!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

خواب؟!

زیاد روبراه نیستم 
و میدونم وقتایی که این مدلی میشم فقط خودم میتونم درستش کنم 
در کمال تعجب همین الان میخوام بخوابم! چون این حال درست شدنی نیست... و فردا یه روز جدیدو با یه حال جدید شروع کنم!
ان شاءالله خوب بشی عزیز
*_*
حالمان خوب است غم کم می خوریم 
کم که نه هروز کم کم می خوریم 
چه قشنگ
سلام 
وقتی چرخ گردون زندگی متغییر ، چرا حال و‌ هوا نباشه ، امیدوارم حالت زود خوب شه ، کمی حوصله کن 
سلام 
حوصله که زیاده 
ممنون:)
من یه ساعت قبل شما خوابیدم، الان پاشدم :| چه کِیفی هم میده خواب برنامه ریزی نشده!
شدیم مصداق هرچه پیش آید خوش آید!
خواب معجزه میکنه گاهی
واسه من همیشه معجزست,درواقع مجالی برای فرار
دقیقا تو این لحظه حال تو دارم ... منم دارم میخوابم چون این حالم درست شدنی نیست
:(
خوبی الان؟
فکر میکنم به استرس قبل از اعلام نتایج مربوط بشه
انقدر سرت شلوغ بشه که وقت استراحت یادت بره :)
نمیدونم شاید 
:) این شلوغی ام آرزوست!
امیدوارم الان حالتون خوب باشه!
ممنونم خوبم:)
حالایی که با خواب خوب میشن رو میشه یه کاری کرد. امان از حالایی که به محض چشم باز کردن دوباره شره میکنن تو دل آدم
اونو تجربه نکردم:| یعنی ورژنهای بدترم هست؟؛|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan