!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

یک جمعه مانده به جمعه ی موعود:||

میدونی دوست دارم جمعه بعدی که نه,جمعه بعدترش!! این موقع راضی باشم از همه 270 تا تستی که جلوم گذاشته و پاسخنامه ام پر از سیاهی های درست باشه ^__^ 
سیاهی همیشه هم بد نیستا *__^
هی میگن فقط 14 روز مونده! والا من از 27خرداد 95 تا 27 خرداد 96 واسم به اندازه یک ماه گذشت! و درست همین دوهفته اخری داره روزی 48 ساعت میگذره!!
به امید اتفاقهای قشنگ زندگی نه فقط کنکور 

++دوستان! دوستان! یه سوال حیاتی!
من روز قبل از کنکور یه آزمون جامع دارم,به نظرتون شرکت کنم؟خودم احساس میکنم خستگیش تو تنم میمونه و فرداش که روز اصلیه بازدهیم کم میشه,شما چطور؟ 
ان شاالله خبر قبولی و موفقیتت رو بهمون بدی :))
مرسی پرواز عزیز*_* 
انشالله 
جمعه ۲ تیر ۹۶ , ۱۱:۴۸ سام نجفی نیا
موفق باشی 
برات دعا می کنم 
لطف میکنید:) ممنون 
واااااای :||| لیمو استرس دارم :(

نه به نظرم نرو...صبحش من زیست و دینیو یه نگاه میندازم و مطالب حفظی در حد 3-4 ساعت..بعدم سوالای رشته ریاضی..به نظرم همین حل و تحلیل سوالای ریاضی برات کافیه :)
استرس نداشته باشی بهتره سارا:) خودم هم دارما ولی بهش فکر نمیکنم 
منم میگم نرم:/ نمیذارن که 
منم سعی میکنم فکر نکنما ولی نمیشه :/

اوهوم.مروز کنی بهتره

چه ازمونیه؟که گذاشتن روز قبل کنکور
میشه تلاش کن:)
آیه های تمدن 
جمعه ۲ تیر ۹۶ , ۱۲:۱۱ شرمندهٔ یابن الحسن
سلام 

آره استراحت کنی بهتره ..


ان شاءالله بسلامتی عزیزم 
سلام 
اوهوم:)

مرسی دوست من^_^
روز قبل کنکور کجا ازمون برگزار میکنه؟؟!! :||||
نمیدونم والا ما رو گرفتن بردن گفتن اینجا بورسی بیا هی ازمون بده:/ تمدن:/ نرم پس 
انشالله دو هفته دیگه‍ این موقعـ مطمئن و شآد بیای برامون بنویسی 😍
منـ بودمـ نمیرفتمـ 😅😄
الهییی امییییین:) 
درسته 

چخبر سمانه؟شروع کردی؟
لیمو جون  اگه نتیجه ای هست نرو به نظرم 
منم معلم گفت نرو سال قبل بعد من هم دیدم همه دارن میرن بیشتریا جو گیر شدم بعد نتیجه و اینا 
خودمو ناک اوت  کردم رفت سر جلسه کنکور:(
ولی سوالات ریاضی ها بررسی کن نگاهی  به نظرم خوبه
خودتم خسته نکن!
انشالله که بهترین در انتظارت باشه عزیزم:)
اره کارنامه و تحلیل و بررسی داره! 
نمیرم:(
باشه:) 
مرسی ارام عزیزم:) توام موفق باااشییی
خداکنه‍ 😌😌
:)
من روز قبل کنکورم رفتم ارم، یادش بخیر :)
موفق باشی
باغ؟ 

مرسی:)
من پشت کنکوریم.
تجربم میگ بشینم خونه :)

پارسال رفتم پشیمون شدم شدید.
طوری ک تا 5 صبح درگیر تحیل بودم هم اون هم واسه رشته ریاضی

اخه همه کارام سر اون آزمون بهم ریخت :(
فک کن 7 باید اماده میشدم ک برم کم کم...  تا 5 بیدار بودم :(
وااو!! تا پنج صبح کنکور بیدار بااشییی:/ 
ایشالله امسال برسی به مطلوب:)
مرسی
جمعه ۲ تیر ۹۶ , ۱۴:۴۱ •✿ آرورا ✿•
کاملا بستگی به ذهنت و شخصیتت داره . یکی ممکنه با کنکور روز قبل ذهنش کار بیفته یکی ممکنه شات داون کنه :) ریسکه ولی :)
ریسک نمیکنم این یکیو 
وگرنه یه لیمو و یه ریسک پذیر:)) 

امیدوارم به بهترین شکل ممکن کنکورت رو بدى 
اونجورى که من از مامانم کسب کردم ( داداشم قبلا کنکورى بوده ) خسته میشى واقعا خسته میشى نرو :))
مرسییی 

باشه نمیرم:)
خیر اصلا توصیه نمیشه

آیه تمدن .........
بله:)
مرسی لیدی
جمعه ۲ تیر ۹۶ , ۱۵:۵۳ ربولی حسن کور
سلام 
نرو :دی
سلام 
چشم دکتر:) 
آفرین لیمو خخخخ

شاخ نشو :))
من شاخم خخخ
 از اون شاخها ارزومونه:)) همونا که تو هستی:))
سلام عزیزم 
فقط ازمون جامع سنجش 
روز قبل کنکورم نمیخواد دیگه 
سلام بانوجان:)
نمیرم:/ ریسک داره 
مرسی*__^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** *** *** **** *
بیخیال سمانه 
مهم نیست واقعا 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** **** *** ************ *****
*** **** ** ******** ***** **** *** **** ***** **** ***** ** *******
حتما عزیزم:) 
لیمووووو 
اصلا نمیگذره این روزا ، 
تو نمیدونم چطوری ،ولی من دیگه استرسم داره مییییزنه بالااا !:))
فکر به اینکه دو هفته مونده از یه طرف امیدوار کنندس و از یه طرف عذاااااب آور! 

نه لیمو ، روز آخر بشین خونه ، تجربه ی بچه ها اکثرا اینه که روزای آخر دیگه وقت خودکشی نیست ،مخصوصا روز آخر. .
به نظرم بشین همون خونه تستایی که فکر میکنی مهمن رو بررسی کن... 
اره خیلی دیر میگذره ,خیییلییی دیرررر 

اوهوم میمونم خونه 
شهربازی!
:)))  عجب 
من روز قبل کنکور فقط یکمی نکات عربی مرور کردم و یکمی دین و زندگی. از بعد از ظهرش هم تقریبا هیچ کاری نکردم فکر کنم یکمی با بچه ها رفتیم پیاده روی.
در مورد آزمون هم سودی نمیرسونه به نظر من. من بودم نمیدادم


پیاده روی هم ایده جالبیه,یا دوچرخه سواری:)
منم نمیرم 
مرسی 
سلام لیمو
به نظرم از امتحان جامع صرف نظر کن بازدهیت برای فردا کم میشه
دعا می کنم موفق باشی

سلام:)
نمیرم 
مرسی فرنازجان:*
سلام لیمو جان،،
بنظرم نرو،،،
سلام عزیزم 
نه نمیرم 
مرسی 
شنبه ۳ تیر ۹۶ , ۱۵:۴۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من خودم بودم اون آزمون رو نمیرفتم!!
ان شاالله که موفق باشی.
منم نمیرم:)
مرسی حوراجان 
((((-:به نظرم امتحان نده چون ممکن سطح سوالاتش بالا باشه و نتونی جواب بدی و دچار استرس بشی و هرچی خوندی این چند ماه بپره
خنده هات *____* 
نه نمیدم 
مرسیی: *
شنبه ۳ تیر ۹۶ , ۲۳:۴۴ 🍁 غزاله زند
نمیدونم چی بگم ولی بنظرم روزه قبل از کنکور رو برای خودت بچرخ ،فقط همین :) منم میخوام بچرخم 😂😂😂 شب خوابم نمیبره! 😱😰
:))) باشه:)
ارامش خودتو حفظ کن غزاله جان:)
مرسیی
من میگم نده آزمونو
بگرد و بچره لیمویی :)
نه نمیدم

:)))
مرسییی*_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan