!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

سواد ناقص یا نداشتن مهارت؟!

نشستم تستهای سراسری زیستو میزنم 
اولی درست 
دومی درست 
سومی غلط!
 جوابشو که میخونم همه رو بلدم و تو ذهنمه...پس چرا تستو اشتباه زدم اخه؟:( 
من نمیفهمم جریان چیه چیکار کنم 
:|
مهارت. 
با تمرین نکات تست رو سریع پیدا میکنی
به تمرین ادامه میدم 
مرسی:)
عجله نکن... منم وقتایی که عجله میکنم با وجود بلد بودن الکی تستا رو غلط میزنم:)
مهرآ تصورش هم عذاب اوره اخه:( 
محتاط تر عمل میکنم 
مرسی:)
نداشتن تمرکز!
آزمون دیروز تو دو تا از سوالا،گزینه ای که به وضوح همو اول حذف کرده بودم و البته یه خط هم از اول تا آخرشو کشیده بودمو علامت زدم!
اوووووه! اخرشه:/
البته برای خودمم پیش اومده:(
این مشکل ما عجولانه :)) 
من همیسه این مشکل رو دارم به خاطر سرعت زیادم... نکات تست از چشمم در میره و عجولانه گزینه ای رو میزنم... بعد میبینم غلط زدم میرم بررسی میکنم میبینم ااا من یه جای سوال رو خوب نخوندم...
مریم سرعتمو میبرم بالا دقتم کم میشه...باید بین این دوتا  تعادل برقرار کنم 
ازمون جامع قبلی قواعد عربی رو توی دفترچه بررسی کردم یادم رفته وارد پاسخبرگ کنم چندتاشو!! 
سلام لیموجون.به نظر من مهارت.می دونی من فکرمیکنم تست زدن یه جورایی مثل جراحی می مونه( البته خیلی خفیف تر!!!).در کنار علمی که داری ؛به سه تااصل مهم نیاز داری:۱-دقت۲-سرعت۳-تمرکز وقتی جوابشو که میخونی همه رو بلدی و تو ذهنته پس به نظرم علم رو داری؛پس روی اصل یک کار کن.با تست بیشتر حل کردن ٬با نشانه گذاری مثلا٫مشخص کردن نکته های مهم٬البته ما درس پس می دیم لیموجون٬شماخودتون استادین!ازصمیم قلبم برات بهترین ها رو آرزو میکنم!
سلام :)
چه مقایسه جالبی:) ولی عالی بود مرسی 
اوه شما لطف داری به بنده...ممنونم همچنین 
^_^
همانا. این از کابوس های هر کنکوریه!!
منم دچارشم:(
هعی 
سوآد نآقص یآ ندآشتن مهآرت ؟!
هیچ کدومـ !
ازدحآم مطآلب🤗
فقط دقت کنـ حلِ 😘
چشم!:)
نگاه‍ هی بگـو شیطونی نکن😅😅
قآلبتـ گویآیِ همه‍ چیز‍ِ 😍😂😋
صرفا قشنگ بود!! ولاغیر 
:))
شاید وقتی یه تستو میبینی بدون اینکه کامل بخونیش فک میکنی که همون تستیه که قبلن مثل شو دیده بودی و جوابشو میزنی همون گزینه ای که  از قبل یادته
ولی درواقع این تست تو یه نکته ی ریز بااونی که تو ذهنت بوده فرق داشته:)

شاید 
به اینم دقت میکنم:) مرسی
توی این چند روزه باقیمونده هر چیزی ممکنه :| 
یعنی تو اگه تمرکز نداشته باشی،دقت نکرده باشی،مطالب زیاد باشن،سرعتت کم شده باشه و... اصلا چیزه عجیبی نیست 😑😐
توکل به خدا همه چیز خوب میره جلو :) 
خوب بخون،استرس نداشته باش و دوباره میگم خوب بخون ;)
تو لیموی موفقِ جهانی 💪🍋
+قالبش رو نگااااه! 😻😊

نگوو:(
چشم چشم:))
اووه مرررسیییی 

قابل شمارو نداره؛)
اصولا تست زنی با علم درس رو داشتن متفاوته
تمرین و تکراره فقط
اوهوم 
من از این جریان ضربه خوردم لیمو... سنجش رتبه ام شد ۹۹ ، تو ازمون اصلی سر این بی دقتی ها شدم ۱۵۰۰ 
من و درس عبرت بگیر ، وقت داری ؛ تعادل رو برقرار کن
موفق میشی به امید خدا ❤
حیف شداا 
چشم...مرسی عزیزم:*
انشالله 
مهارت 

 راه حل :
 زیر فرمول نکات خط بکش نکن همشو فقط نکته یا نقطه بذار به جای خط !!!!
دوم اینکه  از تکنیک ضربه در منفی استفاده کن هم سرعتی هم دقتی!
بدون که توجه کنی به تست بعدی بزن   و اینکه دقت هم  به زمانه نکن تو باید جوری تست بزنی که چه جوری بگم بفهمی الان چقدر گذشته بدون اینکه به ساعت نگاه کنی ( خیلی مهارت میخواد اونم با تمرین و تمرین )
نترس هنوز وقت هست گاهی خستگی هم عاملش هست
موفق باشی:)
این تکنیک ضرب در منفی چیه؟!شنیدمش ولی یادم نیست 

مرسیییی*_*
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
ادرس وب جدیدم فقط **** ***** *** **** *** ******** *** ******
****************************
سلام عزیزم 
مرسی لطف کردی:* 
سلام
من همین الانم این شکلی ام 
برا ارشد دارم مدرسان شریف میخونم درسنامه هاش عالی ان
یک ساعت برا درس نامه اش وقت می زارم خیلی خوب بلدم دیگه میرم تستاشو بزنم میبینم ااا بلد نیستم میرم جوابو میبینم میگه ااا اینو ک بلدم..
فک کنم تسلط و حواسمون رو سوال کمه!
سلام
خیییلییی ضدحال بدیه واقعا.اینکه یه چیزیو نخونده باشی و تستشو جواب ندی اصلا ازاردهنده نیست ولی این یکی واقعا مزخرفه:/
اره تمرکز خیلی مهمه,من که یکی از دلایلم همین بود 

خیلی خیلی موفق باشید:) تولیست تک رقمی ها ببینیمتون:)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** چرا جواب پیامکمو ندادی؟؟ :(((((((
دیشب خواب بودم.فکر نمیکردم لازم باشه بعدش 
نرفتی؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** *** ******** *** **** * **** *** ***** **** 
**** ***** **** ***** **** **** **** *** * **** *** *** ***** **** ****

*** **** *** **** **** **** ** ******* **** **** **
***** **** ** *** **** *** ** ****** 
** ****** **** **** **** **** **


*** ***** * *** ** **** * ***** ****
نمیدونستم چی بگم!!!

هنوز کارنامه نیومده مال ما.البته چک هم نکردم ذهنم خیلی مشغولیات داره 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****  اینو بگم رفتم برنامه راهبردی ۹۷ قلمچی رو دانلود کردم :(((
هعییییی
جواب دادم ولی گوشیت خاموشه روشن کن ببینی 
پاسخ بده :)
جواب دادم ولی گوشیت خاموشه لطفا روشن کن که ببینی

به همون خط فرستادم.نیومد واست؟ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan