!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

عیدی جذاب دلژین عزیز:)

دلژین بهم یه کد تخفیف خرید کتاب از سایت نوار عیدی داد:)
من تا حالا اصلا این سایته رو ندیده بودم و و یادمه پارسال واسه پیدا کردن کتاب صوتی بابالنگ دراز سایتهای الکی زیادی رو گشتم 
رفتم توی سایت و گفتم هرکتابی اسمش جلبم کرد میخرمش با هرقیمتی:)) 
کتاب خریداری شده رو که دیدم یک لحظه گفتم عه همینو میخوام و زدم روش! اصلا تخفیف نمیخواست اون قیمت ولی کیه که از تخفیف بدش بیاد؟!:)) مرسی دلژین عزیزم 
خب راستش از این دست کتابهای خودشناسی زیاد خوندم سالهای قبل و الان فکر نمیکردم تمایلی به خوندن این سبک داشته باشم 
الان که دارم فکر میکنم روزهای پرتنشی در راهه و بخاطر همینم بود که جذب این اسم شدم 
۱۰۰ راه تا آرامش زندگی بدون عصبانیت! 
خیلی کم از دست دیگران عصبانی میشم و همیشه ریلکس بودنمه که یه سری رو عذاب میده:)) ولی از دست خودم زیاد عصبانی میشم,دلم نمیخواد سر کوچکترین مسایل اشتباه کنم و جز "بهترین" چیز دیگه ای باشه...ولی همه میدونیم که همیشه چنین اتفاقی نمیفته 
علی ای حال من این کتابو خریدم و الان دارم گوش میدم و با خودم فکر میکنم چقدر خوبه کتاب صوتی:) 
فکر میکنم از این به بعد کتاب رو بیشتر بشنوم تا بخونم!
میشینی هندزفری توی گوشته و یه دفترچه هم جلوته که نکات قشنگ و خوبشو همزمان یادداشت کنی 

۱. طوری زندگی کنید که گویی هرروز آخرین روز از زندگی شماست!
.
.

خانم دلژین هم بزرگواری به خرج دادند.،فقط موفق باشید .
بله دستشون درد نکنه 
مرسی
من تتها کتاب صوتی ک شنیدم بابالنگ دراز بود. کلا من عاشق بابالنگ درازم در هر فرمتش!!😊
اره بابالنگ دراز فوق العاده جذاب بود:) من کتابشو خوندم,صوتیشو شنیدم فیلمشم دیدم:))
همواره به یاد داشته باش  که در اوجی معین دیگر ابری نیست .
اگر اسمان زندگیت ابری است پس هنوز روحت ان قدر که باید بالا نرفته است .
از کتاب  خوشبختی را به بها میدهند نه به بهانه !

کتاب قشنگی هست اگه خواستی بخونش:)
چه متن قشنگی مرسی 
چه کتابی قشنگه؟! اسمی نگفتی:)
عیدتون مبارک
مرسی همچنین:-)
جمعه ۱۳ مرداد ۹۶ , ۲۲:۲۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خیلی دوست دارم، کتابای روانشناسی بخونم ولی خیلی کم پیش میاد که بتونم با اینجور کتابا ارتباط برقرار کنم!
باید کتابای خوب انتخاب کنی,من این سبکو خیلی دوست دارم
قدر این دوستان رو باید دانست !:)
واقعا:-)
سلام اول ک امیدوارم کامنتم کامل برسه بس ک جدیدا همه چیز نصفه نیمه میره اعتماد ندارم. پس اگه جوابت نیومده بود بم بگو‌

سلام 
نه کامل رسیده مرسی :) میام میگم 
امیدوارم همیشه خوشحال باشی :)
ممنون 
اسم نویسنده سعید گل محمدی
مرسی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan