!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

آخرین آزمون

صبح که رفتم نشستم سر جلسه گفتم خدایا دمت گرم کمک کن این اخرین ازمون شبیه ساز کنکوری باشه و دیگه تموم شه:)) بعد دیدم وقتم داره میره رفتم سراغ سوالها :)) 
بله! تموم شد.اخرین ازمون گاجی که شرکت کردم 
و حالا کمتر از انگشتان دست با روز اصلی فاصله داریم 
و خبر خوبی که استاد داد و گفت ازمون دکتری موفقیت امیز بود:) و من الان یادم میاد که باید میگفتم شیرینی بده:|| اون موقع هنگ بودم:/ :)) و فقط تبریک گفتم! 
گفت تلاشتو به اندازه خودت کردی و حالا با اقتدار برو سرجلسه..
درست میگه,دیگه چیزی واسه از دست دادن ندارم و فقط باید ازمونمو به خوبی بگذرونم
آروزی موفقیت برای همه ^_^

پ.ن: دوستان از من خواسته بودید که از حال استاد مجازی(دکتر خاطره) بگم! من از ایشون پرسیدم و گفتن که فعلا برای یه مدت وبشونو غیرفعال کردن و شاید دوباره برگردن 
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan