!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

اینترنت

سلام دوستان
مرسی از همتون که این چند روز نبودم به یادم بودید
باید بگم گیر افتادم جایی که هیچ دسترسی به اینترنت ندارم! سعی میکنم زودتر برگردم،هفته های بعد 
و برای همه کنکوری های عزیز هم ارزوی موفقیت دارم
موفق باشی
ممنونم:)
دیر میای...

پس دعا میکنم امسال قبول شی ♡
اومدم:)

ممنونم عزیزم توهم موفق باشی 
عزیزِ دلی ٬هرجا هستی شاد باشی دوست گُلم:) زودتر بیا فقط من دلم تنگ میشه آخه
:** مرسی مریم جانم 
منم دلم تنگ میشه:) 
سلام لیمو جان 💛

آرزوی موفقیت و سربلندی برات دارم 💙

انشاءالله با توکل به خدا امتحان برات عالی بشه ❤

مطمئنم که نتایج زحماتت رو به بهترین نحو خواهی دید 💜
سلام عزیزم 
مرسی که به یادمی:) ممنونم واقعا 

انشالله
موفق باشی عزیزمممم
مرسی یاس عزیزم:)
موفق باشید


اومدین سربزنینن
متشکرم 
حتما:)
:*
نگااار عزیزززم برگشتیییی؟؟:)
لیمو، الآن بعد از ظهریه که شما روز بعدش کنکور دارین.
نمی دونم اینو می خونی یا نه تا قبل کنکورت.
برای همین یه جوری می نویسم که در هر دو حالت خوندنش خالی از لطف نباشه. :))
راستش استرس گرفتم برای کنکوری ها الآن.
کلا هیچ کدوم از سال هایی که استرس کنکور داشتم سالی نبوده که خودم کنکور داشتم.
سالی که خودم کنکوری بودم این قدر بی خیال شده بودم که...
برات از اون نوع بی خیالی ها می طلبم.
خواستم برات بنویسم که در این لحظه به یادت بودم،
و واقعا وقتی داشتم به کنکوری هایی که می شناسم فکر می کردم به خودم گفتم نه بابا این لیمو رو که لازم نیست نگرانش باشی خودش خونده خفنه.
راستش تو طول این یک سال که هی می اومدی از برنامه های مطالعاتی ت می نوشتی بهت خیلی حسودی می کردم. خیلی خوب مدیریت استرس می کردی، و چه قدر آهسته و پیوسته می رفتی جلو و هیچی برات مهم نبود. اینکه می تونستی ته همه ی پستات بنویسی من دارم همه ی تلاشم رو می کنم برای همین دیگه برام مهم نیست چی می شه تهش. این یه درجه ی بالایی از عرفانه که من عمرا بهش نرسیدم. :))
یعنی منم نسبت به خودم خیلی تلاش کردم ها، ولی هیچ وقت هم نمی تونستم بنویسم نهایت تلاشم رو کردم. چون زمان هایی بود که می شد بیشتر تلاش کنم و نکردم.
و خوب صرف نظر از نتیجه ای که می گیری که البتّه می دونم اونم خفن خواهد بود اگر بدشانسی نیاری، می خواستم از همین الان بابت این عزم و اراده ت بهت یه تبریک گنده بگم بشر جان.
بهترین ها برات رقم می خوره، مطمئنّم.
و اینکه از الآن فکر کن چی بهمون شیرینی می دی بابت قبولی ت چون ما که کوتاه نمی آییم. :{
سلام کیلگ:)
عجب کامنت خوبی^_^ 
مرسی لطف داری 
واقعا همیشه تلاشم واسم مهمتر از نتیجه بوده,و بیشتر ازش لذت میبرم حتی 
متاسفانه قبل از کنکور نخوندم کامنتتو 
انشالله که نتیجه خفن باشه؛) 
من قبول شم!هر شیرینی که خواستید مشکلی نیست:))
عزیزم موفق باشی ایشالا
مرسی جیک عزیز:)
موفق باشی لیمو :))
مرسی فرنازجان:)
لیموی عزیزم، ان شالله فردا به خوبی کنکورتو بدی،،، به نتیجه اش فکر نکن،،، ان شالله اونچه که صلاحته و نتیجه زحماتته پیش بیاد،،،
با توکل بر خدا برو سر جلسه،،، تو تلاشاتو کردی،،، با آرامشو و بدون استرس تک تک سوالاتتو جواب بده،،
بیادتم،،، و برات دعا میکنم لیموی سختکوشم،،،
منتظر پست جدیدت بعد از کنکور هستم،،،
مرسی عزیزم:* 
لطف داری 
خوشحالم میکنید 
سلام عزیزم. دیروز و امروز با دیدن تصاویر کنکور در تلویزیون، فقط و فقط یاد تو بودم. امیدوارم آزمونت به خوبی برگزار شده باشه. خوب یا بد مهم اینه که تو تلاشت رو کردی. حالا دو ماهی استراحت کن و از تعطیلات تابستونی لذت ببر. موفق باشی عزیزم.
سلام رافائل مهربون 
لطف داری:) مرسی 
اره الان درحال استراحتم^_^ 
آخیش راحت شدی
اره^__^
خوش بگذره لیمو جان با خبرای خوب بیا
مرسی توتوجانم:) خوبی؟امیدوارم بیام ببینم وبتو فعال کردی 
امیدوارم ب خوبی داده باشی و ب هر چی صلاحته برسی!!
مرسی:)
خوش اومدی^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan