرررررسییی عزیزم*_____* 
منم برات بهترینها رو میخوام دوست گلم:)
چقدر خوبه ناشناس حرف زدن!
میدونی لیمو؟ دارم از خیر زندگی میگذرم. دلگیرم. از عالم و آدم دلگیرم! از بیانی ها دلگیر تر! :(
خیلی خوب! 
از خودت چی ؟از اونم دلگیری؟ 
از زندگی نگذر! این فرصت توعه که زندگی کنی پس از دستش نده و بازم تلاشتو بکن خودتو پیدا کنی,شادش کنی,نمیدونم هرچیزی که دوست داری 
یادت نره تو زندگی همه ناملایمات وجود داره! 
منم که جز بیانی هام,از منم دلگیری؟ 
سلام لیمو جان خوبی خانوم؟  

عیدت مبارک انشاءالله کنار خانواده شاد باشی 

+اره خیلی زیاد... 
سلام دوست گلم 
مرسی خوبم توخوبی؟همه چیز روبراست؟ 
ممنونم عزیزم, مرسی که به یادمی*_* عیدشمام مبارک 

منم...
باز هم شعر محتشم کاشانی ،
قتل نامه ی فدایی مازندرانی،


اندکی صبر ...
دگر نزدیک است...
باز هم صبر...!
حالم از محرم بهم میخوره
چرا؟:) 
محرم و شب های که هست و پر از دعا و نذر ....

خیلی عالی هست پر از حس ارامش.
قطعا امسال محرم جدیدی تجربه میکنم من:) منتظرشم 
توش پره از جهل، ریا و جهان سومی بودن
کاملا باهات موافقم 
چیزایی میبینی که واقعا تاسف داره 
ولی خود خودشو خارج از همه اینها و اتفاقاتی که میفته دوست دارم! چون لحطاتی واسم پیش میاد که به خودم فکر کنم و انسانیتم 
نمیدونم دین واسه بقیه چیه! ولی واسه من این انسان بودنه مهمه,پس توی اون ماه دنبال اینم:) 
شنبه ۱۱ شهریور ۹۶ , ۱۱:۱۸ مُحَمَّد جَعفَرپور :)
منم نرفتم که D:
ایشالله که دوست دارید خیلی زود شرایطش پیش بیاد:)
چرا ناشناس حرف بزنیم؟ واسه اینکه آزادی بیان داشته باشیم منظورت بود؟ من مشکلی نداشتم اسم خودم رو بنویسم ولی گفتم شاید بازی ای چیزی باشه رعایت کردم. :)))
راستشو بگم؟

نه دلم تنگ نشده هیچ. دلم لباس مشکی نمی خواد. کسی هم مجبورم نمی کنه ولی دلم می خواد احترام بذارم و اینه که حال خودم رو می گیره. مثل اینه که دو ماه از سال رو قشنگ دارم می ریزم دور و قدر زندگی رو نمی دونم. اتفاقا حال و هواش رو دوست دارم وقتی در مواجهه باهاش قرار می گیرم. حس نابیه. ولی تا این حد تکرار... دلزده م کرده.
اصلا حس می کنم همین چند ماه پیش محرم بوده دوباره. دوست ندارم بریم توش اصلا. دو ماه تمام بخوام ذرّه بین بذارم رو ریز و درشت رفتارم که وای نکنه بی احترامی شه. بقیه هم همینن ها. فکر نکنم تا حالا از کسی شنیده باشی که دلش بخواد تو محرم بمونه. اوّل و آخرش همه دارن حساب می کنن کی محرم و صفر تموم می شه.

دو ماه افسردگی خالص به خاطر دین. چی بگم!
نه نه! اون ناشناس حرف زدنه با موضوع ازاد بود:)) [یاد انشاهای دوران راهنماییم افتادم:D]
من کاملا درک میکنم منظورت رو و میفهمم...ولی چرا باید خودتو عذاب بدی؟مشکی نپوش,ذره بین نذار,بی احترامی نمیشه 
واقعا اهمیتی نداره این ظواهر, همونایی که این کارا رو احترام میدونن هم میدونن که کلیشه ست مشکی پوشیدن,کلیشه ست انجام یه سری کارها 
دین چیزی جز انسانیت نیست و نخواهد بود و کاش  قانونهایی که واسه دین ساختن و همش هم ظاهریه اینو بفهمن! فقط محرم نیست,متاسفانه ماه رمضان هم هستن کسایی که راضی نیستن ولی مجبورن رعایت کنن,یعنی چی مقابل عوام چیزی نخورن؟! عجیبه 
این کارها و رسومات به نظر من واقعا سیاسته و وقتی اوضاع درست میشه که دین از سیاست جدا شه... 

فکر میکنم درجواب کامنتهام گفتم دلیل دلتنگی خودمو...کیه که دلش بخواد افسردگی داشته باشه! محرم برای من ماهیه واسه فکر کردن به انسانیتم,حال و احوالم و اینکه بدونم کجام دقیقا..چند چندم با خودم و دنیام ,چیزی که این روزها بهش نیاز داشتم 


من به هویت هیچکدوم از کامنتهای ناشناسم فکر نمیکنم واقعا چون خودم خواستم:) ولی شمارو چون گفتی مشکلی نداری دوست دارم بشناسم! :) 

خب از اون جایی که بین همه ی کامنت های این پست فقط یه جغد شب وجود داره که طومار تایپ می کنه، به احتمال قریب به یقین خودمم اون یه نفر.

:-[]
:))))) عه کیییلگ 
باید حدس میزدم خودتی که اول نقطه میذاری بعد لبخند ! 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan