!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

گریه زنجیره ای + دوچرخه سواری

ماجرا از اونجا شروع شد که دختر همسایه اومده بود پشت در خونه نذری  بده 
فافا رفت و برگشت مامان گفت کی بود؟ گفت آیدا:) 
مامان گفت کی؟ دوباره گفت آیدا 
حالا مامان میپرسید , فافا تکرار میکرد 
تهش شروع کردیم به نقد فافا که بلندتر صحبت کن ما بشنویم چی میگی 
فافا استعداد خیلی زیادی در بازیگری داره و شروع کرد به گریه کردن و با نگاهش به من فهمیدم جریان چیه:)
گفتم وای مامان فافا داره گریه میکنه و هی میخندیدم, یهو مامان جونم(مادربزرگم) گفت توروخدا نگید این حرفا رو فافا داره میره من هی یادم میاد دلم میگیره و شروع کرد به گریه کردن:)) 
خم شدم گونه مامان جونو بوسیدم گفتم مامان جووون گریه میکنی چرا؟ از اون طرف مامانم اشکهاش شروع کرد به ریزش و اون طرف ترش صی صی هم گریه میکرد:)))
منم از بس خندیدم اشکام کل صورتمو خیس کرد:))
+اعتراف میکنم منم گریه کردم:)))
اتحاد من و فافا نتیجه اش اینه!! 

+امروز منم آزمون داشتم. از گرمای هوا بخار شدم:/ وای به حال روز کنکور:( 
هم مجهز به پنکه بودیم هم کولر ولی فایده نداشت 
موضوع اسفناک این بود که وقت کم اوردم,واسه هشت تا سوال اخر زبان و سوالای اخر شیمی:( خودمو دلخوش میکنم به این موضوع که ازمون ساعت نه و نیم شروع شده نظم ذهنیمو گم کردم وگرنه باید بشینم واسه اینم گریه کنم 

پ.ن: میدونی من به این دوچرخه سواری اخرشب توی تاریکی و تنهایی نیاز داشتم^_^ حتی اگه سوسکهای زشتو زیر چرخ دوچرخه ام له کنم و بگم هی لعنتی برو به درک که یه زمانی روانمو داغون کرده بودی:))
هووففف
آزمون رو ک هیچی.. 
بلا سرم اسپیلیت بود ولی من باز گرمم بود 

چقد بد این روزا...
میگذره 
تیکه‍ اول پست‍ُ کلآ متوجه نشدمـ .....
فقط فهمیدم یه عده گریه میکردن یه عده خنده‍ 😅
و اما تیکه‍ دوم !
امیدوآرم برآ کنکور یه‍ جای خوب گیرت بیاد ولی باید خودتو با انواع شرایط عادت بدی .....
برآ کمبود وقت هم از زمان نقصانی استفاده کن معجزه میکنه !
همینه:) الکی الکی اشکشون در اومد 
اره دیگه سما دارم به همه شرایط عادت میکنم 
از اونم استفاده میکنم 
:* 
جمعه ۲۶ خرداد ۹۶ , ۲۱:۴۱ 🌵کاکتوسَک🌵 ^_^
لیموو ازمونت چطور بود ؟
اگه وقت داشتم خیلی بهتر بود 
دوچرخه سواری تو تاریکی شب^___^

عالیه:)
:(:
:)
این کی
کی 
گفتن تخصص مامان منه


التماس دعا در این شبها
سر بزنید
:)))
خداحفظشون کنه:)
محتاجیم 
حتما 
آره ۲۵اُم تموم شد 😍😄
دارم تنفس میکنم 😅😅
چند روز استراحت میکنی؟
تا ۱ تیر 😎
لیمو میگم تو بودجه بندی ازمونای گاج نمدونی کجا گیر میاد 😅
گشتم نبود !
نگرد نیست:)) باید ثبت نام کنی 
یا هم یکیو پیدا کن که الان شرکت کنه,توی مجله ازمون این هفته بودش بودجه بندی 
گیرت نیومد بعد از کنکور واست میفرستم 
اره همین هفته میرم ثبت نام فقط خولستم ببینم چجوریآس ..
اگر مث‍ِ قلم چی سنگین باشه نرم 😅
اخه من ازینام که به کیفیت بیشتر کمیت اهمیت میدن 😃😎
نه دیگه بعد کنکور کار از کار گذشته 😅
ممنونم 😍😘
ببین اگه از من میشنوی تابستون نرو 
اگه هم دلیلشو میخوای میتونم واست توضیح بدم 
بفرمآ خوشحال میشم😍😘
تابستون همه بودجه بندیها سنگین و نامعقوله و تو باید با برنامه خودت پیش بری به این صورت که همه نقاط ضعفتو برطرف کنی و با پشتکاری که من ازت میشناسم دروس تخصصی پایه اتو بخونی و حداقل یکیشو(دوم یاسوم) با تست و خلاصه نویسی جمع کنی, اگه زیاد بخونی میتونی بیشتر کار کنی ولی توصیه من اینه خودتو خسته نکن 
ولی زیستارو هردورو باید بخونی 
مثلا اینطوری که روزی چهارساعت زیست,دوساعت شیمی و یه روز درمیون هم یک ساعت و نیم فیزیک و ریاضی.اگه هم خسته نشده باشی که عمومی هم میخونی 
و نهایتا ازمون هفتم مهر گاجو ثبت نام میکنی ک جامع پایه ست و خودتو میسنجی 
من اون ازمونه اول ازمونم بود سمانه,,,و وااااقعاا ترکوندم و دیگه هیچ وقت اون شکلی نشدم:((((( چون درگیر مدرسه شدم و هی درسا رو نصفه رها کردم.تو اینکارو نکن و هرچی میخونی رو تا به تسلط و خلاصه نویسی نرسوندی نرو سراغ مبحث بعدی 
اگه توی درسی هم ضعیفی,مثلا فیزیک,میتونی یک ماهو بزاری واسه یه مبحثش ولییی به تسلط برسونی که عااالیه و بازهم میتونی به درصد بالا برسی 
ممنون که‍ وقت گذآشتی نوشتی 😘
من خودم از اول نمیخوآستم جایی ازمون بدم !
میخوآستمـ رو پآیه‍ مسلط شم !
ولی از تو چه‍ پنهون من تآ یه‍ جایی زور بآلا سرم نبآشه‍ نمتونم 😌
از یه طرفمـ من فقط ۱.۵ مآه وقتـ دارم چون زود میریم مدرسه‍ !!!!
که‍ تا اسفند تموم شه‍ دیگه‍ نریم مدرسه‍ 😍
حالا موندمـ خودممـ 😆
پس اصلا نرو با این وجود,چون بری مدرسه دیگه درگیر پیش میشی 
سمانه چون وقت نداری تمرکزتو بذار روی یه پایه بهتره 
کاش همون مهر میرفتی مدرسه ک بعد از عیدهم بری,حالا میای متوجه میشی 
موفق باشی:* سوالی داشتی بپرس حالا درسته ادم موفقی نیستم ولی تجربه زیاد دارم:))
عه ؟ این حرفا چیه من از تجربه های تو سارا همیشه استفاده میکنم و به نظرم آدمای فوق العاده موفق هسین :)
این که رو پایه مسلط شم خیلی خوبه فقط نمیدونم میترسم نتونم درست و به موقع مبحثا رو ببندم !
به نظرت امکان پذیره تو این زمان رو کل پایه مسلط شم ؟
مرسی سمانه جان لطف داری 
نترس میرسی.کلش فکر نمیکنم ولی نشدنی هم نیستا.تو تلاشتو بکن 
با دوم شروع کن بیا جلو.روزی یه فصل زیست حتما روخوانی کن,بقیه وقتتو هم بزار واسه تستی کار کردن قبلیها و مرور 
شیمی نمیدونم وضعیتت چطوریه,بعضی فصلها دو سه روزه جمع میشن ولی نهایتا دیگه یک هفته ای میشه یه فصل خوند تگران نباش 
فقط تلاش کن مثل من به این چیزاش فکر نکن 
اعصابتو خورد نکن.این سنجش روی اعصابه فقط.من10دقیقه اضافه گذاشتم روی شیمی با این حال زمان کم اوردم درصدم47شد:/سعی کن عالی بخونی این3هفته رو فقط الان باور کن میشه خیلی عوض شد.برای عمومی هات کنکور های به جز تجربی رو بزن حتما.سعی کن عمومی سرعتتو حتما ببری بالا دوست ندارم بهت استرس بدم ولی من حدود8دقیقه اضافه اوردم گذاشتم روی اختصاصیا عمومیام هم نسبتا خوب شد.سعی کن عقب نیوفتی از رقیبات سرعت خیلی مهمه خیلی کار کن روش
من گاج بودم 
توتو مگه دفترچه ها جدا نیست که وقت عمومیتو گذاشتی روی اختصاصی؟
الان میشه خیلی عوض شد؟:( توتو دارم امیدمو ب پزشکی کامل از دست میدم من,درصدام نمیخوره:( 
شیمی فقط سرعت عملمـ باید بره بالا و گرنه بقیه مسائل مشکلی نیست 😄
نمیرم‍ ازمون دیگه‍ ...
همون کاری که گفتی میکنم 😍😘
مرسی 😻
هرچی بیشتر بخونی بیشتر مسلط شی سرغتت هم بالاتر میره 
تست زماندار بزن 
خواهش میکنم عزیزم 
ایشالله برسی به رشته ای که واقعا دوست داری 
يكشنبه ۲۸ خرداد ۹۶ , ۱۴:۲۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من اغلب وقت کم میاوردم:(((
ان شاالله تو وقت اضافه هم بیاری.
زور داره:/
ممنونم عزیزم 
سلام
چیزی ندارم بگم جز آرزوی موفقیت

سلام 
خیلی ممنون
خدا کمکتون کنه

فافا کیه؟ البته اگه خصوصی نیس
ممنونم 

یکی از اعضای خانواده 
سلام و عرض ادب
خوشحال میشم من روهم دنبال و حمایت کنین
وبلاگمو تازه استارت زدم
(:
سلام 
خیلی ممنون از اطلاع رسانی 
سلامـ بر میمـ عزیزمـ 😍
یه‍ سوال ؛
همونجور که‍ گفتی روزآنه‍ ؛
۴ سآعت زیستـ
۲ سآعت شیمی
۱.۵ ساعت ریاضی فیزیک
حالا اونـ ۲ ساعت شیمی رو من یه‍ درمیون شیمی ۲ و ۳ بخونم ؟!
یا یک سآعت این یک سآعت اون ؟!
و اینکه ایآ زیست میشه‍ خلآصه نویسی کرد؟
آخه رتبه‍ ۲۰۰ رو آوردن مدرسمون گفتـ زیستـ قابلِ خلآصه‍ نویسی نیست 😮
و اینکه‍ من تو تابستون بیشتر تمرکزم رو خود مطالب بآشه یآ تست هم کآر کنم ؟!
سلام عزیزم 
نه فعلا یکیشو تموم کن,بیس شیمی, شیمی دومه.پس با اون شروع کن تموم شد,برو سوم 
نه زیست خلاصه نویسی معنا نداره,ولی میتونی نموداری کنی مطالبو 
همزمان تست کار کن اشتباه منو تکرار نکن!! اینطوری خیالت راحتتره 
منـ کلیتِ شیمی ۲ که‍ اسآس شیمی ۳ هستُ یآدمه‍ ! میخوآمـ شیمی ۳هم کآر کنم !
چون مسآئلش سرعت میخواد !
اره تست کآر میکنمـ !
ممنانمـ
تست شیمی دوم خیلی مهمه ها,چون میگی یادته زود جمع میشه بشین زود تستاشو بزن جمعش کن 
اوهوم 
موفق باشی 
اهان بآشه‍ 😘
موفق باشی 😍😘😍😘
مرسی عزیزم:)
این هفته سوالای عمومی سنجش خداییش خوب بود ولی (اگه منظورت سنجشه البته :))
تو ادبیات و دینی میشد وقت اضافه آورد ، عربیشم که بدک نبود (البته من انسانیم ، هر موقع رو یه سوال شک داشتم میرفتم رو عربی ریاضی تجربیا که آبنباته !:)
زبانشم ریدینگاش یخورده طولانی بود فقط ولی مشکل نبود ،
باید بیشتر تست بزنی که سرعتت روون بشه فقط لیمویی! 
موفق باشی !:)
نه من سنجش نیستم.گاجم 
گاج ضربه های مهلک میزنه با سوالای سختش:))) 
اره اره تست میزنم عمومی هارو هم,اخه از عید بهشون بی توجهی کردم اینطوری شد خداروشکر دو روزه میتونم عمومیها رو جبران کنم 
مرسی تینا:) فکر کنم اولین حضورت اینجاست خوش اومدی:)

چه زود گول میخورن مامان اینا :))
:))
فکر کردم سنجش بودی تو هم
دفترچه ها جداس ولی اختصاصی رو زودتر دادن بهمون منم سوءاستفاده کردم:))
ببین من الان از خودمم مطمین نیستم که بتونم پزشکی قبول شم ولی اینو میگم که پارسال با چشمای خودم دیدم کسایی رو که اصلا وضع خوبی نداشتن با میانگین تراز حتی پایین تر از من و کسایی که میومدن اشکالای درسیشونو از من میپرسیدن حتی و الان دارن پزشکی میخونن و من هیچی.فهمیدم هیچ چیزی غیرممکن نیست.امیدتو حفظ کن فقط نتیجتو بسپار به اونی که صلاحتو میخواد
نه عزیزم,گاج هستم 
:))) شیطوون 
واوو 
خیلی عجیبه ها توتو ولی ممکنه 
الان باز انرژیم برگشته خوبم 
چشم مرسی عزیزم 
ایشالله که بهترین نتیجه رو میگیری 
سه شنبه ۳۰ خرداد ۹۶ , ۱۷:۵۵ نویسه های یک پسرایرانی:))
ایشالله امتحانتوخوب بشی
هواواقعاگرمه
سپاس,فراوان 
:)))))
وای این خنده یهویی ها خیلی خوبن :دی
موقع کنکور به تنها چیزی که فک نمیکنی گرماس :دی
باور کن :)
اره خیلی:))
کاش هواش متعادل باشه ^_* 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan