!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

دنبال کننده های خاموش

دوستانی که خاموش منو دنبال کردید
لطفا خودتونو معرفی کنید!
میخوام بدونم اون پنج نفر کی هستن:) 
چه معظلی شده این خاموش ها واسه وب نویسا( :
کنجکاو شدم پری:)
واسه من که بعد اون پست افزایش پیدا کردند ! فکر کنم واسه شما پنج تا بشه ،8 تا ،9تا و شاید م...........
:)) واو
اگه میخواستن بدونی که دِگه خاموش نمیکردن لیمو جون
کنجکاو شدم بعد از این همه مدت:)
منم چند تایی دارم ولی کنجکاو نیستم حس می کنم دستشون خورده 
دستشون نخورده به احتمال زیاد!؛)
من کنجکاوم 
میشه منم خودم رو معرفی کنم؟ :)
آرزو به دل موندم یه جایی برم بگن خودت رو معرفی کن
معرفی کن معلوم:) 
فقط کامل و جامع باشه ها که اساتید پشت پرده بپذیرن:))
آخه چرا ذهن مردمو مشغول میکنید دنبال کنندگان خاموش...
:)
اقا من یه سوال داشتم.از کجا میفهمین که الان پنج نفر خاموشن؟
این پنج نفر بیانی هستن؟میشه توضیح بدین من میخوام واسه وب خودم بدونم.میدونم از قسمت امار وبلاگ ولی خب میشه توضیح بدین؟
بله:)
در قسمت وبلاگهایی که دنبال میکنم همون بالاش نوشته 
من 8 تا دنبال کننده ی خاموش دارم :))
قبلا گفتم بیان بهم بگن ولی نیومدن دی:
:)) 
الان هم نیومدن!:))
من بعضی وقتا خاموش میخونم خب وبلاگ ندارم و نظری هم داشته باشم کامنت نمیزارم کلا مطالبتو دوست دارم میخونم کلا خوبه دیگه 
نظری داشته باشی کامنت نمیذاری چرا؟!:) 
مرسی لطف داری:) 
من من :| :دی
میشناسم تورو:)) 
*__*
فک نکنم معرفی کنن
چه کاریه://
با عرض سلام
شرمنده که خاموش بودم،  ببخشید...
حلال کنید اون دنیا به سوالات فراوانی باید پاسخ بدم.
با آرزوی بهترینها.
پایدار و مانا باشید
سلام 
خواهش میکنم نفرمایید 
راحت باشید,هرطور مایلید بخونید! روشن,خاموش 
ممنون:)
این را منم درک نمیکنم در وب منم بیشتر 
از بیست نفر هستند 
واو! چه تعداد زیادی...
بیاید معرفی کنید دوستان!
من
سلام آوا!
یعنی الان من نباید اینجا چیزی میگفتم؟! 😂 چون خاموش نیستم 😂😅😆 
خاموش‌ها،بیاین بگید کی هستید دیگه! نمیخورنتون که! 😂
:)) هرجا هرچی دوست داری بگو عزیزم:)
من خاموش نیستم:|
بله مرسی که روشنی:)
یکیشون بنده :)
علت خاموش بودن هم اینه ک اگه روزی از ادامه ی دنبال کردن منصرف شدم کسی دلگیر نشه..
سلام:) 
مرسی که روشن شدین
نه مختارید شما هرکسی رو دوست دارید دنبال کنید 
خوش اومدین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan