!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

دوماه تنهایی

بهترین فافای دنیا کمتر از هفت ساعت دیگه خونه رو ترک میکنه:( 
من قول نمیدم وقتی دلم تنگ شد نیام کرمان! قول نمیدم نیام تا نیمه های راه که توام بیای و ببینمت 
چقدر امشب به کله کچلت خندیدم:)) 
دوهفته اول سرگرمم فافا ولی بعدش چیکار کنم اخه؟ کی با من دیوونگی کنه؟فیلم نگاه کنه؟با دوتا بلیط کنسرت بیاد پیشم؟بشینه از بهمن بگه؟!:)) کل کل کنه,شارژ بخره,لباس بخره,کفش بخره,ازم حمایت کنه:(( و و و ...
هی هی دوماااه اخهه؟؟:// دقیقا توی این روزهای پررنگ کنکوری ؟

هرچی آرزوی خوبه مال تو ♡♥♡

پ.ن:5:52 صبح
میدونی من اونقدر قوی نیستم که همراهیت کنم و اشکم درنیاد,نمیخوام هم تو منو جز با روحیه شیطون یه ابجی کوچولو ببینی,بنابراین من به بهانه کوچولوترین باهات نمیام و میمونم خونه.از زیر قرآن ردت میکنم,بی صدا با همدیگه خداحافظی میکنیم که بغضمون وا نشه... تو میری..من صدقه رو میندازم توی صندوق و به بهانه گذاشتن قرآن میرم داخل و اشکای لعنتیمو پاک میکنم و برمیگردم,آب رو میریزم پشت سرت و حالا باید تا قبل از اینکه کوچولوترینمون از خواب بیدار شه من حالم خوب شه:( 
ثانیه های بی تو رو هم دوست ندارم زود برگرد:( 
چرا همیشه تظاهر میکنم وابسته نیستم؟منو لحظه خداحافظی بشناس:( 
بدم میاد از هرچی خداحافظیه:( من حتی دوست دارم تلفنو هم بدون خداحافظی قطع کنم:/ 
سوال اول : فافا کیست ؟!
خبر اول : لغو کردم حذف رو!!
حرف آخر : موفق باشی کنکور.. 


حالم..  هعییی!
قابل حدسه که دوست من *_* 
خبر خوبی بودا:)
اوه مرسی همچنین:*
خوب باش:)
آقا من هی یاد لواشک فافا می افتم این پستات رو می خونم. :)))
دارم سعی می کنم به چشم آدم به یه تیکه لواشک نگاه کنم. سخته، ولی موفق می شم یه روزی.
دوست نداری لواشک؟؟

فافا هم واسه من هم لواشکه بس جذابیت داره واسم:))) 
آرزوی موفقیت!
آخ آخ باهنر کرماااان :دی
مال ما امروز تموم شد اما آموزشی شیرین ترین دوره اس واقعا
توو گرما افتاده اما ایشالله بهش خوش بگذره 

حالا الکی هم که شده بیاید بگید اونجا بهشته و خوبه و...:( 
خداروشکر:) اره واسه خودتون شیرینه اونایی که منتظرن سخته واسشون 
ممنون 
سلام لیمو جونم
جاشون خالی نباشه!
سلام عزیزم 
ممنون 
دلتنگی هایی که فقط به دست خودش درمان میشه ... :)
دقیقا...
چیزی که تو داری تنها دارایی دنیا ست که من آگه ببینم کسی اونو داره تا حد مرگ حسودیم میشه.خدا داداشت و برات نگه داره! 
واو نگو من میترسم :(
ممنونم:) امین 
من این لحظه ها رو گذروندم ... سخته دوستِ من. ولی ان شاء الله که با سالم و سلامت و شاد برگشتنش همه سختی ها یادت میره :)
انشالله 
ممنونم آرورای عزیز 
پنجشنبه ۱ تیر ۹۶ , ۱۵:۲۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
"گفتی مگو هرگز جانا خداحافط من بی تو می میرم آهسته آهسته"
ان شاالله به سلامتی برگرده.
هعی...:(

انشالله.ممنونم عزیزم 
باهنر کرمان بهشته ^_^
دوسش دارم نمیدونم.چرا :))

میگذره دوباره میاد بسلامتی انشالله 
:))  آرااام^____^ 
کاش زود بگذره 

مرسییی عزیزم
سلام.. به سلامتی برن و برگردن:)

سلام لیدی:) خوش اومدی 
ممنونم,انشالله
این دوستِ عشق رو خدا حفظ کنه برات 😻
خیلی خوبه،خیلییییی! یکیش رو دارم 😇
مرسی غزاله جان 
میبینی چقد عشقه؟*__* دوست عشق تو هم خدا حفظ کنه:)
میادش زودی :)
زود زود میگذره فقط یه کوچولو تحمل بیشتر کن.

:* چاره ای نیست 
ممنون 
وبلاگ خوبی دارید مرسی
لطف دارید
ایشالا وقتی برمیگرده خواهرش خانوم دکتر شده باشه :)))))
اووه اوه!! شرمنده کردی سارا خانوم: ) 
*_* ایشالله خودت 
دشمنت شرمندههههه لیموی عزیزم:*

ایشالا جفتموووووون ^^
:*
هر چی خدا بخواد ساراجون:) بهترین نتیجه ی ممکن 
اوهوم:) ایشالا عزیزم
قربانت*_*
پنجشنبه ۱ تیر ۹۶ , ۲۲:۴۶ نویسه های یک پسرایرانی:))
خداحافظی خیلی سخته
فافاهمه فاطمه است دیگه(حدس زدما)
من ازخداحافظی اصلاًخوشم نمیاد
خیلی بده:)
ایشاالله به سلامت برمیگرده:))
فاطمه که نمیره آموزشی:| :))
خیلی بد 
انشالله.ممنونم از شما 
جمعه ۲ تیر ۹۶ , ۰۶:۲۳ جیک جیک نژاد
آره منم دم خداحافظی میرم دستشویی تا طرفم بره:||||||

لازمه بگم پشت در دسشویی هق هق میکنم؟ :/


خدا نگهدارشون



جاهای بهتری هستا:)) نه لازم نیست:(
ممنونم 
ان شاءالله به سلامتی برمی گردن :)
امین

ممنون حواجان:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan