!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

من شریک جرم نمیشم:))

گوشیم زنگ خورد مامان دوستم سین بود 
خیلی ترسیدم بعد که جواب دادم خودش بود:))
بدون مقدمه میگه لیمو اگه امسال خدایی نکرده قبول نشدی میمونی دیگه نه؟!
+:))) چی میگی؟!! قبول میشیم 
-نه تو حالا بگو 
+نکنه نشستی درس خوندی دیدی وضعیت وخیمه حالا زنگ زدی شریک جرم پیدا کنی که مامانت نکشتت ؟:))
-وای اره! اینقدر نخند من دارم گریه میکنم توروخدا بگو 
+ببین یک درصد فکر کن قبول نشم!خب نمیگن تشریف ببر دانشگاه که!! مجبورم بمونم:)) هرچند مادر من از همین الان روزی سه بار میگه من نمیذارم بمونی یه وقتها حواست باشه 
..
.
و بالاخره اجازه بده ما بریم درسمونو بخونیم 
اون یکی هم از الان داره واسه سفرهای بعد از کنکورمون برنامه ریزی میکنه! 
بیخیال دوستان بیخیال! من تو فکر تست 125 ام که جوابش چطوری منفی شده شما کجایید؟:)) 
و اینکه بله! بنده اجازه ندارم به سال بعد فکر کنم حتی:/ روزی سه بار به جای سه وعده غذایی اینو به خوردم میده مادرم 

فقط از یه طرف شانس اوردم که والدینم کلیک نکردن روی پزشکی و حتی باهاش مخالفن! پدر که میگه ترتبیت معلم عالیه!!و چیز دیگه ای رو قبول نداره 
مادر هم که میگه تجربی فقط پرستاری 

و اما من! علاقه امو قبلا گفتم و کسی نمیپرسه چیه! مهم اندازه تلاشه! 
پست بی محتواییه میدونم.فقط خواستم عامل خنده امروزو ثبت کرده باشم 

++ امشب برای منم دعا کنید دوستان^_^ 
+و اما تست بعدی 126!!! 



وای تیکه دوم پست :))))))) پدر و مادر من که جفتشون میگن تربیت معلم :|
من نمیدونم چی دیدن اونجا؟!:)) توجیه پدر من اینه که امنیت و اسایش و ساعت کاری کم داره 
ولی من که نمیرم جایی که علاقه ندارم و نمیتونم علاقه ای به وجود بیارم حتی! 

عزیزم میگذره سخت نگیر:*
پرستاری خوبه :د
*_*
خوبم فعلا...از روزهای نهایی میترسم!!
مامانم که عاشقشه ولی خودم نه 

اره دقیقا :) و چون مامان معلمه منم حتمنی باید معلم شم :||


اره قبلا گفتی ولی من یادم رفت بپرسم معلم چی هستن؟
سه شنبه ۲۳ خرداد ۹۶ , ۱۶:۵۵ دخترِ کوهستان 🗻
خانوادم میگن بجز تربیت معلم و پرستاری هر چی رفتی برو
میگن پرستاری شیفت شب و کشیک و فلانه اذیت میشی زیاد
تربیت معلمم مامانم از معلما متنفررره 
و خدا رو شکر که من عاشق هیچکدوم نیستم :/
چه تفاوت اشکاری داریم:))
مامان من به پزشکی همچین دیدی داره که هیچ فرقی با پرستاری نداره 
اره خداروشکر 
نهایتا خیلی خوبه که ازادیم هرچیزی که دوست داشتیمو انتخاب کنیم 
و البته هرکسی میره دنبال هدفش 

درضمن خوش اومدی:) 
ادرست کجاست؟!
ابتدایی 

ناظم بود امسال..ناظمه مهربون =)))))))) 
:))))) شیطون 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
********



+خیلی ممنونم که افتخارمیدی و مرا میخونی:)
خواهش میکنم:) نفرمایید 
من مامانم معلمه و چون دیدم چه سختی هایی میکشه و چقدر در حقششون ظلم میشه اصلا حاضر نیستم برم تربیت معلم و پتانسیل اینم دارم که بقیه رو هم منصرف کنم:/
بنظرم تلاشت رو بکن پشت کنکور نمونی که فشار روحیش آدم رو نابود میکنه.

بله میدونم چقدررر ظلم میشه درحقشون 
ولی درمقایسه با بقیه شغلهای تجربی اصلا سختی نمیکشنا:)
اوهوم... دارم تلاشمو میکنم 

ممنون:)
به ظاهر سختی نداره ولی یه روز بری سر کلاس کامل درکشون میکنی،من از بچگی بعضی روزا که مامانم جلسه داشت کلاسش رو اداره میکردم،واقعا سخته اداره ی کلاس.
سرو کله زدن با والدین که دیگه جای خود داره،از هزار تا چیز بیخود ایراد میگیرن.

من تجربه معلم بودن به طور واقعی رو دارم:) و میدونم خستگی داره,نارضایتی والدینو داره و...
ولی قابل قبول هست که 6 ساعته؟! پس پزشکی که 20 ساعت شیفته چی؟! 
در واقع الان باید از معلمها طرفداری کنما ولی حقه:)
اتفاقا سختی هاشون زیاده لیمو :) 
جواب کامنت دکترنلی:)
سارا موافقی لیمو رو یه روز ببریم مدرسه تا حرفامونو درک کنه؟😀😀
الان هر چی بگیم هی میخواد بحث کنه

از دست شما:))
حالا هی من میخوام نگم شما اجازه نمیدید:)) من یکی از فامیل درجه یکم معلمه!! بقیه فامیل هم بمااند 
خودم هم که English teacher :))))

امیدوارم هرچی میخوای و دوست داری بیاری، ولی اگه نیاوردی پیشنهاد میکنم که آزاد رو از دست ندی و حتما بری دانشگاه، سابقه نشون داده سال دوم از لحاظ نتیجه زیاد فرقی با سال اول نداره برای کسایی که میمونن و دوباره میخونن، با این وضع که سال به سال داوطلب های تجربی بیشترهم میشن سال بعد رقابت سخت تر هم هست :)
تربیت معلم هم یه سری شرایط داره هم دوران تحصیلت و هم بعد از فارغ التحصیلیت، اونارو کامل مطالعه کن تو سایت دانشگاه موقع انتخاب رشته که بدونی داری چیو انتخاب میکنی :)
موفق باشی ;)
اوهوم 
من امسال میرم ولی سال دوم همینجا توی مجازی زیاد داریم کسایی که پزشکی قبول شدن, مثال نقض زیاده 
رقابت که البته.سال به سال بیشتر میشه:/ یهو همه به تجربی علاقه مند شدن:(
تربیت معلم انتخاب نمیکنم
خیلی ممنون از توضیحات جامع:) 
علآقت ژنتیکِ ؟؟ 🤔
نمدونمـ چرا حس میکنمـ ژنتیک دوست داری :(

من خودمـ به‍ شخصه عاشق دانشگاه‍ فرهنگیآنم 😍😍😍😍
ژنتیکو که عااااشقشششممم 
ولی نمیرم ,یعنی نمیتونم که برم 
جدا؟حتما تواناییشو داری..میری؟


چه جالب منم بابام میگفت تربیت معلم خیلی خوب 
راحتی بعد که ازدواج کردی کارت راحت تره!
ولی من اصلا معلمی ندوست :/ 
اگر چه از لحاظ همه برای توضیح دادن عالیم به قول خودشون ولی ندوست :/ تربیت معلم 
:)) هرچی دوست داری برو که علاقه مهمه 
کلآ همه‍ جآ معروفمـ به‍ خانمـ معلمـ کوچولو (^.^)
حتمآاگه‍ بتونمـ میرم :))))
ژنتیک خیلی جیگره‍ 😍😍
چرآ نمتونی بری؟

پس علآقت چیه‍ لیمو 🤔🤔🤔🤔🤔
ایشالله که معلم میشی پس خانم معلم کوچولو:)
چون مطمئن نیستم قضیه اپلای اوکی شه.اگه نشه که ژنتیک تو ایران به دردم نمیخوره 
علاقه بچگیم پزشکی و دندون بود.و هنوزم علاقه دارم 
نه بیشتر از ژنتیک البته!
ببینم نهایتا دانشجوی چه رشته ای میشم 
بلی دکتر نلی :)))))) حق با ماست :))))

البته لیمو هم درست میگه :دی
:)))))
انشالله بهترین میشی :(
چرا ناراحت؟:( 
نه من وب نداشتم یعنی یکی زدم بعدم حذفش کردم هیچ پستی نزاشته بودم
انشالله بعد کنکور☺
من خواننده خاموش بودم فک کنم با یکی دیگه اشتباه
گرفتین
موفق باشی 🙏
جدا؟ اوشون هم کنکوری و هم نام شما بودن فکر کردم شمایید 

ممنونم همچنین 
لیمو گوشیمُ انگلیسی کردم پرانتزا برعکس میشه 😓😟
ببخشید 😗
:))
فدای سرت:*
لیمو اگه خواستی یه نگاهی به رشته های ایمونولوژی و مامایی هم بنداز. مامایی درامدش خوبه و شدیدا جذاب و دردسر کمتر از پزشکی
بعد کنکور البته
با توجه به علایقت، اینام خوبن. مخصوصا ایمونو که یه دنیاس مث ژنتیک
تو این رشته های علوم پایه جای پیشرفت هس. مثلا من دکترای ایمونو میشناختم استاد علوم پایه بود در حد خدا سواد داشت و البته بعدا اونم ول کرد و پروژه های خفن بر میداشت

نل من به خیلی از رشته های گرایش تجربی علاقه دارم چون همشون بهم ربط دارن یه طورایی 
ولی هم درامدش برام مهمه هم نگاه جامعه,توی همه موارد زندگیم خودمو قانع کردم که کاری به دیگران نداشته باشم جز این رشته دانشگاهیم که نگاه اطرافیانم عذاب میده گاهی 
الان همه ازم توقع پزشکی,دندون,دارو دارن, ولی اگه یه وقت نشه چی خب؟این همه رشته خوب دیگه هم هست که میشه رفت.. اره اگه امسال پزشکی نشه سال دیگه حتتتما میشه چون تواناییشو دارم اما چرا یکسال عمرمو صرفا برای یه رشته هدر بدم 
فقط خوشبختانه مادر و پدرم این تفکر زشتو ندارن و از این بابت مشکلی نیست 
من هنوز نتونستم تصمیم بگیرم واقعا چه رشته ای برم و بعد از کنکور هم تحقیق میکنم هم از دوستهایی مثل خودت مشورت میگیرم که یه انتخاب عاقلانه داشته باشم نه فقط براساس علاقه یا رتبه 
رفتم راجع به ایمونو خوندم خیلی خیلی جذاب بود واسم 
مرسی 


ای کنکوری ! تو رو بشارت میدم به اینکه کمتر از یه ماه مونده و بعدش .... تمااااااااام!
:))) عجب بشارتی به به 
بد نمیگذره الان,جذابه و البته یه کوچولو هم نگران کننده 
مرسی لیموی هم نام 
من وسطِ مبحثِ خازنم :| :))
الهی! بنظرم بری دنباله چیزی که دوست داری خیلی موفق‌تری :) 
کلا موفق باشی،خوب بخون،تو‌میتونی.ساله دیگه هم نمون که بلای عالم است!😅
اوه خازن:]
اره همینطوره 
حتما:*
مرسی غزاله جان توهن موفق باشی 
نقل قول ` جدا؟ اوشون هم کنکوری و هم نام شما بودن فکر کردم شمایید 

ممنونم همچنین
◾◾◾◾◾◾◾◾◾
نمیدونم قبلا نظر دادم یا نه اما اگه منظورت این وب بود اینو همینجوری زدم بعدم حذفش کردم الان دوباره ساختمش ببینم منظورتون این وبم بود ؟
نه بیان نبود فکر کنم میهن بلاگ بود 
مامان منم معلمه و فقط می گفت تربیت معلم!!!با موندنم هم به شدت مخالف بود.من به عنوان یه بچه فرهنگی کار معلما رو میدونم ولی انصافا اونقدرا هم سخت نیس دیگه:))صبحا میرن عید تعطیل تابستون تعطیل آخر هفته تعطیل.ولی خداییش از لحاظ حقوقی خیلی بی انصافی میشه در حقشون.ولی در کل اگه کسی علاقه داشته باشی رشته عالی ای هست.من علاقه نداشتم:))
پس موفق شدی راضیشون کنی بمونی:)
اره منم همینا مد نظرمه 
اگه علاقه داشته باشه کسی عالیه واسه خانوما 
علاقه ی خودت چیه؟ فرهنگیان خیلی خوبه . سطح علمی خوبیم داره.
من دقیقا از همونام که قبل کنکور دارم برنامه های بعدشو میچینم :)) موقع هایی که خستگی بهت فشار میاره خیلی کمک میکنه
:)))
علاقه خودم به طور دقیق مشخص نیست.پزشکی.دندون 
عجبا:)))تجربه اش کنم پس 

قبولی انشالله عزیزم
مرسی پری جان:*
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۹۶ , ۱۷:۰۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
استفاده از پند و اندرزهای بقیه مهمه ولی علاقه هم خیلی مهمه!
موفق باشی لیموجان:)
دقیقا 
خیلی ممنونم شماهم موفق باشی دوست گلم:*
خب پس من نبودم اون
نه
موفق بشی انشالله
خیلی ممنونم 
خوش اومدی:)
سلام لیموجون.امیدوارم حالت خوب باشه.اینم برای تو که انرژیت مثبت بی نهایت بشه. " حتما تا حالا برات پیش اومده چیزی رو از ته دلت و با تمام وجودت بخوای! آرزویی که ذره ذره ی وجودت نیاز به داشتنش رو فریاد میزنه ! همون آرزویی که دلت براش می تپه! به امید رسیدن بهش نفس میکشی! تو رؤیاهات همیشه دنبالشی! همون که دلیل زنده موندنته! همون رؤیایی که بزرگترین امیدته! قشنگ ترین رؤیای تو رؤیای سوگلی تو! بالاترین امیدت واسه زنده موندن ! بالاترین دلیلت واسه تلاش کردن! حسی که تو رو به ادامه دعوت میکنه ، تشویقت میکنه و بهت انرژی میده! چیزی که واسه خواستنش تردید نداری! اونطور میخوایش که نرسیدن بهش برات درده ، رنجه ، عذابه و رسیدن بهش برات بالا ترین شوق و اشتیاقی که میتونی تصور کنی! واسه رسیدن به همون رؤیای شیرینی که نمیتونی فراموشش کنی ، نمیتونی جاشو با هیچی عوض کنی! اون چیز مقدس و عزیزی که قلب و روح وجسم و تمام وجودت خواهش رسیدن به اون خواسته ست، باید تلاش کنی! چطور یاد رفته خواستن نتونستن رو نمیپذیره! ؟ اشتیاق رسیدن به یه آرزوی قلبی نتونستن و نشدن رو نمیفهمه! خواستن فقط یه معنی داره واونم تونستنه!!! اگه فقط بخوای و باور کنی که بهش میرسی، کل قانون مندی های کائنات همسو با تو میشه. خواستن به تو نیرو و انرژی ای میده که تمام در های بسته رو به روت باز میکنه و تو رو با تلاشی تجهیز میکنه که با قدرتی عظیم فقط روی یه نقطه متمرکز شده و بی شک تو رو به کامیابی میرسونه! مهم ایمان و اعتقادت به خواستته. خواستن رؤیایی که فکر رسیدن بهش عشق و تقلا و تلاش رو توی تو زنده و صد برابر میکنه. همونی که تو رو مشتاق تلاش میکنه! هیچ قدرتی تاب ایستادن مقابل آرزوی قلبی تو رو نداره. اگه عشقت به آرزو و هدفت در اون حد متعالی و بالای خودشه، اگه آرزوی رسیدن به خواستت اونطور تو رو بی تاب و بی قرار میکنه که شب روز بهش فکر میکنی، از همین الان تو رو میبینم که به خواستت رسیدی، اگه هم بهش نرسی ، مقصر فقط خودتی! اگه واقعا میخوایش باید هم پای بهاش براش خرج کنی و سختی و رنجش رو واسه رسیدن به گنجش به جون بخری! یادت باشه هیچ قدرتی جز خودت نمیتونه مانع رسیدنت به خواستت بشه! تنها فاصله ی تو با بزرگترین رؤیاها و عزیز ترین آرزوهات ، فقط خواست و ارده ی خودته! چون خواسته ی قلبی تو به پشتوانه ی بیشترین تلاشت ، عامل شکوهمند ترین تغییرات مثبت زندگیته! "
سلام دوست مهربون:)
مرسی عالی بود واقعا 
امشب برای منم دعا کن:)
موووووووووووووفق باشی لیمو جیم جانم:)
مرررسی عزیزم*_*
فقط اینو در نظر بگیر. توی یه رشته و تخصص دیگه درجه یک بودن خیلی بهتر از یه پزشک درجه ی چندم بودنه.. اینو همیشه توی ذهنت داشته باش. رفیقایی داشتم که سال کنکورشون پزشکی نیاوردن ولی در عوض رشته های خوب دیگه توی دانشگاهای خوب رفتن. رتبه های ارشدشون تک رقمی بوده و الان توی رشته ی خودشون بهترینن.. 
ایشالا که رتبت انقدری خوب باشه که واسه انتخاب رشته دستت کاملا از هرلحاظی باز باشه.. ایشالا هرچی که به صلاحته همون واست پیش بیاد :-)
ممنونم پریای عزیز از دلگرمیت:* 
تلاشمو میکنم که بهترینمو ارائه بدم
من که خیلی دوست دارم عالی عالی باشه همه چیز,ببینم چی میشه ته داستانم که اخراش داره سخت میگذره:(
امین^_^

سلام لیمو جان
دعا می کنم بهترین ها نصیبت بشه و همیشه سلامت و شاد و موفق باشی :)

سلام فرناز عزیز 
الهی امین 
مرسی مهربون که به یادمی 
منم برات بهترینها رو ارزو دارم 
برای تو و همه کنکوریا دعا کردم، ایشالله که به خیر و خوبی تموم بشه و مهرماه بری سر کلاسایی بشینی که دوسشون داری :)
مرسی نی لوی عزیزم محبت داری 
ما یک نفر داشتیم که ترم یک پزشکی خوند و واسه ترم دو انصراف داد رفت دانشگاه فرهنگیان.همه مونده بودن تو کفش اصلا!
الان به رشته فکر نکن.بعد کنکور بیشتر ۱ ماه وقت داری واسه فکر به این چیزا😉موفق باشی عزیزم
واااقعاا؟؟؟
هی میاد تو ذهنم ولی سعی میکتم اهمیت ندم 
مرسی پرتقال عزیز 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan